Tenerifi, lepši, kot v sanjah

Od nekdaj sem si želela na sanjsko potovanje, lahko bi rekla, da se je ta moja želja vlekla že iz samega otroštva. Potovati z letalom, nekaj dni uživati na toplem otoku. Otoku, ki sem si ga predstavljala le v sanjah. In končno je postal resničnost …
Zanimivo je videti črno plažo. (foto: osebni arhiv)
Zanimivo je videti črno plažo. (foto: osebni arhiv) Čudovita narava. (foto: osebni arhiv) Gozd je bil poln pisanih ptic. (foto: osebni arhiv) Pingvini in zima. (foto: osebni arhiv) Z gondolo do vulkana. (foto: osebni arhiv) Razburkano morje. (foto: osebni arhiv) Sončni zahod na sanjskem otoku. (foto: osebni arhiv) Arhitektura v mestu. (foto osebni arhiv) Skale s slikami znanih glasbenikov. (foto: osebni arhiv) Turistično naselje ob čudoviti obali. (foto: osebni arhiv)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Lahko bi rekla, da je splet okoliščin nanesel tako, da so se sanje uresničile. Nikoli ni bilo časa. Ne takrat, ko sva se poročila. Nisva šla na poročno potovanje, ne kasneje, prišli so otroci. Drug za drugim.
Ob praznovanju obletnice najine poroke, pa se nama je le uresničila želja. Z najino družino sva se odpravljala na sanjski otok Tenerife.

Naša pot se je začela 28. aprila. Zgodaj zjutraj smo bili na letališču Jožeta Pučnika, od koder smo poleteli proti Tenerifom. Tam smo pristali zgodaj popoldne, zato smo si najprej privoščili krajši počitek. Bili smo neučakani, tako da smo kar hitro odšli najprej na kratek ogled mesta, nato pa na kopanje v hotelski bazen.

Ponedeljek smo imeli namen preživeti še v našem kraju. Zjutraj smo imeli najprej sestanek z našo predstavnico, ki nam je uredila vse, da smo si sposodili avto, nakup vstopnic za nekatere parke, nam dala navodila, kaj se nam splača videti. Nato smo odšli na sprehod do klifov Los Gigantes. To je precej priljubljena točka, kamor hodijo turisti, bili smo nastanjeni tako blizu, da smo šli lahko kar peš. Ogledovali smo si trgovinice, šli na kosilo in sladoled. Popoldne sem si vzela čas, da sem planirala prihodnje dneve in izlete, na katere se bomo odpravili.

PREBERITE TUDI: Na pomladi potep: 4 kraji v Evropi, ki so spomladi še posebno čarobni

V torek smo dobili avto in se odpravili v Loro park. To je v bistvu živalski vrt. V njem prevladujejo ptice, različne vrste. Navdušile so nas predstave. Ogledali smo si predstavo z delfini, z orkami in s papigami.
Nenavaden, dih jemajoč je bil sprehod skozi gozd. Del parka, kjer si se dejansko počutil, kot v divjini. Mimo naših glav so švigale ptice z raznobarvnim perjem. In ko smo se povzpeli nekoliko višje, smo jih lahko videli čisto od blizu. Le nekaj centimetrov bi premaknila roko in bi jih lahko pobožala …
Surikate, beli tiger, jaguar, opice, vidre, flamingoti. Vse to videti v živo, je res zanimivo.
Fascinirana sem bila nad severnim polom. V ogromni stavbi, skozi katero te popeljejo kar po tekočem traku, lahko opazuješ zimo, led in mraz. Za hip pozabiš, da si pravzaprav na vročem otroku, okrog tebe se namreč sprehajajo pingvini, se drsajo po ledu, opazuješ snežinke. Če ne bi bilo med turisti in pingvini stekla, bi dejansko pozabila, kje sem.

Sreda je bila namenjena vulkanu. Z avtom smo se povzpeli do 2356 metrov nadmorske višine, naprej, do 3555 metrov smo se povzpeli z gondolo. Ta vulkan ni več delujoč, zato se je možno peš povzpeti čisto do vrha, moraš pa imeti posebno dovolilnico. Mi smo se sprehodili kar na tej višini. Bilo je zelo hladno in jakne niso bile nič odveč.

PREBERITE TUDI: Kam letos na dopust? Obiščite raj na Zemlji: Sardinijo!

