Če želite shujšati, tega sadja ne jejte več!

Moje zdravje > Prehrana | piše: K. Z. | 13.9.2017
Sadje je zdravo, mnogokrat ga vključimo tudi v shujševalno dieto. Toda, pozor, nekatero sadje redi!
Nekatero sadje pomaga pri hujšanju. (foto: pexels.com)
Nekatero sadje pomaga pri hujšanju. (foto: pexels.com)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Ali ste vedeli, da nekatero sadje vsebuje skoraj ravno toliko sladkorja, kot ga ima čokolada, piše spletni portal Bright Side in navaja še, katero sadje lahko jemo in katero ne, če želimo shujšati.

Marelice in jagode
Jagode so zelo zdrave, vsebujejo vitamin C, veliko vode in zelo malo sladkorja. Pomagajo pri hujšanju in pri odpravljanju celulita.

Marelice pa so dokaj slaba izbira za tiste, ki želijo shujšati. V večjih količinah pa lahko povzročijo tudi prebavne težave.

Hruške, lubenice in melone
Lubenice, melone vsebujejo veliko vode, so hitro prebavljive in delujejo diuretično, kar pomeni, da pomagajo odvajati odvečno vodo iz telesa. Pri hujšanju se jih zato priporoča.

Hruške pa niso dobra izbira. So težje prebavljive, jemo jih lahko v majhnih količinah. Vsebujejo tudi zelo veliko sladkorja.

Avokado in gozdno jagodičevje
Jagodičevje je bogato z antioksidanti, vsebuje vitamin C in pomaga pri hujšanju. Pomaga tvoriti kolagen in pospešeno topi maščobo.

Avokado pa ni prava izbira, če želite shujšati, je izredno močno in kalorično živilo. Če že, potem ga uporabljajte v zelo majhnih količinah.

Grozdje in jabolka
Za vse tiste, ki imajo shujševalno dieto, so jabolka eno izmed najboljših živil. Vsebujejo zelo malo kalorij, vsebujejo veliko vlaknin, urejajo prebavo in pospešujejo hujšanje.

Grozdje pa vsebuje zelo veliko sladkorja, je težje prebavljivo. Če ga imate radi in če bi radi shujšali, ga jejte v zelo majhnih količinah.

Grenivke in banane
Grenivka je zagotovo na vrhu lestvice tistih živil, ki jih morate uživate, če bi radi shujšali. Pomaga topiti odvečno maščobo, ureja prebavo, pomaga, da se kalorije v telesu hitreje pokurijo. Nekateri strokovnjaki svetujejo celo, da ob vsakem obroku pojemo polovico grenivke. Na tak način preprečimo, da bi se zredili.

Banane pa vsebujejo sladkor, so težje prebavljive in nekateri strokovnjaki jih odsvetujejo pri dieti. Jejte jih le takrat, kadar vas čaka naporen trening, saj zagotovijo zadosti energije za ves dan.

Morda te zanima tudi:

Pripravite zdravilni zeleni napitek, ki vam bo spremenil življenje!

Najboljši način, da začnete dan je z zdravim zelenim na...

Hrana, ki je za želodec najbolj škodljiva

Obstaja določena kombinacija živil, ki lahko povzroči t...

Iz Jožičine kuhinje: Stročji fižol v omaki

Odlična lahka in osvežujoča poletna jed vas bo navdušil...

Ste kupili gobovo juho iz vrečke? Preberite, kaj v resnici jeste

Testiranje različnih gobovih juh iz vrečke je pokazalo,...

Sezona bučk je tu: jejte jih, zdrave so

Priljubljena poletna zelenjava bo kmalu na razpolago vs...

Iz Jožičine kuhinje: Krompirjeva pica

Poznate recept za krompirjevo pico? Ta okusna jed bo ta...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Milena Miklavčič

Milena Miklavčič
novinarka, pisateljica


"Od nas samih je odvisno, s katero nogo bomo vstali. To je recept za uspešno življenje, ne nazadnje tudi v zrelih letih."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2019 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.