"Pri MOSS-u zato verjamemo, da je sedaj pravi čas, da izkoristimo to pozitivno sporočilo, visok doseg in poženemo gospodarstvo še v večji meri tudi preko spleta, ter s tem prispevamo k omilitvi posledic trenutne situacije. Z oglaševanjem na slovenskih spletnih medijih bodo podjetja in njihove blagovne znamke dosegli svoje ciljne skupine, ob tem dobili realne podatke o dosegu, podprli lokalne založnike in vsebine ter prispevali k ohranitvi delovnih mest in obsega gospodarstva, ob katerem bomo vsi v prihodnje lažje živeli," poudarjajo.
Zakaj je sedaj pravi čas za oglaševanje v slovenskih digitalnih medijih?
KER SMO VSI »ONLINE«
V marcu se je obiskanost medijev, v sklopu raziskave MOSS, povečal za 20%. Posledica iniciative #ostanidoma je tudi povečanje kakovosti in frekvence obiska slovenskih uporabnikov.
KER JE POSEL »ONLINE«
Ker smo večinoma doma, Slovenci pospešeno uporabljamo storitve, opravljamo nakupe in prebiramo vsebine na spletu.
KER JE POTREBNO KOMUNICIRATI
Osnova današnjega marketinga je kontinuirana komunikacija z uporabniki. Ti so sedaj prisotni na spletu bolj kot kadarkoli prej, vaše korporativno in storitveno komuniciranje pa v interaktivnem okolju najde zanesljivega partnerja.
KER BOSTE DOBILI REALNE PODATKE
MOSS z izdelano metodologijo in nadzorom vseh vključenih partnerjev skrbi za realne in neodvisne podatke, na podlagi katerih lahko kakovostno izvedete vaše digitalne projekte.
KER JE POTREBNO PODPRETI LOKALNO GOSPODARSTVO
S svojo investicijo lahko dosežete veliko ljudi, hkrati pa podprete lokalne vsebine, ustvarjate delovna mesta ter pospešujete gospodarstvo, ob katerem bomo vsi v prihodnje lažje živeli. #stopimoskupaj
KAJ JE MOSS?
MOSS je ena izmed najbolj natančnih medijskih raziskav na trgu, ki se nenehno inovira. Je sindicirana raziskava neprofitnega značaja, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) že vse od leta 2006. MOSS je upravljan in nadzorovan s strani strokovnih teles projekta, kar pomeni nenehen nadzor nad metodologijo, izvedbo, kakovostjo ter točnostjo podatkov. V MOSS vključena spletna mesta so kontinuirano merjena z enotno metodologijo, zaradi katere so podatki medsebojno primerljivi.