Osrednja tema kozmetologije na globalni ravni je t. i. trend »well-ageing«, ki na glavo postavlja dosedanje negativne predstave o staranju. V ospredje prepričljivo stopa pozitivni odnos do staranja, ki je lahko lepo, dostojanstveno in celo graciozno. V tem kontekstu postaja lepota brezčasen koncept, ženske pa osvobaja od pritiska idealne lepote. Iz lepotne perfekcije se poudarek seli na iskanje vira notranje lepote, na promocijo vitalnosti in življenjske energije. Zato v duhu novega trenda potrošnice ne skrivajo, temveč sprejemajo svoja leta in postajajo samozavestne glede njih. V osrednji vlogi torej nastopajo zrele ženske- šestdeset in sedemdesetletnice, ki ne skrivajo svojih let in gub temveč izbirajo kozmetične izdelke za dobro, udobno počutje v svoji koži ne glede na leta.
Kozmetika Afrodita označuje novodobne zrele potrošnice kot polne življenja ter aktivnejše kot kadarkoli prej! To je generacija novih srednjih let, kjer se 50-ta leta izkazujejo kot nova 30-ta leta. Trend »well-ageing« zato nasprotuje anti-ageingu kot smo ga poznali doslej ter predstavlja odgovor na revolucionarne učinkovine in pretirane anti-age trditve.
Leta so samo številka
Z omenjenim vsebinsko močnim promocijskim sporočilom linije AGELESS so se strinjale vse prisotne, ki so pozorno spremljale predstavitev ter premierno predvajanje TV oglasa. Svoje odobravanja so z glasnim aplavzom podprle: Manca Košir, slovenska novinarka in publicistka, pevka Alenka Godec, igralka Violeta Tomič, modna oblikovalka Maja Štamol ter modna blogerka Pika Zrim. Izbrane gostje Elza Budau, Darja Kuhar Kotnik, Andreja Ilgo z uspešnimi managerkami združenja FAM so izrazile zadovoljstvo nad kvaliteto blagovne znamke Afrodita. Dodatno je dogodek popestrilo presenečenje za povabljene - prisotnost nove karizmatične ambasadorke linije AGELESS, gospe Zvončice Vucković, ki se kljub dolgoletni in uspešni mednarodni karieri ne boji staranja in svoja leta izkazuje z značilno sivo barvo las.
Kolekcija obljublja splošno izboljšanje kakovosti zrele kože, ki se kaže na različnih ravneh ter je tudi znanstveno dokazano. Za trditvami in učinki, ki jih navajajo, stojijo z rezultati z neodvisnih in vivo ter in vitro študij. Govorimo o znatnem izboljšanju čvrstosti, gladkosti, navlaženosti in same debeline kože. In rezultat vsega navedenega – tisto, kar dejansko šteje – je seveda zadovoljna koža ne glede na leta!