Če želite shujšati, tega sadja ne jejte več!

Sadje je zdravo, mnogokrat ga vključimo tudi v shujševalno dieto. Toda, pozor, nekatero sadje redi!
Nekatero sadje pomaga pri hujšanju. (foto: pexels.com)
Nekatero sadje pomaga pri hujšanju. (foto: pexels.com)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Ali ste vedeli, da nekatero sadje vsebuje skoraj ravno toliko sladkorja, kot ga ima čokolada, piše spletni portal Bright Side in navaja še, katero sadje lahko jemo in katero ne, če želimo shujšati.

Marelice in jagode
Jagode so zelo zdrave, vsebujejo vitamin C, veliko vode in zelo malo sladkorja. Pomagajo pri hujšanju in pri odpravljanju celulita.

Marelice pa so dokaj slaba izbira za tiste, ki želijo shujšati. V večjih količinah pa lahko povzročijo tudi prebavne težave.

Hruške, lubenice in melone
Lubenice, melone vsebujejo veliko vode, so hitro prebavljive in delujejo diuretično, kar pomeni, da pomagajo odvajati odvečno vodo iz telesa. Pri hujšanju se jih zato priporoča.

Hruške pa niso dobra izbira. So težje prebavljive, jemo jih lahko v majhnih količinah. Vsebujejo tudi zelo veliko sladkorja.

Avokado in gozdno jagodičevje
Jagodičevje je bogato z antioksidanti, vsebuje vitamin C in pomaga pri hujšanju. Pomaga tvoriti kolagen in pospešeno topi maščobo.

Avokado pa ni prava izbira, če želite shujšati, je izredno močno in kalorično živilo. Če že, potem ga uporabljajte v zelo majhnih količinah.

Grozdje in jabolka
Za vse tiste, ki imajo shujševalno dieto, so jabolka eno izmed najboljših živil. Vsebujejo zelo malo kalorij, vsebujejo veliko vlaknin, urejajo prebavo in pospešujejo hujšanje.

Grozdje pa vsebuje zelo veliko sladkorja, je težje prebavljivo. Če ga imate radi in če bi radi shujšali, ga jejte v zelo majhnih količinah.

Grenivke in banane
Grenivka je zagotovo na vrhu lestvice tistih živil, ki jih morate uživate, če bi radi shujšali. Pomaga topiti odvečno maščobo, ureja prebavo, pomaga, da se kalorije v telesu hitreje pokurijo. Nekateri strokovnjaki svetujejo celo, da ob vsakem obroku pojemo polovico grenivke. Na tak način preprečimo, da bi se zredili.

Banane pa vsebujejo sladkor, so težje prebavljive in nekateri strokovnjaki jih odsvetujejo pri dieti. Jejte jih le takrat, kadar vas čaka naporen trening, saj zagotovijo zadosti energije za ves dan.

Morda te zanima tudi:

Iz Jožičine kuhinje: Marmorni kolač

Iz Jožičine kuhinje prihaja zelo okusen in enostaven re...

Novembrski recept: Hokaido maslena cimetova pogača

Recept za okusno hokaido masleno cimetovo pogačo boste ...

Jesenska poslastica z jabolki in orehi

V prispevku boste našli recept, ki bo zagotovo postal e...

Misel za 2. december

Portal MojaLeta.si vam vsako jutro podarja pozitivno mi...

Finančna pomoč za zaposlene v rizičnih delovnih skupinah

V zavarovalnici Generali so že ob prvem valu epidemije ...

NUMEROLOGIJA: Kaj nam prinaša december?

Leto 2020 se (končno) zaključuje. ODŠTEVAMO! Za mnoge j...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Mito Trefalt

Mito Trefalt
igralec, TV voditelj, urednik (1939 - 2016)


"Če imaš to srečo, da v življenju delaš, kar imaš rad - moraš biti zadovoljen."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2020 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.