Bi radi doživeli sto let? Recept je popolnoma preprost …

Moje zdravje > Alternativa | piše: K. K. | 24.1.2019
Kot so pokazale študije, je recept, s katerim boste živeli zelo dolgo, popolnoma preprost. Preberite, kaj je pokazala študija z imenom Študija 90+!
Kozarček vina pri obroku podaljšuje življenje. (foto: pexels.com)
Kozarček vina pri obroku podaljšuje življenje. (foto: pexels.com)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Če le zdravje dobro služi, če smo vitalni in lahko skrbimo sami zase, potem je želja, da bi živeli dolgo in gledali svoje vnuke, pa tudi pravnuke, kako odraščajo. To je zagotovo nekaj najlepšega, kar si lahko želimo.

Strokovnjaki pa pravijo, da je to mogoče. Tako je pokazala zelo obsežna študija, ki je zajemala kar 14 tisoč oseb, ki pa so doživeli visoko starost.

Strokovnjake, ki so preučevali obsežno raziskavo o dolgoživosti, je zanimalo, kaj vpliva na razvoj demence in ostalih bolezni, ki so prisotne pri starejših ter zmanjšajo kvaliteto življenja ter povzročijo smrt.

Tako so 14 tisoč oseb testirali dvakrat letno. Zanimalo jih je vse, tudi to, kako se prehranjujejo, kakšne so njihove življenjske navade, koliko se gibajo, kakšne bolezni so preboleli. Testirali so tako njihovo nevrološko in nevropsihološko stanje oseb.

Raziskava je prinesla zelo zanimive rezultate. Med drugimi so ugotovili tudi, da so tiste osebe, ki so vsakodnevno pile alkohol, doživele visoko starost. Seveda pa govorimo o zmernem pitju alkohola.

Vodja raziskave dr. Jim Baker iz univerze v Pittsburghu je pojasnil:
»Podatki, ki smo jih pridobili tekom obširne študije o dolgoživosti nam dokazujejo, da je zmerno pitje alkohola zdravo. Govorimo predvsem o rdečem in belem vinu. Raziskave pravijo, da kozarec vina pri obroku lahko izboljša kvaliteto življenja in ga tudi podaljša

Raziskave so pokazale, da zmerno pitje lahko zmanjša možnost za nastanek srčno žilnih bolezni.

Za ljudi, ki so starejši od 65 let, se priporoča kozarec vina ali kozarec piva na dan in nič več, še opozarjajo strokovnjaki. Na tak način lahko zmanjšamo tudi možnost za nastanek sladkorne bolezni.

Kot torej potrjuje raziskava, si zraven obroka lahko privoščimo kozarček kvalitetnega vina. V majhnih količinah je zdravilo, v večjih pa velika nevarnost za razvoj bolezni.

Spremljajte Moja leta na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.

Morda te zanima tudi:

Kako Japonke skrbijo za svojo kožo?

Zbrali smo nekaj starih in prezkušenih receptov, ki jih...

Mojaleta darila za mesec julij prejmejo …

Za Mojaleta darila je veliko zanimanja, za kar se vam i...

S preprostim in hitrim testom ugotovite, kako zdravi so vaši možgani!

V prispevku boste našli zelo zanimiv in hiter test, s k...

Tukaj se v vaši kuhinji nabira največ umazanije. Očistite še danes!

Spoznajte 6 najbolj umazanih površin v kuhinji. Na neka...

Kaj vse mora biti v potovalni lekarni? (odgovarja magister farmacije)

Ko se odpravljamo na dopust, je sestavni del naše prtlj...

3. najboljši napitki za hujšanje

Se že pripravljate na poletje? Preverite, kateri napitk...

Starostna degeneracija rumene pege

Kaj je degeneracija rumene pege? Pri komu je ta bolezen...

Učinkoviti napitek za čiščenje ledvic

Zelo pomembno je, v kakšnem stanju so vaše ledvice, saj...

Vas zanima, kakšna je vaša idealna telesna teža?

Ali veste, kakšna je vaša najbolj idealna in najbolj zd...

Kako preprečiti kalcinacijo žil?

Če z leti v kosteh izgubljamo kalcij, se po drugi stran...

Fibromialgija: z gibanjem nad bolečino

Fibromialgija je bolezen, kjer so značilne kronične bol...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Starejše novice:
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Trezika Vidovič

Trezika Vidovič
upokojena vzgojiteljica


"Prave odločitve me peljejo v pravo delovanje v življenju. Držim se zakona privlačnosti. Tisto, kar privlačiš, dobiš. Dobila sem življenje!"

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2026 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.