Arhiv odgovorov Zastavi vprašanje Kdo odgovarja
Išči po vprašanjih ostalih uporabnikov in odgovorih naših priznanih strokovnjakov.
Področje
Iskalni niz
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
23.8.2016
Odgovarja:

Povrnitev kupnine zaradi nevšečnosti v hotelu

Iz hotela v Dalmaciji sem prinesla domov stenice. Turistična agencija mi mora v 8 dneh potrditi, če to drži. Če jim hotel poda negativno mnenje, kam se naj nadalje obrnem za psihične bolečine in finančno škodo, ki sem jo utrpela. Kako dokazati, razen slike pikov doma, da sem staknila stenice na dopustovanju. Ali je mogoče, da se pošlje tja inšpekcijo na račun agencije? Ali lahko terjam od agencije, da mi poravna stroške deratizacije. Tožila jih ne bom zaradi enormnih stroškov, ki bi eventualno nastali. Hvala za vaš hiter odgovor.

Povrnitev kupnine zaradi nevšečnosti v hotelu comment arrow
Spoštovani,

če ste stenice opazili šele doma, morate v čim krajšem času obvestiti turistično agencijo in zaradi nekakovostno opravljenih storitev zahtevati sorazmerno znižanje cene turističnega aranžmaja, ki ste ga plačali. Znižanje cene lahko zahtevate pisno v roku dveh mesecev od končanega potovanja oz. nastanitve. Turistična agencija mora vaš zahtevek rešiti v roku 8 dni od prejema.V zahtevku podrobno opišite, kje in kako ste dobili stenice v okviru turističnega aranžmaja. Poleg zahtevka za znižanje cene lahko zahtevate tudi povračilo škode zaradi telesnih bolečin (kar vključuje tudi nevšečnosti pri zdravljenju pikov), duševnih bolečin zaradi zmanjšanja življenjskih aktivnosti ali druge oblike nepremoženjske škode, in materialne škode, nastale s stroški deratizacije in čiščenja. Turistični agenciji morate predložiti dokazila o nastali škodi (npr. fotografije, izjave prič, morebitno medicinsko dokumentacijo, račune o odpravi škode, ipd.). Hrvaška inšpekcija bo po morebitni vaši prijavi pregled hotela opravila sama na svoje stroške; po končanem inšpekcijskem pregledu pa bo odgovornim v hotelu lahko naložila odpravo nepravilnosti in morebitno globo.

Lep pozdrav,

Matiček Žumer
odvetnik


Odvetniška pisarna Matiček Žumer
Prejšna stran
1
2
3
...
Naslednja stran
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Starejše novice:
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Marija Hrvatin

Marija Hrvatin
pisateljica, kolumnistka


"Življenje je preveč lepo, da bi ga zatemnila z nepomembnostmi; v tej zgodbi je zdravje biser, ki ima neprecenljivo vrednost tukaj in zdaj. "

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2024 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.