Letos projekt »PUBEC – Štajersko mlado vino« pod skupno blagovno znamko združuje že 36 vinarjev, z namenom povečevanja prepoznavnosti štajerskega mladega vina na slovenskem in tudi tujem trgu. Že 1. Salon štajerskih mladih vin v Ljubljani je organizatorje pozitivno presenetil s številčno udeležbo obiskovalcev, med katerimi je bilo po besedah zadovoljnih vinarjev tudi precej velikih vinskih kupcev in poznavalcev te žlahtne kapljice. Obiskovalci so lahko ob letošnjih »PUBECIH«, ki jih odlikuje nagajivost in iskrivost, uživali tudi ob štajerski kulinariki. Štajerski vinarji so se v takšni obliki tako prvič predstavili v Ljubljani z namenom, da približajo štajerska mlada vina tudi Osrednji Sloveniji. Organizatorji so na premiernem »Pubecu v Ljubljani« tudi napovedali, da bo Salon štajerskih mladih vin v prestolnici postal tradicija.
»PUBECI« so s svojimi mladimi vini osvojili Ljubljano
36 štajerskih vinarjev se je včeraj s svojimi mladimi vini premierno predstavilo v Ljubljani. Obiskovalci 1. Salona štajerskih mladih vin, ki se je odvijal v salonu Audi, Porsche Verovškova, so ob odličnih »pubecih« lahko uživali tudi v okusni štajerski kulinariki. Izbira je bila pestra – ljubitelji vina so lahko poskusili 35 »PUBECOV«, štajerskih mladih vin. Goste je zabavala glasbena skupina Nox acoustic s Ptuja, obiskovalci pa so lahko prisluhnili tudi cimbalistu Daniju Kolariču. 1. Salon štajerskih mladih vin je privabil tudi veliko znanih obrazov s slovenske družabne scene, ki so bili, tako kot ostali obiskovalci, navdušeni nad »PUBECI«, štajerskimi mladimi vini.
Salon štajerskih mladih vin v Ljubljani bo postal tradicija
Štajerski vinarji so se v takšni obliki prvič predstavili v Osrednji Sloveniji. Vinarji, združeni pod skupno blagovno znamko »PUBEC«, želijo s tovrstnim skupnim pristopom učinkoviteje promovirati štajerska mlada vina ne samo v tem koncu Slovenije, ampak tudi na tujih trgih. »V Ljubljani je največja kupna moč in največ kupcev vina. Zato je bil logičen naslednji korak, da se ob uspešnem lanskem lansiranju »PUBECA« v Mariboru letos štajerska mlada vina na enem mestu predstavijo tudi v slovenskem glavnem mestu. Ljubljančanom in širši Sloveniji želimo približati štajerska mlada vina in predstaviti Štajersko kot največjo in za marsikoga tudi najboljšo vinorodno deželo v Sloveniji,« pravi Borut Cvetko, kreativni direktor agencije Mediaspeed in pobudnik projekta »PUBEC«. Ob uspešni premierni izvedbi Salona štajerskih mladih vin v Ljubljani je Cvetko tudi napovedal, da bo dogodek v prestolnici postal tradicionalen. »Mislim da je odziv v Ljubljani tako dober, da bi bil greh, če s predstavitvami »PUBECOV« in mladega vina ne bi nadaljevali. Menim, da je premierni Salon štajerskih mladih vin v Ljubljani zelo dobra iztočnica za prihodnost, da pokažemo širši Sloveniji, da so štajerski vinarji in Štajerska kot turistična destinacija zaupanja vredni. To je sedaj eden prvih korakov, da nadoknadimo zapostavljenost štajerskih vin v zadnjih letih,« še izpostavlja Cvetko.