Ana Zupančič, Bormašina za punce, Leon Pamič in Nina Leskovar, Lidl Slovenija, in Boštjan Jerončič, Incom (Foto: MP Produkcija)
V prijetnem ambientu smo danes razkrili zmagovalen okus sladoleda z navdihom. (foto: MP Produkcija)
Nov sladoledni kornet z navdihom (foto: MP Produkcija)
Na Lidlove prodajne police oz. v zamrzovalnike tako z današnjim dnem prihaja sladoled z belo čokolado in toffee karamelo, s prelivom iz mlečne čokolade in posipom iz karameliziranih lešnikov v kakavovem vaflju. (foto: mag. Andreja K. Pečnik)
Projekt SLADOLEDoteka so v Lidlu v sodelovanju s podjetjem Incom pripravljali že nekaj mesec in na koncu izmed preko 13.900 unikatnih kombinacij okusov, ki so jih predlagali kupci s pomočjo komisije, ki so jo poleg organizatorjev sestavljale tudi predstavnice bloga Bormašina za punce, izbrali 30 zmagovalnih. Izmed teh so kupci na spletu izglasovali 5 najbolj mikavnih okusov, katere je komisija testno preiskusila in izbrala najboljše različice vseh okusov.
Finalne okuse so nato poslali v svet - na potujoči SLADOLEDoteki so jih lahko pred izbranimi Lidlovimi trgovinami preizkusili še kupci in s končnim glasovanjem določili zmagovalni okus. Na Lidlove prodajne police oz. v zamrzovalnike tako z današnjim dnem prihaja sladoled z belo čokolado in toffee karamelo, s prelivom iz mlečne čokolade in posipom iz karameliziranih lešnikov v kakavovem vaflju.
Nov sladoled z navdihom bo v Lidlovih trgovinah na voljo od danes dalje, za škatlico, v kateri je pakiranih 6 kornetov, pa boste odšteli 1,79 €.
Lidl Slovenija je tudi tokrat k sodelovanju za razvoj novega izdelka povabil slovensko podjetje. Lani je jogurt z navdihom nastal v sodelovanju z Mlekarno Celeia, nov sladoledni kornet pa so zamešali v podjetju Incom iz Ajdovščine, s katerim Lidl Slovenija sodeluje že 6 let. Izvedba takšnega projekta je bila zanimivo nadaljevanje njihovega dosedanjega poslovnega odnosa, kot je povedal Boštjan Jerončič, direktor podjetja Incom, pa je bilo to za podjetje iz Ajdovščine prvo takšno sodelovanje.