Snov za svojo novo koreografijo je črpal iz znamenite romaneskne predloge Veliki Gatsby (1925) Francisa Scotta Fitzgeralda. Prepoznavno delo iz zakladnice klasične ameriške literature z izrazito kritičnim podtonom osvetljuje negativne razsežnosti velikega ameriškega sna in togost dekadentne newyorške visoke družbe med obema vojnama, ki ni dopuščala prehajanja med razrednimi sloji.
Razkošna pripoved o skrivnostnem bogatašu, ki postane žrtev lastne ljubezni in prepričanja, je hkrati tudi zgodba o ljubimcih, ki si nista usojena. Dogaja se v svetu nepredstavljivega bogastva, omame in temačnih obsesij, v katerem vlada grozljiva moralna praznina. Osrednji junak je sicer zasnovan kot mit, katerega triumfalna pot pelje v propad, tragični konec pa kljub temu nagovarja z mislijo, da je človek kot posameznik pomembna entiteta. S tem pa se slej ko prej spomnimo tudi na svet, v katerem živimo danes in v katerem je za resnične vrednote vedno manj prostora.
Glasbeno podobo predstave navdihuje živa, dinamična in svetovljanska energija izjemnih ameriških skladateljskih imen Barbera, Bernsteina, Gershwina, Glassa, Millerja, Prime in Whitefielda Chadwicka. Pod kostume se podpisuje Manuela Paladin Šabanović, pod scenografijo Stefano Katunar, pod lučno podobo pa Aleksandar Čavlek.
Še več informacij boste našli tukaj.