Kot je povedala Katja Gönc, Ptuj kot najstarejše mesto ponovno pozicionira svoj položaj in vlogo na turističnem trgu, pri čemer je pomoč države pri komaj ustanovljenem zavodu izjemno pomembna.
Ptuj kot butično turistično središče SV Slovenije
»Cilj Mestne občine Ptuj je, da Ptuj postane znova pomembna turistična destinacija znotraj Slovenije. V ta namen in da dvigne turistično ponudbo na najvišjo možno raven, je ustanovila Javni zavod za turizem Ptuj, katerega delo ni pomembno le za turistični razvoj Ptuja, temveč tudi za uravnoteženost turističnih destinacij v Sloveniji; trenutno težišče je na prestolnici in zahodu države, Ptuj pa želi postati butično turistično središče vzhoda države, saj imamo pet spomenikov državnega pomena in kar 152 spomenikov lokalnega pomena; štiri mednarodne festivale: Kurentovanje, Arsana, ArtStays, Dnevi poezije in vina; zdraviliški turizem; vinsko tradicijo; reko Dravo in Ptujsko jezero, itd«, je še dodala Katja Gönc.
Pomembna podpora države
»Kljub temu da smo ustanovili RDO, se zavedamo, da mesto v zadnjih letih ni naredilo dovolj za razvoj turizma. Z Javnim zavodom za turizem Ptuj želimo vzpostaviti mestno destinacijo, ki je tesno povezana z RDO – in ta model predstaviti kot primer dobre prakse«, je ob začetku pogovora povedal župan Mestne občine Ptuj Miran Senčar.
Zavedamo se, da je cilj Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo nadaljevati pozitivni trend razvoja slovenskega turizma (nočitev in prihodkov), in prepričani smo, da lahko Ptuj k pozitivnemu trendu prispeva več kot doslej, vendar je poleg podpore
Mestne občine Ptuj potrebna tudi podpora države, predvsem pri:
- promociji destinacije tako doma kot v tujini,
- razvoju novih in inovativnih produktov,
- razvoju trženjske znamke,
- vzpostavitvi turističnoinformativne infrastrukture.
Minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek je poudaril, da razvoj turizma ni mogoč samo z domačimi turisti: »Če želimo, da se bo naš turizem razvijal in rastel, moramo pritegniti tuje turiste. To pa je možno samo preko promocije, zato smo v letošnjem letu tudi povečali promocijska sredstva Slovenske turistične organizacije na 12 milijonov.«
Minister je podprl ustanovitev Javnega zavoda za turizem Ptuj ter dodal, da mesto zdaj čaka trdo delo, enotno delovanje vodstva novega zavoda, župana in mestnega sveta:
»To je tek na dolge proge. Začnite z majhnimi koraki, povezovanjem in promocijo. V turizmu danes uspejo drzni, drugačni in inovativni. Rezultati pa se pokažejo šele čez nekaj let.«
Generalna direktorica za internacionalizacijo in turizem Eva Štravs Podlogar je na delovnem srečanju podala informacije o aktualnih in prihajajočih razpisih ter razložila, da bodo podpirali predvsem mehke vsebine in promocijo.