Turistični aranžma: Ko ponujajo tisto, česar v resnici ni ...

Kaj storiti, če pri potovalni agenciji plačate počitnice, nato pa ugotovite, da niste dobili tistega, kar ste plačali? Kam se pritožiti in kako?
Najkasneje v roku dveh mesecev po končanem potovanju morate poslati pritožbo agenciji. (foto: freeimages.com)
Najkasneje v roku dveh mesecev po končanem potovanju morate poslati pritožbo agenciji. (foto: freeimages.com)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Pri Zvezi potrošnikov Slovenije so prejeli vprašanje:
"Pri potovalni agenciji sem plačala počitnice na Krku z bivanjem v apartmaju s tremi zvezdicami v bližini morja. Ko sem prišla v kraj dopusta, sem razočarana ugotovila, da je apartma zelo oddaljen od morja in ima tudi manj zvezdic. Kaj lahko storim?"

Pojasnili so, da je agencija dolžna izpolniti vse, kar oglašuje v svojih prospektih, katalogih, ali kar vam predstavi njen predstavnik v prostorih turistične agencije. Če tega ne stori, morate o vseh pomanjkljivostih takoj opozoriti predstavnika agencije že v samem kraju letovanja.

Če pomanjkljivosti ni mogoče odpraviti, je treba napisati zapisnik in fotografirati pomanjkljivosti, še svetujejo pri ZPS.

Najkasneje v roku dveh mesecev po končanem potovanju morate poslati pritožbo agenciji, v kateri navedete vse pomanjkljivosti in zahtevate znižanje cene plačanega aranžmaja. V pomoč pri oceni zahtevka za znižanje kupnine zaradi pomanjkljive izvedbe turističnega aranžmaja naj vam bo tudi Frankfurtska tabela. Agencija je dolžna na reklamacijo odgovoriti v roku osmih dni, zaključujejo pri ZPS.
Morda te zanima tudi:

Ženske s Celjskega na dodatne preiskave v programu DORA odslej v UKC Maribor

Ženske, ki v okviru programa DORA opravljajo presejalno...

Zdravilne lastnosti žajblja, ki vas bodo prepričale, da ga boste uporabljali

V prispevku boste našli nasvete in recept, kako uporabi...

Misel za 22. november

Portal MojaLeta.si vam vsako jutro podarja pozitivno mi...

Piranska kamnita preproga vabi k pogledom v tla

Ob skorajšnji izdaji nove promocijske knjižice o pirans...

Kraljica Elizabeta II. In princ Filip sta praznovala obletnico poroke

Uganete, katero obletnico poroke sta včeraj praznovala ...

ZDUS: Vrsto let že opozarjamo na slab gmotni položaj upokojencev

Tudi pri Zvezi društev upokojencev Slovenije (ZDUS) so ...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Marija Hrvatin

Marija Hrvatin
pisateljica, kolumnistka


"Življenje je preveč lepo, da bi ga zatemnila z nepomembnostmi; v tej zgodbi je zdravje biser, ki ima neprecenljivo vrednost tukaj in zdaj. "

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2019 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.