Zvezdana Mlakar v stiski: »Želim, da se zgodba širi dalje!«

Moj čas > Moje minutke | piše: Nena Š. | 30.5.2019
Priljubljena igralka je sporočila javnosti, kaj se ji je zgodilo in apelira, da se zgodba o njeni stiski, ki jo je zakrivil sistem, deli med ljudi. Želi si, da se tak sistem ne bi dogajal več.
Zvezdana Mlakar (foto: Facebook)
Zvezdana Mlakar (foto: Facebook)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Igralka Zvezdana Mlakar je na družbenem omrežju facebook delila zgodbo, ki se ji je pripetila. Nakupovala je v enem največjih trgovskih ponudnikov pri nas in morala za nakupljeno plačati kar dvakrat. Kot j zapisala, je bila zaradi tega v stiski, znesek ni bil majhen. Ko je prosila za informacij, so ji razložili, da je tak pač sistem in da bo denar dobila nazaj v 11 dneh.

Preberite si njeno zgodbo in jo delite. Naj čim več ljudi vidi, kakšen sistem nas nadzoruje:
»Danes sem doživela, pravzaprav mi je zelo težko to povedati, ampak spravilo me je v slabo voljo. Zavedam se, da je na drugi strani tudi stiska!
Kupovala sem v »Leclercu«, težko se spravim na velik nakup, od zdaj naprej se bom še težje.
Ponavadi se smejim, ko na blagajni histerično zlagam stvari v vrečke, tokrat mi zaradi višine računa ni bilo do smeha.
Vstavim bančno kartico in jo potegnem ven, v tistem hipu mi zacinglja v telefonu, znesek je bil registriran. Na zaslonu blagajne se zapiše, da sem prehitro potegnila kartico ven in mlada prodajalka me grdo pogleda.
“ Vaša krivda, bo treba še enkrat! “ mi reče in jaz začnem jecljat, da vem, ampak, da so mi denar iz kartice vzeli, ker mi je javil telefon.
“ Vaša krivda! “ mi ponavlja in pričakuje, da bom kartico še enkrat potegnila. Temperatura raste, postajava histerični, dela se vrsta, ona nejevoljno nekoga pokliče in pravi, da se bo prejšnji račun storniral, ker pri njih (Leclercu) račun ni bil registriran. Jaz v stiski še enkrat potegnem kartico ...
Velik račun sem podvojila, drugič mi snamejo denar z računa! Kdo? Kaj? Kako? Zakaj?
Pride poslovodkinja in pravi: “ Sistem je tak, saj boste enkrat dobila denar nazaj!“
V banki rečejo : “Ja, se velikokrat dogaja v Leclercu. Sistem je tak. Verjetno boste dobila denar nazaj v 11 dneh!“
Besna sem. V meni divja nemoč!
En in isti račun sem plačala 2x!
Kdo, kateri sistem mi lahko kar tako vzame denar?
Zakaj lahko jaz čakam 11 dni, trgovina pa ne more?
Če bi jim jaz kar tako vzela tak znesek, bi me lahko že zaprli ...
Najprej sem bila jezna na prodajalko, potem pa sem videla, da jo je samo strah, da se samo bori za svoje preživetje .... Sistem je kriv, sistem, ki si ga je nekdo zamislil in niti slučajno ni pomislil, da sem jaz, kupec, človek! Človek, ki je kupoval pri njem in ga je on spravil v stisko.
Očitno nisem edina, ki je prehitro umaknila kartico, zato tudi pišem! Da se ne zgodi še vam. Imamo moč, da zgodba pride do ljudi, ki to abotnost lahko spremenijo in popravijo!
Zato delite!
Ne ustvarjajmo sistemov, ki nas razčlovečijo. Ne v trgovinah, ne v politiki, ne v šolah, bolnišnicah ... sistem smo ljudje!,« je zapisala Zvezdana Mlakar.

Opravičili so se

Neprijetna izkušnja igralke, o kateri je pisala na družbenem omrežju, je dobila nadaljevanje. Mlakarjevi so se namreč opravičili. Takiole je zapisala na družbeno omrežje facebook:

"Konec je časov, ko jih dobiš po glavi in si tiho. Ne gremo se več igre rablja in žrtve. Pokončno in spoštljivo povejmo svoje mnenje in prisluhnimo.
Pravkar so me klicali iz Leclerca in se opravičili. Urejujejo svojo napako.
Sprejela sem opravičilo, ne potrebujem nagrade ! Vse, kar sem jim rekla je, da želim, da se to ne zgodi več nikomur. Rekli so mi :
“ Ja, saj urejujemo, pa gre težko, nekateri ne razumejo...”
Rekla sem jim :
“ Tistim, ki ne razumejo, napokajte voziček, pošljite jih na blagajno, naj na hitro povlečejo kartico, naj jim zacinglja po telefonu, da je njihov denar vzet z računa...potem pa naj se grejo vseh teh nebuloz ! Pa naj še enkrat plačajo. Zelo hitro bodo razumeli ! “

Po vaših odzivih vidim, da se to dogaja, prevečkrat ! V vseh trgovinah, na zasebnih sporočilih mi pišete o podobnih dogodkih v Merkatorju, Lidlu, Hoferju....
Vsako spoštljivo in nepravično zgodbo bom objavila. Očitno imamo kot skupnost moč, da pritisnemo na prave tipke, da se začne sistem popravljat. Imamo tudi moč, zapustiti trgovine, ki so neprijazne do kupcev, ki v nas vidijo samo hodeče blagajne !
Jaz pa sem se iz te izkušnje naučila pomembno lekcijo zame. Znala sem se spostljivo in iskreno postaviti zase, pa čeprav samo z objavo na fb ! Nisem šla na nož, z objavo sem mislila tudi na vse tiste, ki so tiho in sprejmejo sistem. Vero v ljudi in tudi v vse tiste, ki delajo “ sistem “, ste podprli in potisočerili vi. To je moč, v katero je treba začeti verjeti !"

Morda te zanima tudi:

Vremenska napoved za 21. februar

Kakšno vreme se obeta?

Naši možgani potrebujejo več kot jim pogosto ponujamo

Naši možgani za dobro telovadbo potrebujejo kompleksno ...

Vremenska napoved za 20. februar

Kakšno vreme se obeta?

Vremenska napoved za 19. februar

Kakšno vreme se obeta?

Vremenska napoved za 18. februar

Kakšno vreme se obeta?

Vremenska napoved za 17. februar

Kakšno vreme se obeta?
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Irena Dolinšek - IR1

Irena Dolinšek - IR1
upokojena organizatorka dogodkov


"Ljudje se moramo čim prej otresti strahu pred staranjem in delom življenja v penziji! Pomembno je, da sprejemamo vse stopnje razvoja v svojem življenju in izkoristimo njihove prednosti, saj je teh v vsakem obdobju življenja veliko, če jih le vidiš."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2020 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.