Turistični aranžma: Ko ponujajo tisto, česar v resnici ni ...

Kaj storiti, če pri potovalni agenciji plačate počitnice, nato pa ugotovite, da niste dobili tistega, kar ste plačali? Kam se pritožiti in kako?
Najkasneje v roku dveh mesecev po končanem potovanju morate poslati pritožbo agenciji. (foto: freeimages.com)
Najkasneje v roku dveh mesecev po končanem potovanju morate poslati pritožbo agenciji. (foto: freeimages.com)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Pri Zvezi potrošnikov Slovenije so prejeli vprašanje:
"Pri potovalni agenciji sem plačala počitnice na Krku z bivanjem v apartmaju s tremi zvezdicami v bližini morja. Ko sem prišla v kraj dopusta, sem razočarana ugotovila, da je apartma zelo oddaljen od morja in ima tudi manj zvezdic. Kaj lahko storim?"

Pojasnili so, da je agencija dolžna izpolniti vse, kar oglašuje v svojih prospektih, katalogih, ali kar vam predstavi njen predstavnik v prostorih turistične agencije. Če tega ne stori, morate o vseh pomanjkljivostih takoj opozoriti predstavnika agencije že v samem kraju letovanja.

Če pomanjkljivosti ni mogoče odpraviti, je treba napisati zapisnik in fotografirati pomanjkljivosti, še svetujejo pri ZPS.

Najkasneje v roku dveh mesecev po končanem potovanju morate poslati pritožbo agenciji, v kateri navedete vse pomanjkljivosti in zahtevate znižanje cene plačanega aranžmaja. V pomoč pri oceni zahtevka za znižanje kupnine zaradi pomanjkljive izvedbe turističnega aranžmaja naj vam bo tudi Frankfurtska tabela. Agencija je dolžna na reklamacijo odgovoriti v roku osmih dni, zaključujejo pri ZPS.

Spremljajte Moja leta na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.

Morda te zanima tudi:

Predlog za branje: Poletni roman, ki vas popelje od Francije do Alžirije

Približuje se čas dopustov in s tem popolni trenutki, k...

Zaklenete vrata, preden odidete od doma? Kaj pa svoj telefon, ko ga ne uporabljate?

Ko se odpravljamo na dopust, skrbno preverimo, ali imam...

Potopis iz Kitajske: modrost lepote in zdravja skozi oči Jasmine Kandorfer

Jasmina Kandorfer ni le voditeljica in obraz priljublje...

Trije najlepši enodnevni izleti na Štajersko

Ko si zaželimo miru, svežega zraka in lepe narave, nam ...

5 idej za najlepše spomladanske enodnevne izlete po Sloveniji

Pomlad je čas, ko narava vzcveti in z njo tudi naša žel...

Kaj vse mora biti v potovalni lekarni? (odgovarja magister farmacije)

Ko se odpravljamo na dopust, je sestavni del naše prtlj...

Ali barvanje las povzroča raka?

Kako škodljive so barve za lase? Ljudje naj bi lase bar...

Recept: Polnjeni paradižniki z olivami in sardelnim filejem

Polnjeni paradižniki s črnimi olivami in sardelnim file...

V Sečoveljskih solinah ciljajo na polovico letne porabe soli v Sloveniji

V Sečoveljskih solinah, ki jih upravlja podjetje SOLINE...

5 (psiholoških) tipov starih staršev. Kateri tip ste vi?

Kakšno vlogo igrate v življenju svojih vnukov in kakšen...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Starejše novice:
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Marija Hrvatin

Marija Hrvatin
pisateljica, kolumnistka


"Življenje je preveč lepo, da bi ga zatemnila z nepomembnostmi; v tej zgodbi je zdravje biser, ki ima neprecenljivo vrednost tukaj in zdaj. "

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2025 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.