Kaj storiti, če ne dobite vračila denarja za neustrezen izdelek?

Veliko potrošnikov se obrača po pomoč na Zvezo potrošnikov Slovenije, ker na različnih spletnih mestih naročijo izdelek, z njim niso zadovoljni, denarja pa ne dobijo nazaj. Kaj lahko storite v tem primeru?
Bodite previdni pri nakupu raznih izdelkov preko spleta. (foto: FreeDigitalPhotos.net)
Bodite previdni pri nakupu raznih izdelkov preko spleta. (foto: FreeDigitalPhotos.net)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Na ZPS prejmejo mnogo vprašanj v zvezi z naročanjem in plačevanjem izdelkov preko spletnih portalov. Kljub temu, da z izdelkom niso zadovoljni, pa denarja ne dobijo nazaj.

Vprašanje:
"Na spletnem mestu sem naročila prehransko dopolnilo za hujšanje, saj so obljubljali, da je zagotovljeno vračilo denarja, če kupec ne bo zadovoljen z dopolnilom. Naročila sem dve škatlici, dostavilo pa mi jih je kurirsko podjetje. Dopolnilo ni delovalo, zato sem zahtevala vračilo denarja. Na pošiljki ni bilo podatkov o pošiljatelju, tako da sem lahko s podjetjem komuniciralo le po elektronski pošti. Podjetju sem pisala že večkrat in zahtevala vrnitev kupnine, vendar se izgovarjajo, da morajo moj zahtevek obdelati na sedežu v ZDA, kar bo trajalo nekaj časa. Na vračilo denarja čakam že tri (3) mesece, zato vas prosim za pomoč!"

Pri ZPS so odgovorili takole:
V zadnjem času nam je podobno vprašanje poslalo že več potrošnikov, ki so na različnih spletnih mestih v slovenščini naročili prehranska dopolnila in pripravke za hujšanje (Raspberry Ketone, Greencoffe itd.).

Na spletnem mestu je bilo zapisano zagotovilo, da bodo denar vrnili, če z izdelkom ne bodo zadovoljni. Ko pa so potrošniki zahtevali vračilo kupnine, se je zataknilo.

Žal lahko Zveza potrošnikov Slovenije pomaga potrošnikom le, ko je ponudnik slovensko podjetje. V primeru potrošnice pa se je izkazalo, da je podjetje registrirano v Združenih državah Amerike. Potrošnikom svetujemo, da že pred nakupom poiščete informacije, pri katerem podjetju kupujete in kje je registrirano. Pogosto se namreč izkaže, da za spletnim mestom v slovenščini stoji podjetje, ki je registrirano v tujini.

Vedno svetujemo previdnost, ko na spletu kupujete blago ali storitve od tujih ponudnikov, saj sta inšpekcijski nadzor in ukrepanje inšpektorjev pri pravnih osebah, registriranih v tujini, onemogočena. Slovenski ponudniki pa so pod nadzorom slovenskih inšpekcijskih organov, uveljavljanje morebitnih reklamacij ali pritožb pa je zato bistveno lažje. Naši potrošnici žal ostane le še možnost, da na slovenskem sodišču vloži tožbo zoper tujega ponudnika.
Morda te zanima tudi:

Mladi in stari – ne moremo drug brez drugega

Vse do 9. oktobra je Slovenija učeča se dežela. Številn...

Premika se: Bodo pokojnine pravičnejše?

V Državnem zboru poteka seja, na kateri obravnavajo tud...

Izkoristite Tedne vseživljenjskega učenja za pridobivanje znanja in poznanstev

Septembrski dnevi postajajo krajši, vrtove bomo počasi ...

TVU: Znanje, dostopno za vse

Tedni vseživljenjskega učenja (TVU) so namenjeni so vse...

Tedni vseživljenjskega učenja – priložnost za nov začetek

Med 4. septembrom in 9. oktobrom različni prireditelji ...

Vseživljenjsko učenje mora postati vrednota

Od 4. septembra do 9. oktobra 2020 v Sloveniji poteka 2...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Mito Trefalt

Mito Trefalt
igralec, TV voditelj, urednik (1939 - 2016)


"Če imaš to srečo, da v življenju delaš, kar imaš rad - moraš biti zadovoljen."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2020 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.