AmCham Slovenija je v okviru programa Best of the Best tudi letos iskala najboljše poslovne prakse, tiste, ki v slovenski poslovni prostor vnašajo nova znanja, pristope, izdelke, procese in poslovne modele na inovativen način, ki s svojo kreativnostjo in energijo motivirajo ne le zaposlenih v podjetjih temveč celotno poslovno skupnost, ter s svojo odprtostjo, sodelovanjem, zaupanjem in povezovanjem širijo znanje, izkušnje in optimizem. Naziv najboljše prakse leta 2017 je pripadel podjetju Pro Plus s projektom "Štartaj, Slovenija! ".
V okviru projekta Best of the Best so najboljše poslovne prakse v gospodarstvu predstavljali in nagrajevali že četrto leto zapored. Zmagovalca smo izmed treh superfinalistov dobili na AmCham Poslovnem zajtrku z naslovom "Talenti na sceni". Zmagovalca smo izbirali s pomočjo glasov na Facebooku, preko glasovanja z dobrodelnimi SMS donacijami ter s pomočjo občinstva na dogodku. Pro Plus je s svojim projektom "Štartaj, Slovenija! " zbral največ glasov v glasovanju preko Facebooka, največ glasov je dobil preko SMS donacij, tudi občinstvo na dogodku pa ga je uvrstilo na 1. mesto. Izkupiček, zbran preko SMS donacij, so zmagovalci v celoti namenili Hiši zavetja Palčic.
Aleš Muhič, direktor trženja pri Pro Plus, je po zmagi povedal: "Hvala partnerjem, Spar Slovenija in Formitas, s katerima smo ustvarili to zgodbo. Lahko rečem, da je naš projekt v dveh letih postal pravo gibanje, ki spodbuja podjetništvo, poleg tega pa imamo še televizijsko oddajo, ki dosega visoko gledanost. Rad bi čestital še ostalima dvema finalistoma za prav tako navdušujoči zgodbi in pa hvala AmCham Slovenija za nagrado".
Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija, je ob tem povedala: "Vsako leto znova smo navdušeni nad tem, kako lahko slovensko znanje in kreativnost v okviru podjetij, tudi v tuji lasti, prinaša nove inovativne poslovne prakse, ki so posledično vzor in referenca, ne le v slovenskem, ampak tudi v evropskem in svetovnem merilu. Iskrene čestitke zmagovalcem za idejo in izvedbo in da spreminjajo miselnost in podjetnike predstavljajo kot zvezde. Vesela sem, da so tudi novi investitorji v ProPlus, podjetje KKR, poudarili predvsem pomen slovenske produkcije in bodo še večji meri podpirali tovrstne projekte in s tem tudi slovensko inovativnost in priložnosti za Slovenjo".
Nina Marinšek, vodja za članstvo in partnerstva pri AmCham Slovenija ter vodja projekta Best of the Best, je dodala: "Izjemno smo veseli, da imamo v slovenski poslovni skupnosti toliko raznolikih in neverjetnih projektov, ki navdihujejo ne le slovenskega, ampak tudi mednarodni prostor. S svojo inovativnostjo, povezovanjem, odprtostjo in strastjo ti projekti niso le navdih, so vzor in sprememba mentalitete, ekipe pa s trdim delom in idejami ustvarjajo boljši jutri. In verjamem, da je ravno to največja in najslajša nagrada."
Finalisti so bili zmagovalci posameznih kategorij:
★ Inovativnost: Štartaj, Slovenija!, Pro Plus - projekt, ki je na inovativen način spremenil slovensko poslovno okolje.
★ Motivacija: Skupaj v bitki: Paraolimpijci in Lidl Slovenija, Lidl Slovenija - zgodba navdiha in motivacije, ki je je podjetje ustvarja skupaj s športniki invalidi.
★ Odprtost: CEO za en mesec, Adecco H.R. in ALPE-PANON McDonald's DL - zgodba povezovanja generacij in izkušenj.
Pro Plus: Štartaj, Slovenija!
V zadnjih letih se je v Sloveniji med mladimi razširila miselnost, da se pri nas ne da. Da njihovih izdelkov nihče ne razume, jim ne da priložnosti in jim na poti do uspeha nihče ni pripravljen pomagati. POP TV, Spar Slovenija in Formitas so združili moči in zasnovali projekt, ki je to miselnost postavil na glavo. Pod okrilje so vzeli 12 podjetnikov, jim pokazali, kako najti prave rešitve, in jim pomagali na poti do uspeha. Namen projekta je bil, da slovenskim podjetnikom ponudijo priložnost za edinstveni zagon svojega produkta, vpliv sveže podjetniške energije so širili skozi relevantne debate, odpirali pereče teme, s katerimi se soočajo mladi, ki skušajo svojo idejo in produkt predstaviti trgu, in iskali konkretne rešitve. Pokazali so, da je moč televizije velika in izpolnjujoča, ko deluje v družbeno dobro.
Gledalci POP TV so ob nedeljah spremljali resnične in iskrene zgodbe slovenskih podjetnikov, opazovali težave in strahove, s katerimi so se soočali na svoji poti in njihov proces učenja ob konkretnih nasvetih uspešnih slovenskih podjetnikov. Pogum, močna volja in pripravljenost za delo so jim zagotovili medijsko prepoznavnost, v megamarketih Interspar pa posebno prodajno polico in s tem edinstveno priložnost za preboj na trg. Najuspešnejši med njimi so dobili enkratno poslovno priložnost - šestmesečno ekskluzivno pogodbo s Spar Slovenija in medijsko podporo POP TV. "Hit produkt 2016" je postal dezodorant Nelipot.
Oddaja je dosegla izjemno gledanost, odmevala je v medijih in na družbenih omrežjih. Med kampanjo je bilo zabeleženih več kot 94.000 nakupov in kar sedem izdelkov je bilo najbolje prodajanih v svoji kategoriji. Zaradi odličnih rezultatov se je Spar odločil, da na policah ne obdrži le hit produkta, ampak tudi osem drugih izdelkov, prodajo pa razširi v več kot 50 trgovin.
Best of the Best program
Izjemni projekti in ideje članov AmCham Slovenije v slovenski gospodarski prostor vnašajo odlične prakse, ki jih uvrščajo med vodilna podjetja v Sloveniji. Prav to je pripomoglo k oblikovanju programa Best of the Best, ki je navdih in pomoč pri prenosu pozitivnih poslovnih izkušenj, novih znanj in idej na člane AmCham poslovne skupnosti in širšega gospodarskega okolja. Namen programa je predstavitev in izpostavitev izjemnega dela zaposlenih v podjetij, ki so člani AmCham Slovenija, ter predstavitev uspešnih zgodb in poslovnih praks, ki so lahko vzor in motivacija za slovensko gospodarstvo. Na ta način lahko vsi skupaj pripomoremo k spremembam tudi v drugih podjetjih. Izpostavljamo, kar imamo pokazati dobrega, in smo osredotočeni na uspešne zgodbe, za katere želimo, da o njih izvedo tudi drugi. Na treh dogodkih Best of the Best smo predstavili 9 najboljših praks v treh tematskih sklopih Inovativnost, Motivacija in Odprtost. Pomembno vlogo pri tem je odigrala tudi komisija, Best Practice Academy, ki je izbrala finaliste programa.