Pri Zvezi potrošnikov Slovenije spremljajo tudi banke in njihove storitve. Tako so na svoji spletni strani opozorili o občutnem povišanju svojih storitev dveh bank.
Aprilski pregled najpogostejših bančnih nadomestil je pokazal šest podražitev pri dveh bankah – BKS in SKB - banka Sberbank pa je uvedla novo nadomestilo za uporabnike spletne banke. A najbolj ni presenetilo število, temveč višina sprememb, ki sta jih omenjeni banki zapisali v svoje cenike:
Pri SKB so nadomestilo za plačilo UPN (položnice) na bančnem okencu dvignili za 90 odstotkov, iz 2,1 evra na rekordne in skoraj neverjetne 4 evre. Za 5 odstotkov je dražji tudi dvig na bankomatu druge banke.
BKS je vodenje računa Klasik z 2 evrov povišala na 3,5 evra, kar pomeni 75 odstotno podražitev. Dražili so tudi plačilne storitve in sicer za 9 odstotkov plačilo UPN preko elektronske banke ter za 5 odstotkov direktno obremenitev in plačilo UPN na bančnem okencu.
Podražitve so zares visoke, strošek plačila pri SKB je presenetil tudi Zvezo potrošnikov Slovenije, zato so jih prosili za razlago.
»Res je, nadomestilo je po novem 4 evre. Ampak, ali imate pri nas spletno banko?« so jim odgovorili.
Dejstvo je, da banke in hranilnice poskušajo svoje komitente usmeriti k elektronskemu poslovanju, ki je ugodnejše, a ZPS ugotavlja, da so tako visoke podražitve kljub temu zelo neprijazne. Spet bodo po žepih najbolj udarjeni prav starejši in upokojenci, ki elektronskega poslovanja niso vajeni in še vedno uporabljajo klasičen način plačevanja položnic.
Aprilska novost so tudi štirje novi bančni paketi NLB, ki je do sedaj ponujala le klasične račune. Paketi sicer ne prinašajo sprememb v smislu najcenejših ponudb na trgu, lahko pa pomenijo prihranke v primerjavi z NLB klasičnim računom, odvisno od mesečne porabe storitev, so še zapisali pri Zvezi potrošnikov Slovenije.
Še več boste našli tukaj.