Arhiv odgovorov Zastavi vprašanje Kdo odgovarja
Išči po vprašanjih ostalih uporabnikov in odgovorih naših priznanih strokovnjakov.
Področje
Iskalni niz
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Kako naj se spremenim?

Pozdrav. Potrebujem nasvet. Kako naj v stresnih situacijah ohranjam bolj mirno kri? Stvar je v tem, da vedno, kadar se znajdem v stresni situaciji, ne morem več jasno razmišljati, začnem se tresti, srce mi dobesedno ponori in komaj lahko izjavim kakšno besedo. Čez dva meseca me čaka sodišče, kjer bom morala odgovarjati na vprašanja in me je zelo strah, da enostavno ne bom zmogla izjaviti besede. Kako naj si pomagam, kako naj se spravim k sebi in si dopovem, da bom v stresnih trenutkih bolj mirna? Hvaležna bom za vsak nasvet!

Kako naj se spremenim? comment arrow
Pozdravljeni.

Za rešitev vaše težave žal nimam preprostega nasveta, saj vas ne poznam in so lahko razlogi za vašo težavo različni. Lažje bi se spopadli s težavami in dobili hitrejše in boljše rezultate, če bi se pogovorili s strokovnjakom.

Kaj lahko naredite sami? Predlagam vam, da raziščete svoje predstave o tem, kaj se v vas dogaja in razširite svoje zavedanje o situaciji.

Najprej naj vas pomirim s tem, da je vaša reakcija, ko ne' morete več jasno razmišljati' in zraven občutite še telesne odzive, le vaša prilagoditev na situacijo, v kateri ste. Glede na to, da lahko dobro razmišljate sicer, lahko tudi v stresni situaciji.

Predlagam vam, da raziščete kaj vam je v preteklosti pomenila avtoriteta in kaj vam pomeni danes (v vašem primeru sodišče). Sicer ne opisujete v kateri vlogi boste na sodišču ... ne glede na to katera je, je vaš odnos do le-te prav tako pomemben.

Kaj si mislite o sebi v takšni stresni situaciji (nisem dovolj močna / ne znam dovolj / ne bom zmogla ...)?

Sodniki in odvetniki so vajeni, da je oseba, ki govori z njimi na sodišču napeta in, da je včasih treba počakati nekaj časa, da pove oz. odgovori na njihovo vprašanje. Če potrebujete nekaj časa zase, da zberete in oblikujete misli, je OK, da si ga zagotovite ('Potrebujem trenutek, da se umirim/zberem ....').

Dihanje v stresni situaciji po navadi postane plitvo. Zato, ko boste v situaciji, ne pozabite dihati!

Srečno!
Tanja Krist,
spec. TA psihoterapije

 
Prejšna stran
1
2
3
...
Naslednja stran
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Trezika Vidovič

Trezika Vidovič
upokojena vzgojiteljica


"Prave odločitve me peljejo v pravo delovanje v življenju. Držim se zakona privlačnosti. Tisto, kar privlačiš, dobiš. Dobila sem življenje!"

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2020 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.