Pričela se je zimska sezonska razprodaja!

Prvi delovni ponedeljek v letu je dan, ko se pričnejo sezonske razprodaje tekstila in obutve. V prispevku Zveze potrošnikov Slovenije boste našli informacije o pravilih, ki urejajo področje razprodaj.
Pričele so se sezonske razprodaje. (foto: FreeDigitalPhotos.net)
Pričele so se sezonske razprodaje. (foto: FreeDigitalPhotos.net)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Za sezonske razprodaje tekstilnega blaga in obutve veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov in Pravila pri sezonskih razprodajah tekstilnega blaga in obutve, ki jih je sprejela Trgovinska zbornica Slovenije. V skladu s temi določbami in pravili velja, da:

• se zimska sezonska razprodaja tekstilnega blaga in obutve ne sme začeti prej kot prvi delovni ponedeljek v mesecu januarju (letos je to 5. januar);

• datum in trajanje sezonske razprodaje v posamezni prodajalni določi trgovec, vendar lahko razprodaja traja največ 60 dni;

• podjetje mora razprodajo objaviti na krajevno običajen način, objava mora vsebovati podatek o vrsti blaga, odstotku znižanja in času trajanja tovrstne prodaje;

• blago, ki je na razprodaji, mora biti označeno s ceno pred znižanjem in znižano ceno;

• če je odstotek znižanja objavljen v razponu (npr. od 30% do 50%, ali do 50%), mora najvišji odstotek znižanja (torej 50%) zajemati najmanj eno četrtino vrednosti vsega blaga, ki je na razprodaji;

• v primeru, da se trgovec ne odloči za sezonsko razprodajo, pa lahko ponuja popuste skozi daljše časovno obdobje. To so razne akcije, gotovinski popusti, popusti pri plačilu s karticami, ki jih izdaja trgovec, ipd.

Kljub znižani ceni pa mora biti blago na razprodaji brezhibno, razen če ni posebej označeno, da gre za blago z napako. V primeru, da se izkaže, da ima izdelek stvarno napako, ima potrošnik pravico uveljavljati reklamacijo, prav tako kot v redni prodaji v času izven sezonskih razprodaj.

Vračilo brezhibnega izdelka
V primeru, da ste na razprodaji kupili izdelek, s katerim ni nič narobe, pa ga kljub temu ne želite imeti, trgovec takega izdelka ni dolžan sprejeti nazaj. Od poslovne prakse vsakega posameznega trgovca pa je odvisno, kako bo obravnaval vašo zahtevo. Če trgovec takšen izdelek zamenja, ali izstavi dobropis, se to šteje za dober poslovni običaj.

Drugače velja pri nakupu po spletu, kjer lahko izdelek v 14 dneh pošljete nazaj že iz razloga, da vam ni všeč, oziroma ker ste si premislili in izdelka ne želite imeti.

In če gre kljub vsemu kaj narobe?
Za nadzor nad upoštevanjem pravil, ki veljajo za sezonske razprodaje so pristojne lokalne izpostave Tržnega inšpektorata po Sloveniji.
Morda te zanima tudi:

Ti trije napitki uničijo viruse v nekaj minutah

Odkritje je neverjetno, strokovnjaki pravijo, da napitk...

Težave s prhljajem? Mi imamo odlično rešitev

Če imate tudi vi večne težave s prhljajem in če vam pra...

Preprost nasvet, ki uspešno topi maščobo

V prispevku najdete preprost nasvet, s katerim se boste...

Ste se znašli v težki denarni stiski? Zaprosite lahko za pomoč

Tudi v Sloveniji so se mnogi zaradi epidemije novega ko...

Slovenska trajnostna torbica ZMAI iz ZMAJEVE kože

Slovenska ustvarjalnost in inovativnost sta brezmejna. ...

3 vrste sadja, ki hitro uredijo prebavo

Imate težave z leno in neredno prebavo? Preberite, kako...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Dušica Kunaver

Dušica Kunaver
pisateljica, zbiralka ljudskega izročila


"Najlepše darilo na svetu je tisto, ki si ga sam naredil."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2021 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.