Dobro je vedeti: Popravilo v garanciji

Moj dom in vrt > Dom in oprema | piše: ZPS/M. L. | 28.1.2018
Če se vam pokvari blago, ki je še v garanciji, vam mora pooblaščeni servis oziroma prodajalec to blago popravljeno vrniti v predpisanemu roku.
Izdelek, ki je v garanciji, mora biti popravljen v določenem roku. (foto: pexels.com)
Izdelek, ki je v garanciji, mora biti popravljen v določenem roku. (foto: pexels.com)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Na Zvezo potrošnikov Slovenije so prejeli vprašanje o pokvarjenemu blagu, ki je še v garanciji. Bralka sprašuje: "Kupila sem dva tablična računalnika, ki pa sta po nakupu delala vedno počasneje in nazadnje se ju sploh ni dalo več uporabljati. Odnesla sem ju nazaj v trgovino in čez nekaj časa so mi z dopisom sporočili, da so računalnika poslali na servis. Minila sta dva meseca in poklicala sem v trgovino, kjer so mi pojasnili, da računalnikov še niso prejeli s servisa. Zahtevala sem zamenjavo z novima računalnikoma, kar so na servisu zavrnili s pojasnilom, da bodo tablična računalnika nadgradili. Ker mi tablic niso želeli zamenjati in ne zaupam, da bosta po nadgradnji ustrezno delovali, ju ne želim več imeti. Kaj lahko storim?"

Pri ZPS so pojasnili: Potrošnik lahko na podlagi garancije najprej zahteva popravilo. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec (ali pa prodajalec ali pooblaščeni servis) od potrošnika dobil zahtevo za odpravo napake, Zakon o varstvu potrošnikov v 21. b členu določa, da mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v tem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Rok 45 dni se šteje od dneva, ko je bil izdelek oddan na servis, vključno s sobotami, nedeljami in prazniki. Vsi roki, ki so navedeni v zakonih, so namreč koledarski, razen če bi zakon izrecno določal drugače. Prodajalcu smo pisali in jih opozorili na njihove zakonske obveznosti ter jih obvestili, da potrošnica razdira pogodbo in zahteva vračilo kupnine. Prodajalec je zahtevku ugodil, se opravičil za nesporazum in potrošnici vrnil kupnino.

Morda te zanima tudi:

Nasveti: Pravilno rokovanje s hrano je v teh dneh zelo pomembno

Higiena je v času epidemije še bolj pomembna, tudi pri ...

ZPS opozarja: Odpoklic čokolade

Objavljen je odpoklic čokolade z lešniki in rozinami.

Upokojenci, takšne bodo spremembe pri izplačilu pokojnin

Pošta Slovenije obvešča upokojence o spremembah pri izp...

Časovna omejitev gibanja: Ali lahko kljub temu sprehajamo psa?

Od včeraj dalje velja časovna omejitev gibanja, kar pom...

Iz Jožičine kuhinje:: Lovorjev sirup proti kašlju

V tem času je kašelj moteč in pogost pojav, poleg tega ...

Trik: Kako najlažje očistimo kanto za smeti?

S pomočjo preprostega trika boste hitro očistili vašo k...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Mito Trefalt

Mito Trefalt
igralec, TV voditelj, urednik (1939 - 2016)


"Če imaš to srečo, da v življenju delaš, kar imaš rad - moraš biti zadovoljen."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2020 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.