Na brezplačni številki mreže MATIjA 080 10 10 se prijavijo prostovoljni vozniki, ki želijo opravljati prostovoljne prevoze. Na isto številko pokličejo tudi uporabniki prevozov, ki povedo kakšen prevoz potrebujejo. V klicnem centru jim posredujejo kontaktne podatke ustreznih voznikov iz seznama registriranih prostovoljnih »šoferjev« oziroma prostoferjev. Uporabnik in prostofer se sama dogovorita za prevoz. Vse uporabnike prevozov pa povabijo, da ocenijo prostoferja s katerim so se peljali in na ta način gradijo bazo preverjenih prostoferjev.
Prostoferstvo je postalo že pravo gibanje, saj v vsej Sloveniji deluje več kot 70 prostovoljnih voznikov, ki so zabeležili preko 7000 kilometrov prostovoljnih prevozov in prepeljali že več kot 400 starejših. Prostoferji ugotavljajo, da ne rešujejo samo problema prevoza, temveč tudi spremstva in druženja, v čemer je ključ njihove uspešnosti.
Prostoferji so kot zanimivost povedali, da so veliko bolj pogosti uporabniki prevozov ženske, kot pa moški. Večinoma jih vozijo po opravkih na krajše razdalje v okolici bivanja, včasih pa se dogovorijo za kakšen daljši prevoz. Med vozniki je več moških (65%), vendar so tudi ženske dobro zastopane (35%).
Ker prostovoljci želijo, da bi vozili predvsem tiste, ki so pomoči bolj potrebni, so z mreže MATIjA obvestili vse Centre za socialno delo, da posredujejo prostovoljce, ki vozijo in želijo pomagati tistim, ki brezplačne prevoze resnično potrebujejo in jih težko plačajo ter jih pozvali, da informacije posredujejo naprej. Nekateri centri so se na akcijo že aktivno odzvali.
Iztok Polak, direktor podjetja Caredesign d. o. o.: "Akcija Prostofer je potrdila naša predvidevanja, da starejši ljudje potrebujejo pomoč pri prevozih. Prostovoljni vozniki, prostoferji, pa so nas s svojo pripravljenostjo za pomoč starejšim več kot prijetno presenetili. Nekateri prostoferji so poleg brezplačnih prevozov, starejšim pomagali tudi npr. pri registraciji vozila, obnovitveni vožnji, spremstvom ipd. Dodana vrednost akcije je tudi dejstvo, da so prostoferji navezali medsebojne stike in si pri prevozih starejših tudi medsebojno pomagajo."
Mreža MATIjA je ponudila nov pristop k reševanju problematike starejših
Snovalci mreže MATIjA so vzpostavili mrežo aktivnosti, trženja, informiranja in asistence, ki preko klicnega centra ter mreže organizacij in posameznikov omogoča dostop do informacij, storitev in pomoči predvsem za starejše. Mreža MATIjA je zasnovana kot Google za starejše, kjer dobijo vse potrebne informacije, Facebook za starejše, saj lahko preko njega sklepajo nova prijateljstva ter iščejo pomoč in poznanstva, ter eBay za starejše, saj lahko na brezplačni telefonski številki 080 10 10 naročajo storitve in blago, ob tem pa dobijo informacije o tem, kako so s ponudbo storitev in blaga zadovoljni tudi drugi uporabniki.