E-novice

Naroči se in prejemaj nove članke, nagradne igre in kupone.
 

Revma

Moj strokovnjak > Moj zdravnik > Moj zdravnik | piše: | 14.6.2016
Spoštovani! Zaradi močnih stranskih učinkov 40 letna hči odklanja zdravila za revmatoidni artritis. Želi se zdraviti naravno, vendar me skrbi, ker ima kar močne težave z vnetimi sklepi. Kaj mi svetujete? Lep pozdrav.
Nazaj Naprej
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Spoštovani, vaša hči je polnoletna in ima vso pravico, da se o načinu zdravljenja odloča sama. Najbolje je, da se s hčero pogovorite in izrazite svoje mnenje o vsej zadevi. Imate tudi možnost, da se o tem pogovorite z njeno izbrano zdravnico ali zdravnikom, če se bo le ta s pogovorom strinjal(a). Informacij o zdravljenju sicer ne boste dobili, prav tako bo o vsebini vajinega morebitnega pogovora obveščena vaša hči, bo pa slednje morda prispevalo k nadaljnji optimalni obravnavi.

Lep pozdrav.
Andrej Lazar, dr. med.
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Ti je članek všeč? Klikni "Všeč mi je" in podaj svoj komentar.

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Komentarji ne odražajo uredniške politike portala MojaLeta.si. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme, ne uporabljate sovražnega govora in upoštevate pravila sodelovanja na portalu.
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Trezika Vidovič

Trezika Vidovič
upokojena vzgojiteljica


"Prave odločitve me peljejo v pravo delovanje v življenju. Držim se zakona privlačnosti. Tisto, kar privlačiš, dobiš. Dobila sem življenje!"

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2017 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.