Ob letošnjem virtualnem odprtju 25. jubilejnih Tednov vseživljenjskega učenja smo zbrali izjave 25 zagovornikov pridobivanja znanja. Med njimi so dobitniki priznanj Andragoškega centra Slovenije, naravovarstveniki, učitelji, andragogi, sociologi, predstavniki izobraževalnih ustanov in politik, pisatelj, znanstvenik, duhovnik in drugi. O medgeneracijskem sodelovanju ena od govornic pravi: »Vseživljenjsko učenje je vseživljenjsko izobraževanje, usposabljanje in dejansko učenje. To je del našega vsakdana. S tem se srečujemo tako v mladosti kot v zrelih letih in moramo se s tem srečevati tudi v starosti. Današnji modeli vseživljenjskega učenja predvidevajo prepletanje učenja in izmenjave znanj v vseh življenjskih obdobjih.«
Priložnosti za medgeneracijsko sodelovanje je ogromno. Posamezne prireditve, vezane na skupno akcijo Starajoča se družba in medgeneracijsko učenje, lahko najdete v koledarju prireditev TVU. Mladi se hitro učijo in znajo veliko stvari, ki so odraslim (precej) tuje. Vendar so nam pripravljeni pomagati in dobro se jim zdi, če so kot učitelji uspešni. Pogosto so presenečeni nad tem, koliko znamo mi in s kakšno potrpežljivostjo smo jim pripravljeni to znanje posredovati. Medgeneracijsko sodelovanje vodi v zmagovalni odnos – drug brez drugega ne moremo. Odličen primer medgeneracijskega sodelovanja je t. i. verižni eksperiment, o katerem lahko beremo v e-Novičkah Andragoškega centra Slovenije.