Praznično dogajanje se bo začelo v petek, 2. decembra, ko bo župan Občine Piran Peter Bossman slavnostno prižgal praznično osvetlitev. Sledil bo nastop Nevena Stipanova, otroke pa bo obiskal Miklavž.
Sejem Vse sladkosti življenja boste lahko obiskali vsak konec tedna v decembru, od 23. decembra do 1. januarja pa bo odprt vsak dan. Poleg nakupa izvirnih daril se boste lahko pogreli z bobiči, si privoščili krožnik pršuta in sira, se posladkali s palačinkami in nazdravili s kuhanim vinom ali čajem. Letos bo stojnic postavljenih tudi ob portoroški ploščadi, kjer se bodo predstavljala društva in krajevne skupnosti, božični sejem pa bo spremljal bogat program s koncerti, pouličnim gledališčem in predstavami za otroke.
Tudi letos bo vrhunec dogajanja Festival penin v Kristalni dvorani hotela Kempinski Palace Portorož, penine slovenskih, italijanskih in hrvaških peničarjev boste lahko okušali v ponedeljek, 26. decembra, ko bodo slovenski vitezi vina razglasili Naj penino Portoroža 2016. Svečani program na terasi pred hotelom bo ponudil pravo glasbeno doživetje s svetovno znanim zborom a capella Perpetuum Jazzile. Decembra bodo v Portorožu in Piranu potekale še številne druge prireditve, ki jih bo Turistično združenje Portorož objavilo v prihajajoči zloženki.
Sicer pa že od začetka oktobra poteka digitalna promocijska kampanja destinacije Portorož & Piran z naslovom Nepozabna doživetja. Portoroško turistično združenje se je s turističnim gospodarstvom odločilo za promocijsko kampanjo v obdobju, ko je namestitve malo težje napolniti v primerjavi s poletnimi meseci. V kampanji so posebej izpostavljene družinske počitnice, wellness in aktivnosti v naravi.
Kampanjo, ki bo še vse do začetka decembra potekala v Sloveniji, Italiji, Avstriji in na Bavarskem, financirajo Turistično združenje Portorož, Hoteli Bernardin in Istrabenz turizem. Obisk spletnega portala www.portoroz.si se je oktobra v primerjavi z lani zaradi kampanje povečal za 170 odstotkov. Skupaj so zabeležili 126.500 obiskov, od tega je bilo kar 69 odstotkov novih obiskovalcev. Največ obiskov je bilo iz Italije in Slovenije, sledijo obiski iz Avstrije in Nemčije, povečalo pa se je tudi število povpraševanj po namestitvah. Natančni podatki bodo znani ob koncu kampanje.