Takšno vprašanje so prejeli na Zvezi potrošnikov Slovenije:
"Babica je prejela vabilo slovenskega podjetja na brezplačno večerjo, po njej pa je podjetje vsem udeležencem predstavilo svoje izdelke. Predstavniki podjetja so bili zelo prepričljivi, zato je babica kupila precej drag izdelek, ki naj bi ji pomagal pri izboljšanju zdravja. Menim, da izdelka v resnici ne potrebuje in da je k nakupu pristopila nepremišljeno ter pod vplivom predstavitve, zato me zanima, ali je mogoče tako kupljen izdelek vrniti?"
Pri ZPS pojasnjujejo:
Da, saj zakon o varstvu potrošnikov pogodbe, sklenjene na daljavo, in pogodbe, sklenjene zunaj poslovnih prostorov prodajalca, ureja v posebnem poglavju – v njem določa 14-dnevni rok, v katerem lahko potrošniki od takšnih pogodb odstopijo.
Če prodajalec na to pravico potrošnika ne opozori, se rok za odstop od pogodbe podaljša za eno leto oziroma začne teči od trenutka, ko prodajalec opozori potrošnika na pravico do odstopa.
Dokazno breme o pravočasnem odstopu je na potrošniku, zato priporočamo pošiljanje obvestila o odstopu s priporočeno pošto, svetujejo pri ZPS in dodajajo še, da obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na posebnem obrazcu (ta je določen s pravilnikom o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.