Neprimerna turistična nastanitev

Kaj lahko storimo, če nismo zadovoljni s turistično nastanitvijo? Kaj storiti, če fotografije obljubljajo eno, realna slika pa je popolnoma drugačna? Preverite v prispevku!
Fotografija je včasih drugačna od realnosti turistične ponudbe. (foto: freeimages.com)
Fotografija je včasih drugačna od realnosti turistične ponudbe. (foto: freeimages.com)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Na ZPS so prejeli vprašanje:
"S sorodniki sem agenciji plačal polni penzion za letovanje na Hrvaškem z bivanjem v bungalovu. Po prihodu pa smo opazili, da so higienske razmere v bungalovu zelo slabe. Bungalov je bil neočiščen, ni bilo brisač, mila ali čistilnih sredstev, neočiščene so bile tudi sanitarije. Čeprav smo plačali polni penzion, smo dobili le polpenzion, osebje pa je v istih oblačilih pobiralo smeti in streglo hrano. Odpravil sem se v recepcijo, da bi reklamiral nepravilnosti, vendar receptorka naše pritožbe ni želela zapisati. Ker so bile razmere nevzdržne, smo že tretji dan predčasno končali letovanje. Takoj po vrnitvi domov sem agenciji poslal pisno specificirano pritožbo in zahteval vračilo dela kupnine, vendar so mojo zahtevo zavrnili. Ali mi lahko pomagate?"

ZPS odgovarja sledeče:
Zakon o varstvu potrošnikov v 57. e členu določa, da mora potrošnik v najkrajšem mogočem času že na kraju samem pisno ali v drugi ustrezni obliki sporočiti vsako napako, ki jo opazi med izpolnjevanjem pogodbe. Organizator potovanja, prodajalec ali lokalni predstavnik pa mora v najkrajšem možnem času narediti vse potrebno za odpravo pomanjkljivosti, na katere je bil opozorjen v morebitni pritožbi.

Zakon tudi določa, da lahko potrošnik, če pomanjkljivosti niso bile odpravljene na kraju samem, zaradi nepopolno ali nekakovostno opravljenih storitev uveljavlja sorazmerno znižanje cene po končanem potovanju. Če sta obseg ali kakovost opravljenih storitev bistveno odstopala od tistih, določenih v potrdilu ali v pogodbi o potovanju, je potrošnik upravičen do vračila celotnega vplačanega zneska. V obeh primerih se mora potrošnik pisno pritožiti organizatorju potovanja v dveh mesecih po končanem potovanju.

Potrošniku, kot pojasnjuje, na kraju samem ni bila dana možnost, da bi lahko ustrezno reklamiral storitev, da bi lahko uredili nastanitvene razmere. Pisali smo ponudniku in ga opozorili na razmere med bivanjem in na zakonodajo in podjetje je potrošniku vrnilo zahtevani del kupnine.

Zelo pomembno je, da turistično storitev pisno reklamirate že na kraju samem. Pri predstavniku agencije (če je ta prisoten na potovanju) zahtevajte zapisnik nepravilnosti ali pošljite pritožbo na e-naslov agencije že med bivanjem.
Po vrnitvi domov agenciji čim prej pošljite tudi pisno pritožbo po pošti. Svoj zahtevek lahko ovrednotite s pomočjo Frankfurtske tabele, ki je objavljena na našem spletnem mestu. Frankfurtska tabela sicer ni del veljavne zakonodaje, ampak je zgolj pripomoček za oblikovanje višine zahtevka, ki ga potrošnik uveljavlja zoper turistično agencijo, ko storitve niso bile opravljene v skladu z dogovorom.

Spremljajte Moja leta na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.

Morda te zanima tudi:

Ideja za izlet: Vasica Krkavče v Slovenski Istri

Vasica Krkavče v zaledju Kopra sodi med najlepše pa tud...

2026 bo leto za severni sij: zakaj in kam se odpraviti

Severni sij je eden najlepših naravnih pojavov, ki ga č...

Želite nazaj poletje? To so deli Evrope, kjer je oktobra še sončno in vroče

Ali je poletje vaš najljubši letni čas? Obožujete sonce...

IDEJA ZA IZLET: Po Šavrinskih hribih - po poti legende o zlati kozi

V Šavrinskih hribih v zaledju Kopra se skrivajo zelo st...

Ideje za izlet: slovenske vasice, kjer se zdi, da se je čas ustavil

Slovenija skriva mnogo kotičkov, kjer življenje teče po...

Počitnice z družino: kako ohraniti mir, ko pridejo različne generacije skupaj

Počitnice z družino so lahko najlepši del poletja – pol...

Odkrijte Toskano na poseben način: retro vlak za le 29 evrov

Italija je znova dokazala, da zna združiti tradicijo, r...

Imate mrzla stopala? Preberite, zakaj to ni dobro!

Spadate med tiste, ki imajo večkrat hladna stopala? V p...

9 koristnih nasvetov, kako se spoprijeti s kronično boleznijo

Življenje s kronično boleznijo prinaša nešteto izzivov,...

Zdravilno olje, ki pomlajuje kožo, krepi nohte in lase

To je olje, ki bi ga morala uporabljati vsaka ženska, s...

Iz Jožičine kuhinje: Štruklji s prelivom iz sladkorja in sladke smetane (hitra sladica)

Iz Jožičine kuhinje zopet prihaja slasten recept. Okusn...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Starejše novice:
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Dušica Kunaver

Dušica Kunaver
pisateljica, zbiralka ljudskega izročila


"Najlepše darilo na svetu je tisto, ki si ga sam naredil."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2025 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.