Po spustu smo se odpeljali v drugo smer, proti mestu Puerto de la Cruz. Imeli smo si ga namen ogledati že prejšnji dan, a nam je zmanjkalo časa, saj je bilo v Loro parku tako zanimivo. Tam smo si ogledali plažo z bazenčki, nekoč so bili naravni bazeni, ki jih je ustvarila lava, zdaj pa so preoblikovani v prave bazene. Kopali se nismo, saj so bili bazeni prazni in smo domnevali, da je voda precej hladna. Raje smo se odločili, da si ogledamo še vasico Icod de los vinos. Tukaj imajo mestni botanični park, kjer raste zmajevo drevo, El drago milenario. Drevo naj bi bilo zelo staro, pravijo več tisoč let, ne morejo pa dokazat, ker ta drevesa nimajo letnic, zagotovo pa je staro več kot 500 let. Vasica, po kateri smo se vozili, je vzbujala domišljijo. Strma, enosmerne ulice, domačini. Popolnoma drugačen svet od našega …

V četrtek smo se odpeljali na drugo stran otoka, do glavnega mesta Santa Cruz. Eveda je bil zanimiv ogled kulturnega centra. Navdušena sem bila nad arhitekturo. Pomanjšana verzija opere v Sydney-ju, seveda, načrt zanjo je izdelal isti arhitekt. Opazovali smo obalo, polno skal. Krasile so jih slike znanih glasbenikov.
Popoldne smo se sprehodili še po mestu Playa de los Americas. To je najbolj turistično mesto, z ogromno hoteli in neskončno dolgimi plažami, kjer lahko opazuješ deskarje na vodi in se sprehajaš od trgovinice do trgovinice.

V petek smo se najprej odpravili v Monkey park. To je park, v katerem imajo veliko različnih vrst opic. Zanimivo je, ker se gre lahko v nekatere kletke, opice in druge živali so se sprehajale mimo nas, lahko smo jih hranili, božali. Videli smo spet različne vrste ptic, največ pa je bilo opic. Majhno, a zelo zanimivo. Temu ogledu je končno sledil Siam park, kjer ne manjka vodne zabave in toboganov. Ni jih preveč, v enem dnevu lahko vse preizkusiš in neizmerno uživaš v različnih vodnih atrakcijah. Za tiste malo manj adrenalinske, pa je najbolj prijetna počasna reka. Imajo tudi umetno plažo, z mivko in valovi, na katerih ob določenih urah deskarji pipravijo imenitne predstave.

Prehitro je minil čas, ki smo ga namenili temu sanjskemu otroku. Vse, prav vse je bilo zanimivo in fascinantno. Klifi, vulkan, sanjske plaže, črne plaže, ozke ulice, domačini, živali, drugačna kultura in način življenja.
Letalo nas je odpeljalo nazaj. Bogatejše, z lepimi spomini. Da, sanjsko potovanje se je obrestovalo.

Spremljajte Moja leta na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.

Morda te zanima tudi:

Ekskluzivno za bralce MojaLeta: 15% popust v Termah Dobrna

Naj bo razvajanje v topli termalni vodi, sproščanje v s...

Ambasadorka MojaLeta ocenila hotel Floramare: "Vstopila sem preplavljena s čustvi"

Na portalu Moja leta.si so mi zaupali, da grem v nov ho...

Doživljanje prelestnih gorskih panoram Dolomitov

Od mladosti sem zapisan goram; tudi zahtevnejšim. Poleg...

Izšla je februarska revija Vzajemnost 2024

V kakšni kondiciji je pokojninska blagajna, koliko znaš...

Nepozaben oddih v Termah Šmarješke Toplice

Februarja in marca spet Šmarješki tedni zvestobe!

Nagradna igra: Vikend paket za 2 osebi v Izoli!

Sodelujte v nagradni igri na Facebook strani Mojaleta.s...

IDEJA ZA IZLET: Goriška Brda

Goriška Brda so najbolj sredozemski del Posočja. Zaradi...

IDEJA ZA IZLET: Parenzana - železnica za vse čase

Železniška proga Parenzana ali Porečanka je bila gorska...

Ideja za izlet: Trst - prestolnica kave

Ko zaslišite besedo »Trst«, katera je vaša prva asociac...

Najlepše francoske vasi

Ko pomislimo na Francijo, se nas večina najprej spomni ...

Izšla je aprilska revija Vzajemnost 2024

V aprilski Vzajemnosti pišemo tudi o tem, kako živijo u...

Ekskluzivna pomladna ponudba: oddih v Termah Lendava po ugodnih cenah

Izkoristite ugodno ponudbo za oddih v Termah Lendava vs...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Starejše novice:
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo

* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Dušica Kunaver

pisateljica, zbiralka ljudskega izročila

"Najlepše darilo na svetu je tisto, ki si ga sam naredil."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2024 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.