Arhiv odgovorov Zastavi vprašanje Kdo odgovarja
Išči po vprašanjih ostalih uporabnikov in odgovorih naših priznanih strokovnjakov.
Področje
Iskalni niz
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Bojim se napadov tesnobe

Spoštovani. Že nekaj let se mi je ponoči dogajalo, da sem se ponoči prebudila in se zelo slabo počutila. To se ni dogajalo pogosto. Pred tremi dnevi pa je bilo zelo hudo. Zet me je moral odpeljati na urgenco, saj nismo vedeli, kaj mi je. Začelo se je tako, da sem se spet prebudila, počutje je bilo zelo slabo, sploh ne znam opisati. Počutila sem se tako, kot da se mi hoče telo razleteti na tisoč koščkov, kot da je v meni balon, ki se napihuje in mu telo postaja premajhno. Zraven sem čutila pospešeno bitje srca, dihanje je bilo hitro, prav sopla sem. Na urgenci mi je zdravnik naredil EKG in izmeril sladkor v krvi. Vse je bilo v mejah normale. Potem je podal diagnozo, da sem imela napad tesnobe. In sedaj se tega zares bojim. Kaj, če se ponovi, kaj naj naredim? Takrat so občutki res zelo grozni in trpim. Kako naj preprečim te napade? Hvala za vaš nasvet.

Bojim se napadov tesnobe comment arrow
Pozdravljeni!

Napadi tesnobe se lahko pojavijo v zelo različnih situacijah, tudi v spanju.

Procesi, ki se odvijajo v možganih med spanjem so zelo kompleksni in strokovnjake že dolgo ženejo k raziskovanju. Kar danes vemo je, da so med spanjem možgani aktivni in v njih tečejo procesi, ki so pomembni za naše delovanje, počitek, obnovo, ravnovesje ... Seveda so procesi, ki se ponoči odvijajo v možganih, močno povezani s tem, kaj počnemo čez dan in v kakšnem psihičnem stanju smo (kjer je pomebna tudi naša 'podzavest') ... Zato ni nenavadno, da se nam lahko zgodi, da se sredi noči zbudimo in se psihično počutimo utrujeni, nas je strah ali smo tesnobni ... Ko smo v stiski se lahko pogosto pojavi nespečnost, nočne more in druge motnje spanja, ki so lahko povezane z depresijo, anksioznostjo ....

Pri soočanju z napadi tesnobe imate nekaj možnosti. Pri lajšanju težav si lahko pomagate z izvajanjem sprostitvenih vaj, ki so vam blizu (osebno bi zbrala katero, ki usmerja pozornost na dihanje). Sprostitvene vaje bodo seveda bolj učinkovite, če jih boste čim bolj pogosto izvajali. Pri samem napadu ne pozabite na dihanje, usmerite pozornost nanj, da se boste lažje spopadli s situacijo. Možnost imate seveda, da obiščete psihiatra in ga povprašate, če vam lahko predpiše medikamente, ki vam bodo pomagali s težavo. Glede vzroka pa je odgovor v vas in v vas moč, da problem razrešite. Pri odkrivanju vzroka vam lahko pomagajo psihoterapevti in vam tudi pomagajo razrešiti težavo.


Lep pozdrav.

Tanja Krist
spec. transakcijsko analitične psihoterapije
www.teloinpsiha.si
Prejšna stran
1
2
3
...
Naslednja stran
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Barbara Bizovičar

Barbara Bizovičar
popotnica


"Sklenila sem, da ne bom več sanjala o življenju, ampak svoje sanje živela!"

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2019 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.