E-novice

Naroči se in prejemaj nove članke, nagradne igre in kupone.
 

Neprimerna turistična nastanitev

Kaj lahko storimo, če nismo zadovoljni s turistično nastanitvijo? Kaj storiti, če fotografije obljubljajo eno, realna slika pa je popolnoma drugačna? Preverite v prispevku!
Fotografija je včasih drugačna od realnosti turistične ponudbe. (foto: freeimages.com)
Fotografija je včasih drugačna od realnosti turistične ponudbe. (foto: freeimages.com)
Nazaj Naprej
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Na ZPS so prejeli vprašanje:
"S sorodniki sem agenciji plačal polni penzion za letovanje na Hrvaškem z bivanjem v bungalovu. Po prihodu pa smo opazili, da so higienske razmere v bungalovu zelo slabe. Bungalov je bil neočiščen, ni bilo brisač, mila ali čistilnih sredstev, neočiščene so bile tudi sanitarije. Čeprav smo plačali polni penzion, smo dobili le polpenzion, osebje pa je v istih oblačilih pobiralo smeti in streglo hrano. Odpravil sem se v recepcijo, da bi reklamiral nepravilnosti, vendar receptorka naše pritožbe ni želela zapisati. Ker so bile razmere nevzdržne, smo že tretji dan predčasno končali letovanje. Takoj po vrnitvi domov sem agenciji poslal pisno specificirano pritožbo in zahteval vračilo dela kupnine, vendar so mojo zahtevo zavrnili. Ali mi lahko pomagate?"

ZPS odgovarja sledeče:
Zakon o varstvu potrošnikov v 57. e členu določa, da mora potrošnik v najkrajšem mogočem času že na kraju samem pisno ali v drugi ustrezni obliki sporočiti vsako napako, ki jo opazi med izpolnjevanjem pogodbe. Organizator potovanja, prodajalec ali lokalni predstavnik pa mora v najkrajšem možnem času narediti vse potrebno za odpravo pomanjkljivosti, na katere je bil opozorjen v morebitni pritožbi.

Zakon tudi določa, da lahko potrošnik, če pomanjkljivosti niso bile odpravljene na kraju samem, zaradi nepopolno ali nekakovostno opravljenih storitev uveljavlja sorazmerno znižanje cene po končanem potovanju. Če sta obseg ali kakovost opravljenih storitev bistveno odstopala od tistih, določenih v potrdilu ali v pogodbi o potovanju, je potrošnik upravičen do vračila celotnega vplačanega zneska. V obeh primerih se mora potrošnik pisno pritožiti organizatorju potovanja v dveh mesecih po končanem potovanju.

Potrošniku, kot pojasnjuje, na kraju samem ni bila dana možnost, da bi lahko ustrezno reklamiral storitev, da bi lahko uredili nastanitvene razmere. Pisali smo ponudniku in ga opozorili na razmere med bivanjem in na zakonodajo in podjetje je potrošniku vrnilo zahtevani del kupnine.

Zelo pomembno je, da turistično storitev pisno reklamirate že na kraju samem. Pri predstavniku agencije (če je ta prisoten na potovanju) zahtevajte zapisnik nepravilnosti ali pošljite pritožbo na e-naslov agencije že med bivanjem.
Po vrnitvi domov agenciji čim prej pošljite tudi pisno pritožbo po pošti. Svoj zahtevek lahko ovrednotite s pomočjo Frankfurtske tabele, ki je objavljena na našem spletnem mestu. Frankfurtska tabela sicer ni del veljavne zakonodaje, ampak je zgolj pripomoček za oblikovanje višine zahtevka, ki ga potrošnik uveljavlja zoper turistično agencijo, ko storitve niso bile opravljene v skladu z dogovorom.
Morda te zanima tudi:

Motoristi naj ne podcenjujejo voznih razmer

Včeraj se je, pod vodstvom Agencije za varnost prometa ...

Avtomobilski salon spet v Ljubljani

Težko pričakovani Avtomobilski salon se po dolgih letih...

Bivanje v naravi podaljšuje življenjsko dobo

Rek »narava zdravi« dobiva nov pomen. Raziskovalci so n...

Krepi srce in ožilje, čisti telo, odpravlja zaprtost, zdravi kašelj ...

Potrebujete tri zdrave sestavine, ki so skupaj zelo moč...

Misel za 28. marec

Portal MojaLeta.si vam vsako jutro podarja pozitivno mi...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Ti je članek všeč? Klikni "Všeč mi je" in podaj svoj komentar.

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Komentarji ne odražajo uredniške politike portala MojaLeta.si. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme, ne uporabljate sovražnega govora in upoštevate pravila sodelovanja na portalu.
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Milena Miklavčič

Milena Miklavčič
novinarka, pisateljica


"Od nas samih je odvisno, s katero nogo bomo vstali. To je recept za uspešno življenje, ne nazadnje tudi v zrelih letih."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2017 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.