E-novice

Naroči se in prejemaj nove članke, nagradne igre in kupone.
 

Neprimerna turistična nastanitev

Kaj lahko storimo, če nismo zadovoljni s turistično nastanitvijo? Kaj storiti, če fotografije obljubljajo eno, realna slika pa je popolnoma drugačna? Preverite v prispevku!
Fotografija je včasih drugačna od realnosti turistične ponudbe. (foto: freeimages.com)
Fotografija je včasih drugačna od realnosti turistične ponudbe. (foto: freeimages.com)
Nazaj Naprej
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Na ZPS so prejeli vprašanje:
"S sorodniki sem agenciji plačal polni penzion za letovanje na Hrvaškem z bivanjem v bungalovu. Po prihodu pa smo opazili, da so higienske razmere v bungalovu zelo slabe. Bungalov je bil neočiščen, ni bilo brisač, mila ali čistilnih sredstev, neočiščene so bile tudi sanitarije. Čeprav smo plačali polni penzion, smo dobili le polpenzion, osebje pa je v istih oblačilih pobiralo smeti in streglo hrano. Odpravil sem se v recepcijo, da bi reklamiral nepravilnosti, vendar receptorka naše pritožbe ni želela zapisati. Ker so bile razmere nevzdržne, smo že tretji dan predčasno končali letovanje. Takoj po vrnitvi domov sem agenciji poslal pisno specificirano pritožbo in zahteval vračilo dela kupnine, vendar so mojo zahtevo zavrnili. Ali mi lahko pomagate?"

ZPS odgovarja sledeče:
Zakon o varstvu potrošnikov v 57. e členu določa, da mora potrošnik v najkrajšem mogočem času že na kraju samem pisno ali v drugi ustrezni obliki sporočiti vsako napako, ki jo opazi med izpolnjevanjem pogodbe. Organizator potovanja, prodajalec ali lokalni predstavnik pa mora v najkrajšem možnem času narediti vse potrebno za odpravo pomanjkljivosti, na katere je bil opozorjen v morebitni pritožbi.

Zakon tudi določa, da lahko potrošnik, če pomanjkljivosti niso bile odpravljene na kraju samem, zaradi nepopolno ali nekakovostno opravljenih storitev uveljavlja sorazmerno znižanje cene po končanem potovanju. Če sta obseg ali kakovost opravljenih storitev bistveno odstopala od tistih, določenih v potrdilu ali v pogodbi o potovanju, je potrošnik upravičen do vračila celotnega vplačanega zneska. V obeh primerih se mora potrošnik pisno pritožiti organizatorju potovanja v dveh mesecih po končanem potovanju.

Potrošniku, kot pojasnjuje, na kraju samem ni bila dana možnost, da bi lahko ustrezno reklamiral storitev, da bi lahko uredili nastanitvene razmere. Pisali smo ponudniku in ga opozorili na razmere med bivanjem in na zakonodajo in podjetje je potrošniku vrnilo zahtevani del kupnine.

Zelo pomembno je, da turistično storitev pisno reklamirate že na kraju samem. Pri predstavniku agencije (če je ta prisoten na potovanju) zahtevajte zapisnik nepravilnosti ali pošljite pritožbo na e-naslov agencije že med bivanjem.
Po vrnitvi domov agenciji čim prej pošljite tudi pisno pritožbo po pošti. Svoj zahtevek lahko ovrednotite s pomočjo Frankfurtske tabele, ki je objavljena na našem spletnem mestu. Frankfurtska tabela sicer ni del veljavne zakonodaje, ampak je zgolj pripomoček za oblikovanje višine zahtevka, ki ga potrošnik uveljavlja zoper turistično agencijo, ko storitve niso bile opravljene v skladu z dogovorom.
Morda te zanima tudi:

HOROSKOP: Kaj bo prinesel teden?

Teden pred nami je odličen za komunikacijo in argumenti...

Misel za 26. junij

Portal MojaLeta.si vam vsako jutro podarja pozitivno mi...

Misel za 25. junij

Portal MojaLeta.si vam vsako jutro podarja pozitivno mi...

Thermana Laško - izvor zdravja in temelj dobrega počutja

Zdravnik zdravi, narava ozdravi, pravi star latinski pr...

Misel za 24. junij

Portal MojaLeta.si vam vsako jutro podarja pozitivno mi...

Glivice na nohtih? Črtajte sladkor!

Glivice na nogah so posebej neprijetne v poletnem času....
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Zvezdana Mlakar

Zvezdana Mlakar
igralka


"Človek se mora imeti rad. Le tako najde moč za spremembe in neskončno veselo lepoto, ki sije navzven."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2017 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.