Arhiv odgovorov Zastavi vprašanje Kdo odgovarja
Išči po vprašanjih ostalih uporabnikov in odgovorih naših priznanih strokovnjakov.
Področje
Iskalni niz
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Nihanje teže, hujšanje in diete

Pozdravljeni, stara sem 56 let in imam že od nekdaj težave s prekomerno težo, pravzaprav z nihanjem teže. Tekom svojega življenja sem se večkrat lotevala raznih diet, tudi zdravniki so me občasno opozorili, da bi bilo dobro, da shujšam. Visoka sem namreč 162 cm in trenutno tehtam 83 kg. Ker pa sem obenem tudi nagnjena k slabokrvnosti, si ne upam iti na razne diete, kjer se je treba odrekati določenim vrstam hrane ali celo stradati. Po drugi strani pa tudi ne zaupam raznim tabletam in čudežnim pripravkom, ki obljubljajo nemogoče. Ker imam sedaj končno čas, sem se lotila nordijske hoje, vsak dan hodim približno eno uro. Na kilogramih se pa še nič ne pozna, zato me zanima, kaj lahko spremenim pri prehrani, da bom shujšala, pa vseeno ne bom ogrozila svojega zdravja? Zjutraj ponavadi pojem kruh z margarino in marmelado, spijem kavo in sok, kosilo je vsak dan drugačno, občasno si privoščim prigrizke in za večerjo ponavadi jogurt in kruh s kakšnim namazom. Lep pozdrav, Milena

Nihanje teže, hujšanje in diete comment arrow Spoštovana ga. Milena!

Ste v obdobju, ko ženske zaradi upada hormonov shujšamo teže, zredimo pa se zlahka. Poleg hormonov so krivci še stres, čustva, nezdrava prehrana ter premalo gibanja. Glede gibanja ste vi že naredili korak v pravo smer, treba pa bo poskrbeti še za uravnavo hormonov ter zdravo prehranjevanje. Svetujem vam uživanje mace, ki vam bo poleg uravnave hormonov pomagala izboljšati krvno sliko ter pospešila presnovo. Nikakor ne pozabite dnevno spiti dovolj čiste vode. Ob vsakem obroku najprej zaužijte veliko porcijo sadja ali zelenjave, ki naj bodo iz ekološke pridelave, saj le tako ne bodo motila hormonskega ravnovesja. Izbirajte le polnovredna in nepredelana živila, nikoli ne izbirajte živil z oznako »manj mastno«, saj vsebujejo veliko sladkorja in drugega balasta. V prehrano uvedite zdrave maščobe, kot so kokosovo olje, oljčno olje, konopljino olje ter maslo. Vsekakor se izogibajte kruhu, homogeniziranemu mleku in hidrogeniziranim maščobam (margarina, piškoti, jedilno olje).Poskrbite tudi za alkaliziranje telesa ter dobro prebavo. Pravo kavo nadomestite z žitno, sokovi pa naj bodo sveže pripravljeni. Dobro bi se bilo izogibati tudi krompirju in toplotno obdelanemu korenju, saj imata oba visok glikemični indeks. V pomoč pa morda primer jedilnika:
Zajtrk: 3 kuhana jajca, kumarice in dve rezini feta sira
Dopoldanska malica: 1 jabolko
Kosilo: motovilec v solati s fižolom in ekstra deviškim oljčnim oljem
Popoldanska malica: pest neslanih oreškov
Večerja: na žaru pečena tunina z mešano zelenjavo
Vse sestavine naj bodo iz ekološke pridelave.

Nataša Špilak Fartelj,
svetovalka za zdravo življenje

 
Prejšna stran
1
2
3
...
Naslednja stran
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Vlasta Nussdorfer

Vlasta Nussdorfer
varuhinja človekovih pravic


"Nihče ni popoln; ne mlad in ne star, šele vsi skupaj lahko zgradimo lepši in srečnejši svet."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2019 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.