Črtajte ta živila, pa boste veliko lažje shujšali

Moje zdravje > Prehrana | piše: M. L. | 16.2.2017
V prispevku najdete seznam tistih živil, ki so glavni krivec, da ne morete shujšati. Če jih boste črtali, boste hitro uredili prebavo, pospešili metabolizem in shujšali.
Pijte doma pripravljeni sok, kupljeni vsebujejo razna sladila. (foto: FreeDigitalPhotos.net)
Pijte doma pripravljeni sok, kupljeni vsebujejo razna sladila. (foto: FreeDigitalPhotos.net)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Nekatera živila upočasnjujejo metabolizem in prebavo. Neredna prebava, počasen metabolizem pa sta tudi krivca, da se odvečni kilogrami nikakor nočejo stopiti.

Če boste ta živila črtali iz svojega jedilnika, pa boste pospešili metabolizem, uredili prebavo in tudi shujšali.

Sladke pijače
Sladke pijače vsebujejo nezdravi fruktozni sirup. Ta snov je zelo nezdrava, najdemo jo tudi v hitri hrani in zelo negativno vpliva na naše telo, na našo prebavo. Pijačo in hrano, ki vsebuje fruktozni sirup, morate vsekakor črtati s svojega jedilnika.

Trans maščobe
Trans maščobe so nezdrave, to vemo vsi. Nahajajo pa se v raznih pecivih in piškotih. Povzročijo lahko sladkorno bolezen, povzročajo nalaganje maščobnih oblog, mašijo žile in upočasnjujejo metabolizem.

Beli kruh
Beli kruh, bela moka ne vsebujeta ničesar zdravega za naše telo. Živila, ki so narejena iz bele moke upočasnjujejo metabolizem in povzročajo zaprtost.

Predelani mesni izdelki
Tudi predelani mesni izdelki so polni strupenih dodatkov. Vsebujejo antibiotike, ojačevalce okusov, barvila, soli. Ti izdelki negativno vplivajo na naše črevesje in povzročajo debelost, bolezni srca, tudi rakava obolenja.

Neorganska jabolka
Raziskave so pokazale, da pesticidi iz jabolk uničujejo metabolizem, uničujejo imunski sistem in povzročajo nalaganje maščobnih oblog. Jabolka so zdrava le, če so domača, lokalna, ekološka.

Rastlinsko olje
Rastlinska olja, ki so pridobljena na ceneni način, so lahko škodljiva. Upočasnjujejo metabolizem, škodijo srcu in ožilju. Zato je priporočljivo, da pri kuhanju uporabljamo zdravo izbiro: oljčno, kokosovo olje.
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Marija Hrvatin

Marija Hrvatin
pisateljica, kolumnistka


"Življenje je preveč lepo, da bi ga zatemnila z nepomembnostmi; v tej zgodbi je zdravje biser, ki ima neprecenljivo vrednost tukaj in zdaj. "

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2019 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.