E-novice

Naroči se in prejemaj nove članke, nagradne igre in kupone.
 

Nad inkontinenco s keglovimi vajami

Moje zdravje > Rekreacija | piše: Uredništvo | 4.10.2013
Preproste vaje krčenja in sproščanja mišic medeničnega dna vam lahko pripomorejo pri odpravi inkontinence, ali pa preprečijo, da do nje sploh ne bi prišlo. Pomembno pa je, da jih izvajate redno in pravilno.
Pravilno izvajanje keglovih vaj lahko pripomore k zboljašnju inkontinence. (foto: www.123rf.com)
Pravilno izvajanje keglovih vaj lahko pripomore k zboljašnju inkontinence. (foto: www.123rf.com)
Nazaj Naprej
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Skupina mišic, ki jim rečemo mišice medeničnega dna, lahko z leti oslabijo, izgubijo svoj mišični tonus. To se lahko zgodi tudi pri prekomerni teži ali po operaciji. Če mišice oslabijo, lahko to privede do inkontinence – nekontroliranega uriniranja. Oslabljene mišice pa lahko privedejo tudi do drugih težav, kot so hemoroidi, bolečine v križu, prehitra ejakulacija, nekontrolirano uhajanje blata.

Mišice medeničnega dna
Mišice medeničnega dna podpirajo črevesje in mehur, pri ženskah pa tudi vagino in maternico. Če ne veste, katere so te mišice, lahko naredite enostaven preizkus. Pri uriniranju poskušajte zadržati curek urina. Ampak, to je le preizkus, vaj za krepitev mišic medeničnega dna, ne izvajajte med uriniranjem, saj lahko s tem težavo še poslabšate.
Ženske lahko mišice preverijo tudi na drugačen način. V nožnico vstavijo prst in poskušajo pokrčiti mišice tako, da jim prst te stisnejo. Moški lahko podoben preizkus opravijo tako, da prst vstavijo v anus. Pri tem preizkusu morajo biti trebušne, stegenske in zadnjične mišice sproščene.

Pravilno izvajanje keglovih vaj
Preden se lotite vaje, izpraznite mehur. Nato pokrčite mišice medeničnega dna in jih čez nekaj trenutkov popolnoma sprostite. Vajo ponovite desetkrat, trikrat na dan.
Vajo izvajate izmenično s hitrimi intervali krčenja in sproščanja (po par sekund), in z dolgimi (10 sekund). To vajo lahko izvajate kjer koli, saj je neopazna. Izvajate jo lahko, ko sedite in gledate televizijo, ko ležite v postelji, med sprehodom … pomembno je, da ste pri izvajanju vaj dosledni, jih izvajate vsak dan in prvi rezultati izboljšanja vaših težav se bodo pokazali že čez nekaj mesecev. Z vajami pa, seveda, ne smete prekiniti niti tedaj, ko opazite izboljšanje. Pravilno izvajanje keglovih vaj pri veliki večini ljudi izboljša težave, ki so nastale zaradi ohlapnih mišic medeničnega dna.
Ko osvojite vaje in jih ponavljate vsak dan, ne podaljšujte časa med stiskanjem mišic. Vaje izvajajte enako, kot na začetku in nič drugače. V nasprotnem lahko privede do mišične utrujenosti, kar še poveča težave z inkontinenco.

Pozitivni učinki keglovih vaj
Pozitivni učinki pravilno in redno izvajanih keglovih vaj pri ženskah pripomorejo k čvrstejšim mišicam medeničnega dna, izboljšajo stanje inkontinence in pripomorejo k večjemu užitku med spolnim odnosom. Pri moških pa keglove vaje izboljšajo težave s prehitro ejakulacijo, pripomorejo k intenzivnejšemu in celo večkratnemu orgazmu in okrepijo mišice, ki podpirajo moda, zato se testisi »dvignejo« višje.


Če vas o keglovih vajah in o pravilnem izvajanju teh še kar koli zanima, lahko (anonimno) vprašanje zastavite tudi strokovnjakom. Ginekologinjo Ireno Grahelj boste našli tukaj, ginekologinjo Darjo Gašperlin Dovnik pa tukaj.
Morda te zanima tudi:

Naravni nasvet, ki v nekaj urah uniči rakave celice!

V prispevku boste našli recept, ki je tako močan, da la...

6 vzrokov za astmo, ki se jim lahko izognemo

Astma je ena od najpogostejših kroničnih bolezni, za ka...

Kemoterapija: K preživetju prispeva le za dva odstotka?!

Študija, objavljeni v ugledni strokovni reviji New Engl...

Več mišic, več zdravja!

Življenjski slog današnjega človeka je z gibalnega vidi...

10 domačih zdravil za vneto grlo

Vneto grlo je najpogostejši vzrok za obisk zdravnika, š...

Česnova limonada - zdravilo, ki premaga najhujše bolezni

Česen so kot hrano in zdravilo uporabljale številne kul...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Ti je članek všeč? Klikni "Všeč mi je" in podaj svoj komentar.

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Komentarji ne odražajo uredniške politike portala MojaLeta.si. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme, ne uporabljate sovražnega govora in upoštevate pravila sodelovanja na portalu.
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Irena Dolinšek - IR1

Irena Dolinšek - IR1
upokojena organizatorka dogodkov


"Ljudje se moramo čim prej otresti strahu pred staranjem in delom življenja v penziji! Pomembno je, da sprejemamo vse stopnje razvoja v svojem življenju in izkoristimo njihove prednosti, saj je teh v vsakem obdobju življenja veliko, če jih le vidiš."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2017 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.