Te bodo potekale vsak dan od nedelje, 1. maja 2016, do predvidoma konca maja. Vstopna postaja na električni vlakec bo pri Mestni hiši, z odhodi ob 12., 13., 14., 16., 17. in 18. uri. Odhodi z Ljubljanskega gradu bodo ob 12.20, 13.20, 14.20, 16.20, 17.20 in 18.30.
Obdobje brezplačne vožnje z Urbanom je del uvajalnega obdobja pred začetkom rednega obratovanja in so možne spremembe urnikov ter trase voženj. O spremembah bodo sproti obveščali na spletni strani
www.lpp.si.
Uvedba električnega vlakca je del trajnostne strategije Mestne občine Ljubljana in Ljubljanskega potniškega prometa (LPP), ki vključuje posodobitev voznega parka LPP tudi z vozili na elektriko, ki bodo obratovala predvsem v središču Ljubljane. Tehnološko napreden vlakec Urban je sestavljen iz vlečnega vozila in do treh vagonov, ki skupaj merijo 19 m. Vagoni so v zimskem času zaprti in ogrevani, poleti pa se okna odprejo. Vagoni z lesenimi stoli so opremljeni po vzoru mestnih avtobusov in v skladu s trajnostno usmerjenostjo Ljubljane – Zelene prestolnice Evrope 2016. Električni vlakec je opremljen tudi z video in avdio opremo, na katero se lahko po potrebi priključi tudi mikrofon turističnega vodnika. Streha vozila je opremljena z 12 fotovoltaičnimi paneli, ki vlakcu pri vožnji pomagajo vzdrževati električno energijo. Električni motor vozila deluje po principu dvostopenjske rekuperacije, ki pri zaviranju z motorjem, predvsem pri vožnji navzdol, polni baterijske celice. Najvišja hitrost, ki jo vlakec dosega, je 25 km/h.
Električni vlakec Urban, ki je nastajal pod taktirko LPP in slovenskega strokovnjaka na področju elektromobilnosti, Mira Zoriča iz podjetja STOJA, inovacije in proizvodnja d.o.o., je svojo belo-zeleno podobo pridobil v sodelovanju z oblikovalko Majo Licul in podžupanom prof. Janezom Koželjem. Ta podoba bo v prihodnje prepoznavno označevala vozni park vseh električnih vozil LPP.
Okolju prijazno vozilo z ničnimi izpusti bo s krožno linijo povezalo tudi glavne mestne znamenitosti tako v mestnem središču kot izven njega. Tako bo imelo za posledico povečanje turističnega ovrednotenja nekoliko bolj umaknjenih območij in pripomoglo k razvoju Ljubljane kot trajnostne turistične destinacije.