Pričela se je zimska sezonska razprodaja!

Prvi delovni ponedeljek v letu je dan, ko se pričnejo sezonske razprodaje tekstila in obutve. V prispevku Zveze potrošnikov Slovenije boste našli informacije o pravilih, ki urejajo področje razprodaj.
Pričele so se sezonske razprodaje. (foto: FreeDigitalPhotos.net)
Pričele so se sezonske razprodaje. (foto: FreeDigitalPhotos.net)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Za sezonske razprodaje tekstilnega blaga in obutve veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov in Pravila pri sezonskih razprodajah tekstilnega blaga in obutve, ki jih je sprejela Trgovinska zbornica Slovenije. V skladu s temi določbami in pravili velja, da:

• se zimska sezonska razprodaja tekstilnega blaga in obutve ne sme začeti prej kot prvi delovni ponedeljek v mesecu januarju (letos je to 5. januar);

• datum in trajanje sezonske razprodaje v posamezni prodajalni določi trgovec, vendar lahko razprodaja traja največ 60 dni;

• podjetje mora razprodajo objaviti na krajevno običajen način, objava mora vsebovati podatek o vrsti blaga, odstotku znižanja in času trajanja tovrstne prodaje;

• blago, ki je na razprodaji, mora biti označeno s ceno pred znižanjem in znižano ceno;

• če je odstotek znižanja objavljen v razponu (npr. od 30% do 50%, ali do 50%), mora najvišji odstotek znižanja (torej 50%) zajemati najmanj eno četrtino vrednosti vsega blaga, ki je na razprodaji;

• v primeru, da se trgovec ne odloči za sezonsko razprodajo, pa lahko ponuja popuste skozi daljše časovno obdobje. To so razne akcije, gotovinski popusti, popusti pri plačilu s karticami, ki jih izdaja trgovec, ipd.

Kljub znižani ceni pa mora biti blago na razprodaji brezhibno, razen če ni posebej označeno, da gre za blago z napako. V primeru, da se izkaže, da ima izdelek stvarno napako, ima potrošnik pravico uveljavljati reklamacijo, prav tako kot v redni prodaji v času izven sezonskih razprodaj.

Vračilo brezhibnega izdelka
V primeru, da ste na razprodaji kupili izdelek, s katerim ni nič narobe, pa ga kljub temu ne želite imeti, trgovec takega izdelka ni dolžan sprejeti nazaj. Od poslovne prakse vsakega posameznega trgovca pa je odvisno, kako bo obravnaval vašo zahtevo. Če trgovec takšen izdelek zamenja, ali izstavi dobropis, se to šteje za dober poslovni običaj.

Drugače velja pri nakupu po spletu, kjer lahko izdelek v 14 dneh pošljete nazaj že iz razloga, da vam ni všeč, oziroma ker ste si premislili in izdelka ne želite imeti.

In če gre kljub vsemu kaj narobe?
Za nadzor nad upoštevanjem pravil, ki veljajo za sezonske razprodaje so pristojne lokalne izpostave Tržnega inšpektorata po Sloveniji.

Spremljajte Moja leta na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.

Morda te zanima tudi:

Ko pridejo vnuki na počitnice – kako se pripraviti, da boste vsi uživali

Počitnice z vnuki so lahko čas pristne bližine, veselja...

Kaj se zgodi, če masirate stopala pred spanjem?

Ko boste prebrali, kako učinkovita je ta enostavna meto...

Nasveti: Kako se izogniti bolečinam v sklepih?

Vsak dan obremenjujemo kolena, kolke, gležnje in zapest...

Ali barvanje las povzroča raka?

Kako škodljive so barve za lase? Ljudje naj bi lase bar...

Recept: Polnjeni paradižniki z olivami in sardelnim filejem

Polnjeni paradižniki s črnimi olivami in sardelnim file...

5 (psiholoških) tipov starih staršev. Kateri tip ste vi?

Kakšno vlogo igrate v življenju svojih vnukov in kakšen...

Super nasvet, ki bo brez barvanja prekril sive lase!

Ne potrebujete barve, niti frizerja. Če imate nekaj siv...

»Halo, tukaj prevarant.« Kaj vse vam bodo rekli prek telefona?

Ste že kdaj prejeli nenavaden telefonski klic z neznane...

Ste vedeli, da je ricinusovo olje tako zdravilno?

Ste vedeli, da ricinusovo olje spada med ena najbolj zd...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Starejše novice:
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Nadica Lukman

Nadica Lukman
djotiš astrologinja in mentorica za osebno rast


"Lahko smo nejevoljni, tarnamo nad svojimi leti, žalujemo za preteklostjo, a vse to je nesmiselno. Namesto tega delajmo stvari, ki nas veselijo."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2025 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.