Arhiv odgovorov Zastavi vprašanje Kdo odgovarja
Išči po vprašanjih ostalih uporabnikov in odgovorih naših priznanih strokovnjakov.
Področje
Iskalni niz
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Flexi-T

Pozdravljeni! Pred časom sem se na vas že obrnila s vprašanjem glede kontracepcijskih tablet in glavobola. Jemala sem tablete Cerazette in imela močne glavobole. Pomagala niso niti protibolečinska sredstva. Tablete sem prenehala jemati in prenehali so se tudi glavoboli. Zato sem se po nasvetu odločila za obroček Flexi-T. Tudi po vstavitvi obročka (21.2.2019) Flexi-T imam glavobole. Ker imam očitno težave zaradi hormonske kontracepcije, me zanima ali je ta obroček hormonski ali ne? Ali v primeru, da ni hormonski, lahko imam zaradi te zaščite tudi glavobole? Ali mi sedaj še preostane kakšna druga zaščita, razen kondoma ali diafragme? Stara sem 48 let, kadilka.

Flexi-T comment arrow
 Pozdravljeni,
 
Flexi T ni hormonski in ne povzroča glavobolov. 
Vaši glavoboli so nekega drugega izvora , tudi to je mogoče. 
Hormonov se na splošno izogibajte tudi, ker kadite. 
Možnost zanositve je v vaših letih zelo zelo majhna. Ne potrebujete zelo močne zaščite. V Avstriji lahko kupite preparate z nonoksinolom 9, ki jih lokalno uporabljate kot kontraceptiv. 

Lep pozdrav
Gašperlin Dovnik Darja,
ginekologinja
 
Prejšna stran
1
2
3
...
Naslednja stran
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Mito Trefalt

Mito Trefalt
igralec, TV voditelj, urednik (1939 - 2016)


"Če imaš to srečo, da v življenju delaš, kar imaš rad - moraš biti zadovoljen."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2019 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.