Arhiv odgovorov Zastavi vprašanje Kdo odgovarja
Išči po vprašanjih ostalih uporabnikov in odgovorih naših priznanih strokovnjakov.
Področje
Iskalni niz
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
14.6.2016

Odgovarja: Andrej Lazar, dr. med.

Revma

Spoštovani! Zaradi močnih stranskih učinkov 40 letna hči odklanja zdravila za revmatoidni artritis. Želi se zdraviti naravno, vendar me skrbi, ker ima kar močne težave z vnetimi sklepi. Kaj mi svetujete? Lep pozdrav.

Revma comment arrow
Spoštovani, vaša hči je polnoletna in ima vso pravico, da se o načinu zdravljenja odloča sama. Najbolje je, da se s hčero pogovorite in izrazite svoje mnenje o vsej zadevi. Imate tudi možnost, da se o tem pogovorite z njeno izbrano zdravnico ali zdravnikom, če se bo le ta s pogovorom strinjal(a). Informacij o zdravljenju sicer ne boste dobili, prav tako bo o vsebini vajinega morebitnega pogovora obveščena vaša hči, bo pa slednje morda prispevalo k nadaljnji optimalni obravnavi.

Lep pozdrav.
Andrej Lazar, dr. med.
Prejšna stran
1
2
3
...
Naslednja stran
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Trezika Vidovič

Trezika Vidovič
upokojena vzgojiteljica


"Prave odločitve me peljejo v pravo delovanje v življenju. Držim se zakona privlačnosti. Tisto, kar privlačiš, dobiš. Dobila sem življenje!"

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2021 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.