Dobro je vedeti: Popravilo v garanciji

Če se vam pokvari blago, ki je še v garanciji, vam mora pooblaščeni servis oziroma prodajalec to blago popravljeno vrniti v predpisanemu roku.
Izdelek, ki je v garanciji, mora biti popravljen v določenem roku. (foto: pexels.com)
Izdelek, ki je v garanciji, mora biti popravljen v določenem roku. (foto: pexels.com)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Na Zvezo potrošnikov Slovenije so prejeli vprašanje o pokvarjenemu blagu, ki je še v garanciji. Bralka sprašuje: "Kupila sem dva tablična računalnika, ki pa sta po nakupu delala vedno počasneje in nazadnje se ju sploh ni dalo več uporabljati. Odnesla sem ju nazaj v trgovino in čez nekaj časa so mi z dopisom sporočili, da so računalnika poslali na servis. Minila sta dva meseca in poklicala sem v trgovino, kjer so mi pojasnili, da računalnikov še niso prejeli s servisa. Zahtevala sem zamenjavo z novima računalnikoma, kar so na servisu zavrnili s pojasnilom, da bodo tablična računalnika nadgradili. Ker mi tablic niso želeli zamenjati in ne zaupam, da bosta po nadgradnji ustrezno delovali, ju ne želim več imeti. Kaj lahko storim?"

Pri ZPS so pojasnili: Potrošnik lahko na podlagi garancije najprej zahteva popravilo. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec (ali pa prodajalec ali pooblaščeni servis) od potrošnika dobil zahtevo za odpravo napake, Zakon o varstvu potrošnikov v 21. b členu določa, da mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v tem roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Rok 45 dni se šteje od dneva, ko je bil izdelek oddan na servis, vključno s sobotami, nedeljami in prazniki. Vsi roki, ki so navedeni v zakonih, so namreč koledarski, razen če bi zakon izrecno določal drugače. Prodajalcu smo pisali in jih opozorili na njihove zakonske obveznosti ter jih obvestili, da potrošnica razdira pogodbo in zahteva vračilo kupnine. Prodajalec je zahtevku ugodil, se opravičil za nesporazum in potrošnici vrnil kupnino.

Morda te zanima tudi:

Ne mečite jih proč – beljake lahko tako koristno porabite!

Ste pekli, pa so vam ostali jajčni beljaki? Ne veste, k...

Si želite več sreče in več denarja? Postavite jo v sobo!

Ko jo postavite v vaše stanovanje, se aktivirata točki ...

Ste oprali oblačilo, pa se je skrčilo? Imamo odlično rešitev!

Najbrž se je tudi vam že zgodilo, da ste opravilo nov k...

Ste pojedli pekoči čili? Takole boste takoj odpravili pekoči občutek!

Če ste ljubitelji pekoče hrane, potem vam najbrž ni hud...

Hiter nasvet, ki pobeli zobe in odpravi zobni kamen

Sami lahko pripravite zelo učinkovit recept, s katerim ...

5 zanimivih dejstev: Kaj se dogaja z našim telesom, ko kolesarimo?

Raziskava, ki so jo opravili na Harvardu je pokazala, k...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Milan Pavliha

Milan Pavliha
psiholog, pedagog


"Upokojitev je lahko tudi začetek nove kariere."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2019 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.