Iniciativi, ki se je začela aprila letos, so se pridružili tudi slovenski otroci iz centrov Helen Doron in skupaj zbrali 103 podporne video posnetke. Za vsak objavljen video posnetek je podjetje Helen Doron Ltd. doniralo 1 evro organizaciji Orangutan Outreach, ki srbi za ogrožene orangutane, zbiranje sredstev pa bodo nadaljevali še v prihodnjih mesecih, vse do cilja 4.000 evrov.
Požiganje gozdov z namenom pridobivanja palmovega olja
Zaradi človekova poseganja v naravo je vse več živali na seznamu ogroženih vrst, kamor spada tudi orangutan, ki svoj naravni habitat izgublja na račun pridelave palmovega olja. Pohlepne multinacionalke se poslužujejo močnih lobijev, ki v sodelovanju z oblastmi omogočajo rast trgovine, ki temelji na tej tropski maščobi. Palmovo olje tako najdemo v številnih izdelkih kozmetične industrije kot tudi proizvajalcev čokolad, peciva, piškotov ter drugih prigrizkov, ki preplavljajo trgovinske police. To je namreč bistveno cenejše kot druga olja (npr. olivno olje, sončnično olje ali maslo), hkrati pa predstavlja dobro alternativo zdravju škodljivim transmaščobam. Ker se v industriji potreba po palmini maščobi povečuje, predvsem v prehrambni in kozmetični panogi, se v prihodnosti pričakuje še povečanje plantaž oljnih palm. To posledično pomeni dodatno krčenje tropskega gozda, naravnega habitata orangutanov.
Organizacije kot so WWF, Greenpeace in druge že dlje časa opozarjajo na to problematiko, ki pesti naš planet. Kot ogrožena področja prepoznavajo predvsem Indonezijo in Malezijo (90 % svetovne proizvodnje), kjer so doma tudi orangutani. Preprečevanje krčenja tropskega gozda na teh področjih je tako izjemnega pomena za zaščito lokalne biotske raznovrstnosti. Pred pol stoletja je namreč 82 % Indonezije prekrival gozd, leta 1995 se je ta procent spustil na 53 %, po nekaterih napovedih pa naj bi indonezijske gozdove človek uničil že do leta 2020, z njimi pa tudi naravne ekosisteme, ki so kritični za preživetje tako orangutanov kot tudi drugih živalskih vrst.
“Hello My World”, zbudimo se in rešimo orangutane!
Glavni namen kampanje “Hello My World!”, ki je potekala pod okriljem Helen Doron Educational Group in s katero je organizacija želela obeležiti 30. obletnico globalne mreže Helen Doron English, je bil opozoriti javnost o posledicah, ki jih prinaša nepremišljeno uničevanje tropskega gozda za preživetje orangutanov. V sklopu akcije so pri Helen Doron English razvili tudi posebne učne načrte in gradiva na temo orangutanov. Skoraj 1.000 slovenskih tečajnikov, ki svoje znanje jezika urijo v centrih v Ljubljani, Sežani, Mariboru, Celju, Kopru, Novi Gorici in Lendavi, se je tako pridružilo 120.000 Helen Doron English otrokom iz več kot 800 mest po vsem svetu.
Za širjenje svojega glasu so poskrbeli na prav poseben način. Najprej so posneli kratek filmček, v katerem so navajali vzroke, zakaj je treba pomagati orangutanom. Posnetke so nato delili prek družbenih omrežjih, zbirali všečke in zraven še ostale spodbujali, naj storijo enako ter jim pomagajo razširiti njihov glas v svet. Skupaj so do danes objavili 2.824 video posnetkov in zbrali 350.000 glasov, ki so jih prek družbenih omrežij in
spletne strani Helen Doron delili tudi s širšo javnostjo. Slovenski otroci so prispevali 103 posnetke, kjer so na svojevrsten način povzdignili glas o problematiki orangutanov in pokazali svetu, da jim ni vseeno, kaj se dogaja z našim planetom. Posnetke z največ glasovi si lahko ogledate
TUKAJ.
