Spletna trgovina, ki želi postati izložba slovenske ustvarjalnosti, združuje že več kot 190 unikatnih izdelkov. Od pohištva, dodatkov za dom, oblačil in modnih dodatkov, nege telesa, rekvizitov za prosti čas pa vse do kulinaričnih dobrot. Med njimi najdemo tudi nekaj svetovno znanih izdelkov, ki so se predstavili tudi na platformah za množično financiranje (Chipolo, LL stol, Dee Lee Doo in Ondu). Trenutno združuje 30 slovenskih proizvajalcev, številka pa iz dneva v dan narašča.
»
Ko sem iskal izvirno slovensko darilo za prijatelja iz tujine, sem ugotovil, da je večina izdelkov na spletnih trgovinah uvoženih, zato je bilo iskanje izdelkov slovenskega porekla zelo zamudno,« pravi
Leon Bračko, idejni oče Slovenike. »T
ako sem prišel na idejo, da bi na enem mestu združil vse slovenske proizvajalce.«
Namen Slovenike je (v prvi fazi) na enem mestu združiti zlasti mikro, majhna in srednja slovenska podjetja, ki ne vlagajo veliko v trženje in so širši slovenski javnosti neprepoznavna. Ravno ta podjetja ustvarjajo namreč kar 70 odstotkov oziroma 556 tisoč delovnih mest v gospodarstvu, z dvigom njihove prepoznavnosti pa se lahko povpraševanje po njihovih izdelkih še poveča, s tem pa tudi število delovnih mest. »
Kdo bo podpiral slovenske podjetnike, če ne mi sami,« se sprašuje Bračko.
Slovenika.eu, ki želi na enem mestu združevati čim več slovenskih proizvajalcev, je namenjena prav vsakomur. Vsak lahko v njej najde nekaj zase – od izdelkov, namenjenih urejanju doma, modnih dodatkov, izdelkov za nego, za boljšo polovico in drugo.
Cene izdelkov, ki so na voljo na Sloveniki, so enake cenam, ki so dostopne ob nakupu direktno pri posameznem proizvajalcu. Razumljivo je, da so slovenski izdelki nekoliko dražji, saj je večina izdelkov ročno narejenih iz kakovostnih materialov. Obenem pa je težko primerjati cene slovenskih maloserijskih izdelkov in izdelkov uvoženih iz vzhoda.