Skrivnosti ljudi, ki nikoli ne zbolijo

Aktualno > Zanimivosti | piše: Kristina D. Zalar | 20.11.2021
Ste se kdaj vprašali, kako to, da nekateri ljudje skoraj nikoli ne zbolijo? Kaj je tisto, kar počnejo in jih ohranja zdrave, vitalne in nasmejane? Preberite si nasvete in se jim pridružite tudi vi!
Čim več časa sredi narave in gibanje pomembno vplivata k bolj zdravemu življenju. (Foto: Freepik.com)
Čim več časa sredi narave in gibanje pomembno vplivata k bolj zdravemu življenju. (Foto: Freepik.com)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Bodite aktivni tudi med delom
Dolgo sedenje je nezdravo. Sploh, če spadate med tisto skupino ljudi, ki dnevno presedi osem ur ali več. Strokovnjaki svetujejo, da se vsak dan gibljete vsaj 45 minut. Pojdite na sprehod, na kolo, na tek, kar koli vam ustreza. Ne pozabite pa se pretegniti tudi med delom. Vsako uro se za nekaj minut sprehodite.

Hladno prhanje
Hladno prhanje pospešuje cirkulacijo, osveži vašo kožo, jo napne in okrepi imunski sistem. Hladno prhanje ali kneipanje je priporočljivo izvajati vsak dan po nekaj minutk. Voda mora teči po koži v nežnem, mehkem curku. Temperaturo vode (hladno – toplo) lahko menjate dva do štirikrat. Najbolj priporočljivo je, da končate z mrzlo vodo.
Če imate zdravstvene težave se pred kneipanjem posvetujte s svojim zdravnikom.

Jejte česen
Česen znižuje krvni tlak, uravnava holesterol, je antioksidant in naravni antibiotik. Vsak dan pojejte strok česna. Še najbolj zdrav je surov. Če vas moti slab zadah, ki ga česen povzroča, potem po jedi pojejte košček črne čokolade. Ta bo zadah nekoliko nevtralizirala.

Popoldanski dremež
Strokovnjaki svetujejo popoldanski dremež ta je koristen, če ne traja predolgo. Pravi čas zanj je med 13. in 15. uro. Traja pa naj največ 20 minut. Med popoldanskim počitkom se bo vaše telo spočilo in si nabralo novih moči.

Kozarček rdečega vina
Zmerno pitje alkohola ni zdravju škodljivo. Kozarec rdečega vina pri kosilu zmanjšuje nevarnost srčnih bolezni za 20 do 50 odstotkov.

Jejte jogurt
Tudi jogurt spada med živila, ki so zdravju koristna. Probiotiki, ki so v jogurtu, pomagajo vzpostavljati zdravo črevesno floro. Poleg tega pa znižujejo krvni tlak, uravnavajo holesterol in krepijo imunski sistem. Ko kupujete jogurt, bodite previdni. Kupite takšnega, ki nima dodanih sladil ali sladkorja in ki vsebuje probiotike.

Vadite jogo
Joga, ali kakršna koli druga podobna vadba, ki vsebuje raztezne vaje, vaje za pravilno dihanje in umirjanje telesa, je zelo dobrodošla. Z njo se boste naučili umiriti, lažje soočali s stresom, si izboljšali imunski sistem, izboljšali delovanje srca, preprečili nastanek bolezni srca in ožilja. Vzemite si čas vsaj dvakrat tedensko in se pridružite vadbi. Dovolj je, da osvojite osnove, pomembno je namreč, da znate vaje izvajati pravilno. Ko to obvladate, jih lahko izvajate tudi sami doma.

Negujte prijateljstva
Nihče ni rad sam. in prijateljstva so za vsakega človeka zelo pomembna. Pokličite prijatelja, pogovorite se z njim, skupaj se odpravita na sprehod, popijta čaj, pojdita v kino. Prijateljstvo je pomembno, sprošča nas in odganja negativne misli. Pozitivno mišljenje pa je še kako pomembno za naše zdravje.

Spremljajte Moja leta na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.

Morda te zanima tudi:

Pridružite se velikanom vožnje

Se spomnite, kako ste opravljali vozniški izpit in svoj...

Recepti za zdrava kosila: Vegetarijanski burger z lečo

Tokrat si privoščite za prebavila in organizem lažjo in...

Poslovila se je Anita Ogulin

V 73. letu starosti je po dolgotrajni bolezni umrla hum...

Iz Jožičine kuhinje: "Škropivo" proti ušem

Iz Jožičine kuhinje prihaja malce drugačen recept, in s...

Astrološka napoved po znamenjih: Kaj vas čaka ta teden (15.7. - 21.7. 2024)?

Teden, v katerem energija Sonca v znamenju raka počasi ...

Recept: Stročji fižol v slanici

Jožica tokrat z nami deli recept za stročji fižol v sla...

Recepti za zdrava kosila: Polnjene paprike z rjavim rižem

Tokrat recept za odlično, okusno zdravo kosilo. Polnjen...

Demenca je v porastu. Kako ukrepati, da ne doleti tudi vas (svetuje trenerka spomina)?

Glede na porast demence je izrazito pomembna preventiva...

Ta vikend na obali: Praznik vina in česna

Konec tedna bo zaživelo dogajanje v Novi vasi. Vaščani ...

TELOVADIMO: Vaje za mobilnost kolkov (+video z vodeno vadbo)

Težave s kolki lahko s časom začnejo povzročati nelagod...

Potreba in pravica starejših do mobilnosti

V Srebrni niti - združenju za dostojno starost z zaskr...

Spoznajte učinkovit aparat CoaguChek INR za nadzor koagulacije krvi

CoaguChek INR je pomemben korak pri spremljanju koagula...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Starejše novice:
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Trezika Vidovič

Trezika Vidovič
upokojena vzgojiteljica


"Prave odločitve me peljejo v pravo delovanje v življenju. Držim se zakona privlačnosti. Tisto, kar privlačiš, dobiš. Dobila sem življenje!"

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2024 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.