E-novice

Naroči se in prejemaj nove članke, nagradne igre in kupone.
 
Arhiv odgovorov Zastavi vprašanje Kdo odgovarja
Išči po vprašanjih ostalih uporabnikov in odgovorih naših priznanih strokovnjakov.
Področje
Iskalni niz
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Slabost in kontracepcija

Pozdravljeni, stara sem 18 let. Pred 3 tedni sem imela spolni odnos, ki je bil zaščiten vendar je kondom počil. Vseeno ni prišlo do izliva, vendar sem brala da je majhna možnost da pride do vmesnega izliva. Takrat še tabletk nisem začela jemati. Menstruacija je prišla 1 teden prej, vendar je bila manj močna in je trajala 3 dni. Na to menstruacijo sem začela jemati kontracepcijske tabletke. Po enem tednu jemanja, sem se hitreje izmučila, malo je me bolela tudi glava in imela sem občutek slabosti (vse kaj sem pojedla mi je bilo slabo) in polnosti, včasih sem tudi težje zadihala. Je možno da sem noseča? Ali so to samo posledica delovanja tablet in privajanje tablet na telo?

Slabost in kontracepcija comment arrow
Pozdravljeni,
verjetno slabo prenašate oralno kontracepcijo. Lahko poskusite z drugimi tabletami, a možnost, da bo tudi po drugih takšna reakcija, je kar velika. Glavobol in napetost sta običajni posledici, a jih ne čutijo vse. Nekatere ženske pač ne prenašajo tablet najbolje. Morda poskusite z Nuva ring obročkom, ki povzroča manj teh odzivov.

Možnost nosečnosti je majhna. Odgovor bo najlažje dobiti, če si kupite nosečnostni test v lekarni ali drogeriji. Če se bo kljub morda negativnem testu in opustitvi tablet slabo počutje nadaljevalo, obiščite ginekologa.,

Lep pozdrav,
Darja Gašperlin Dovnik,
ginekologinja


Zasebna ginekološka ambulanta Celje
Prejšna stran
1
2
3
...
Naslednja stran
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Ti je odgovor všeč? Klikni "Všeč mi je" in podaj svoj komentar.

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Komentarji ne odražajo uredniške politike portala MojaLeta.si. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme, ne uporabljate sovražnega govora in upoštevate pravila sodelovanja na portalu.
Upoštevajte, da so odgovori strokovnjakov le nasveti, podani na osnovi zastavljenega vprašanja in omejenih informacij, ki jih uporabnik navede. Pri odgovorih nikakor ne gre za diagnozo, ki bi nadomestila obisk vašega osebnega zdravnika.
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Barbara Bizovičar

Barbara Bizovičar
popotnica


"Sklenila sem, da ne bom več sanjala o življenju, ampak svoje sanje živela!"

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2017 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.