Elektronska napotnica prinaša kar nekaj novosti za paciente. Med drugimi pomeni, da se pacientu ne bo potrebno naročati pri določenem zdravniku specialistu, ampak si ga bo ta lahko izbral sam. To pomeni, da bo elektronsko napotnico poslal tistemu specialistu, kateremu želi. Pošiljanje zelene napotnice tako ne bo več potrebno.
Naročanje pri specialistu
Naročanje bo mogoče tako kot doslej, osebno ali po telefonu ali preko posebne brezplačne telefonske številke. Zdravstveni domovi oz. ambulante bodo lahko organizirali informacijske točke za pomoč, zdravniki in medicinske sestre pa bodo pomagali tistim, ki sami naročanja ne bodo zmogli.
Nujna napotnica ostaja zelena
Ker sta se zelena in eNapotnica izenačili, zelene ne boste več prejeli. Razen, če je napotnica nujna. Takrat boste prejeli še vedno zeleno napotnico.
Naročanje z eNapotnico
Če bo imel pacient pri naročanju težave, ga lahko na pregled preko eNapotnice naroči tudi zdravnik ali medicinska sestra.
Kako se lahko naročite sami?
Pri svojem zdravniku boste prejeli potrdilo o izdani eNapotnici, na njej bo navedena 13-mestna številka napotnice. S to številko ali s kvalificiranim digitalnim potrdilom preko portala zVem se pacient naroči na zdravstveno storitev. Pacient se lahko v vsakem primeru naroči na enega od sedaj obstoječih načinov, to je telefonsko ali osebno. Dodatno je na voljo tudi naročanje preko klicnega centra eZdravje na 080 24 45.
Obveščanje o pregledu pri specialistu
Pacient 14 dni prej in 3 dni pred terminom (če je podal svoje kontaktne podatke) dobi opomnik glede prihajajočega termina.