Na Zvezi potrošnikov Slovenije so odgovorili na vprašanje o menjavi izdelka:
"V trgovini sem kupila spodnje perilo (nedrček), pomotoma pa sem izbrala napačno velikost in seveda mi ni bil prav. Nekaj dni po nakupu sem hotela nedrček zamenjati v poslovalnici, kjer sem ga kupila. Na računu namreč piše, da je ob predložitvi računa menjava mogoča v roku 14 dni od nakupa. Prodajalka mi je rekla, da izdelka ne morem zamenjati, ker je II. kvalitete. Nič takega pa ne piše na računu, pa tudi v trgovini ne. Upam, da mi lahko pomagate z nasvetom."
Nasvet ZPS:
Trgovina po zakonu ni dolžna omogočiti menjave brezhibnih izdelkov, ampak je to stvar njene poslovne politike. Podjetje pa je to možnost ponudilo, zato bi moralo ponudbo tudi izpolniti.
Ob nakupu ste na računu dobili informacijo, da lahko izdelek zamenjate v roku 14 dni od nakupa, o morebitnih omejitvah pa niste bili obveščeni, zato vztrajajte pri zamenjavi. Če se s prodajalkami ne more dogovoriti, svetujem, da zahtevek posredujete še vodstvu podjetja.