Pri
Zvezi potrošnikov Slovenije so prejeli vprašanje:
"
Pri potovalni agenciji sem plačala počitnice na Krku z bivanjem v apartmaju s tremi zvezdicami v bližini morja. Ko sem prišla v kraj dopusta, sem razočarana ugotovila, da je apartma zelo oddaljen od morja in ima tudi manj zvezdic. Kaj lahko storim?"
Pojasnili so, da je agencija dolžna izpolniti vse, kar oglašuje v svojih prospektih, katalogih, ali kar vam predstavi njen predstavnik v prostorih turistične agencije. Če tega ne stori, morate o vseh pomanjkljivostih takoj opozoriti predstavnika agencije že v samem kraju letovanja.
Če pomanjkljivosti ni mogoče odpraviti, je treba napisati zapisnik in fotografirati pomanjkljivosti, še svetujejo pri ZPS.
Najkasneje v roku dveh mesecev po končanem potovanju morate poslati pritožbo agenciji, v kateri navedete vse pomanjkljivosti in zahtevate znižanje cene plačanega aranžmaja. V pomoč pri oceni zahtevka za znižanje kupnine zaradi pomanjkljive izvedbe turističnega aranžmaja naj vam bo tudi
Frankfurtska tabela. Agencija je dolžna na reklamacijo odgovoriti v roku osmih dni, zaključujejo pri ZPS.