Za nami so že štiri izjemno gledane oddaje in očitno so še zmeraj najbolj romantične duše ženske, saj oddaje v povprečju spremlja kar 42 % žensk.
Fantje so nekaj deklet že izločili, nekaj pa so jih povabili na svoje kmetije. Med dekleti vlada huda konkurenca in že so se začele igrice ter zanimive manipulacije. Katera dekleta bodo osvojila srca svojih izbrancev, boste videli čez dobra dva meseca, do takrat pa nas čaka še veliko zanimivih preobratov. Takšnih in drugačnih ...
Oddaja je izzvala izjemen odziv kmetov, ki bi radi spoznali ljubezni in še več klicev deklet, ki si želijo življenja na kmetiji.
Zato so na POP TV odprli rekrutacijo za vse moške in ženske, ki so željni ljubezni po domače, da se prijavijo v novo, drugo sezono oddaje, ki jo bodo začeli snemati še to pomlad!
Vsi zainteresirani – moški in ženske –
prijavite se in naj pride pomlad tudi v vaše srce!
(Vir: AGB Nielsen Media Research, ciljna skupina 18–54 let, ženske 18–54 let, delež gledalcev v živo in z zamikom na isti dan)