E-novice

Naroči se in prejemaj nove članke, nagradne igre in kupone.
 

Nasveti: Izkoristite dan za gibanje

Moje zdravje > Rekreacija | piše: Blaž Kavčič | 3.1.2014
Kakor koli je vaš vsakdanjik oblikovan, če še hodite na delo ali pa ste že v pokoju, vedno imate ogromno možnosti za gibanje. Na vas je, da ponujene možnosti prepoznate in jih izkoristite. Preberite si nekaj enostavnih nasvetov o tem, kako lahko gibanje vključite v svoj vsakdanjik!
Svoj dan izkoristite tudi za gibanje. (foto: www.123rf.com)
Svoj dan izkoristite tudi za gibanje. (foto: www.123rf.com)
Nazaj Naprej
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Največkrat mišice pozabimo aktivirati iz navade, ne toliko zaradi lenobe. Ni potrebno, da vaš vsakdanjik popolnoma obrnete na glavo, le aktivno morate prepoznati možnosti, ki se vam ponujajo. Tako se boste bolje počutili, močnejši boste in bolj dinamični.

Prebujanje – še v postelji spodbudite vaš krvni obtok. Leže na hrbtu naredite 15 do 25 krožnih gibov z nogami, kot bi vozili kolo. Potem se leže še 15-krat s komolci križno dotaknite kolen, da razgibate še roke.

Vstajanje – po kozarcu vode si zobe umijte na eni nogi. S tem boste izboljšali ravnotežje in krepili mišice nog.

Oblačenje – ta postopek lahko spremenite v vajo za izboljšanje koordinacije. Gumbe si zaprite s tisto roko, ki je bolj okorna, hlače ali krila si oblecite z eno roko, čevlje pa zavežite stoje na eni nogi.

Dopoldan – izstopite iz avtobusa eno postajo prej in namesto z dvigalom pojdite po stopnicah. Vstanite vedno, ko opravljate telefonski klic.

Opoldne – po zelenjavo pojdite peš. Po kosilu si odpočijte, nato pa pojdite na sprehod, s psom ali brez, ter se za krepitev mišic sprehodite po kakšnih stopnicah.

Zgodaj popoldne – ko čakate na avtobus, imate ravno dovolj časa, da naredite par razteznih vaj, namesto da se jezite, zakaj avtobusa še ni.

Pozno popoldne – študije so pokazale, da je pozno popoldne najboljši čas za vadbo. Izkoristite ta čas in ga preživite aktivno.

Priprava na spanje – na počitek se boste najbolje pripravili z raztezalnimi vajami ali vajami za sprostitev. Če ne morete spati, poskusite zaplesati ob vaši najljubši glasbi.

Nasvet: Če boste ves čas aktivni in v gibanju, zvečer ne boste utrujeni, temveč se boste počutili dobro in zadovoljno. Z gibanjem krepite mišice in organe ter oživite duha.
Morda te zanima tudi:

Več mišic, več zdravja!

Življenjski slog današnjega človeka je z gibalnega vidi...

Misel za 25. februar

Portal MojaLeta.si vam vsako jutro podarja pozitivno mi...

KUHALNICA: Rahli krofi s kislo smetano

Odkar sem pred leti odkrila ta recept, za pripravo rahl...

Letni dodatek 2017: Letos ga bo prejelo še manj upokojencev!

Tudi letos bodo nekateri upokojenci prejeli letni dodat...

Misel za 24. februar

Portal MojaLeta.si vam vsako jutro podarja pozitivno mi...

UTRINKI ŽIVLJENJA: Izkoristite trenutke, ki so vam dani ...

Kaj bi naredili, če bi bil danes vaš zadnji dan v življ...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Ti je članek všeč? Klikni "Všeč mi je" in podaj svoj komentar.

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Komentarji ne odražajo uredniške politike portala MojaLeta.si. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme, ne uporabljate sovražnega govora in upoštevate pravila sodelovanja na portalu.
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Zvezdana Mlakar

Zvezdana Mlakar
igralka


"Človek se mora imeti rad. Le tako najde moč za spremembe in neskončno veselo lepoto, ki sije navzven."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2017 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.