"Poleg družbenih omrežij je imela ključno vlogo v kampanji angleščina, vodilni svetovni jezik, ki omogoča sporazumevanje z drugimi narodi in kulturami, omogoča uspešno mobilnost tako na osnovni kot poklicni ravni, ruši kulturne stereotipe in spodbuja razmišljanje zunaj ustaljenih okvirjev," poudarja Nina Žerjal, master franšizij za Helen Doron Slovenija, ki je nad odzivnostjo slovenskih tečajnikov v sklopu akcije izjemno zadovoljna. Ob tem še dodaja: "Slovenija je majhna država, vendar lahko s sodelovanjem v tovrstnih akcijah otrokom že zelo zgodaj pokažemo, da je lokalne meje možno preseči. Sploh, ko združimo moči za tako pomembno sporočilo, kot ga prenaša kampanja Hello my World."
4.000 evrov za organizacijo Orangutan Outreach
Helen Doron Ltd. je za vsak objavljen video posnetek donirala 1 evro organizaciji Orangutan Outreach, ki se ukvarja z ohranjanjem orangutanov. Sredstva bo organizacija uporabila za nadaljnje širjenje zavesti o ogroženih orangutanih in skrb za osirotele orangutane, ki so vse pogosteje podvrženi posledicam krčenja njihovega naravnega habitata. Predstavniki Orangutan Outreach tako pozdravljajo partnerstvo s Helen Doron English v boju za reševanje orangutanov: »Usmerjanje pozornosti na stisko orangutanov je prvi korak, ki ga moramo narediti pri rešitvi te problematike. Občutek ob opazovanju tisoče mladih iz vsega sveta, kako spoznavajo orangutane in se angažirajo pri njihovem reševanju, je nepopisen. Pri Helen Doron so naredili resnično velik korak, ki nas polni s pozitivnim upanjem. Hvala!«
Helen Doron, ustanoviteljica mednarodne mreže in ustvarjalka posebne metode učenja angleščine za otroke in mladostnike Helen Doron English ob tem dodaja: »S tem, ko otroke spodbujamo k učenju angleščine, jim nudimo orodje, ki jim omogoča medsebojno sporazumevanje, ustvarjanje novih vezi s sovrstniki po svetu in aktivaciji po posredovanju pomembnih sporočil kot je reševanje orangutanov. V skupini Helen Doron bomo zato kljub zaključku akcije nadaljevali s širjenjem glasu o tej pomembni problematiki, zbiranje finančnih sredstev pa bomo nadaljevali vse do zastavljenega cilja – zbrati 4.000 videoposnetkov.«
Kampanja se uradno zaključuje z junijem, njeno sporočilo pa bo v sklopu posnetkov otrok živelo še naprej, prav tako pa bodo otroci še naprej imeli priložnost objavljanja svojih posnetkov, kjer svet opozarjajo na problematiko orangutanov. Pri Helen Doron English se namreč zavedajo, kako pomembno je pri otrocih privzgajanje vrednot sočutja, pomoči drugim ter jim že od malega pomagati razvijati skrb, odgovornost in pozitiven odnos do naravnega in družbenega okolja.
Video posnetke si je tako še vedno mogoče ogledati, jih deliti in celo prispevati na spletni strani
www.HelenDoron.com/world/hello.
O Helen Doron Slovenija in metodi učenja Helen Doron English
Helen Doron Slovenija je del širše mreže Helen Doron Educational Group, ki že od leta 1985 stoji na čelu inovativnih izobraževalnih rešitev, ki zagotavljajo ekskluzivne programe učenja Helen Doron English in kakovostna izobraževalna gradiva za dojenčke, otroke in mladostnike. Posebna metoda učenja Helen Doron temelji na sistematičnem naravnem učenju jezika, kjer so otroci v stimulativnem okolju že zelo zgodaj izpostavljeni posebni zvočni kopeli. S pomočjo ponavljajočih zvočnih zapisov osvajajo intonacijo angleškega jezika in spoznavajo tuje besede ter besedne zveze. Učenje poteka v sklopu inovativnih učnih uric, ki temeljijo na gibanju, mimiki, petju, plesu, igri in lahkotni zabavi, ob tem pa sledi naravnemu razvoju otroka.
Globalna franšizna mreža, ki že 30 let uspešno poučuje angleščino otroke vseh starosti in katere del je tudi Helen Doron Slovenija vse od leta 2011, obsega 800 učnih centrov v več kot 30 državah v Evropi, Aziji in Južni Ameriki. Več kot dva milijona otrok danes govori angleško, zahvaljujoč metodi Helen Doron English.
Več o Helen Doron Slovenija na
www.helendoron.si in o mednarodni franšizni mreži na
www.helendorongroup.com.