Nov promocijski film Izole

Aktualno > Dogodki | piše: Občina Izola | 23.3.2016
Prejšnji teden se je v Art kinu Odeon odvila predstavitev novega promocijskega filma Izole in nove celostne grafične podobe Turističnega združenja Izola. V letu 2016 se bodo v združenju namreč osredotočili na digitalno obliko promocije, ki sloni na sodobnih oblikovalskih pristopih.
Mitja Božič in glavna igralca (foto: Občina Izola)
Mitja Božič in glavna igralca (foto: Občina Izola)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Leto 2015 je bilo uspešno leto za izolski turizem. Na Turističnem združenju pričakujejo, da bo tako uspešna tudi turistična sezona 2016. »Skladno s svetovnimi trendi bomo vedno večji poudarek dajali digitalni obliki promocije z uporabo spletnih medijev. Nova grafična podoba, ki jo je pripravila ekipa Zavoda Riiba, pa bo imela ključno vlogo tudi pri grajenju turistične znamke«, je po predstavitvi promocijskega filma povedal direktor Turističnega združenja, Dean Kocjančič.

Turistična znamka temelji na opornih točkah, ki se v mestu, bogatemu s tradicijo, kulturnimi in športnimi dejavnostmi ter kulinariko, ponujajo kar same. »Izolo predstavljamo kot staro ribiško mesto, čigar podoba, ljudi in utrip je skozi stoletja oblikovalo morje. To je kraj, kjer se lahko obiskovalci povežejo s prebivalci in mestnim utripom, kar zagotavlja odlično turistično izkušnjo«, je še povedal Kocjančič. Znamko in njeno zgodbo bodo še dodatno krepili z vsebinami o kraju in ljudeh, ki jih bodo redno objavljali preko spletnih socialnih omrežij in spletne strani. S tem želijo na daljši rok ustvariti trdnejšo povezavo med znamko in krajem ter posledično tudi obiskovalci.

Prvi korak k novi podobi je bila izdelava promocijskega filma, ki je bil tudi premierno prikazan. Daljšo in krajšo verzijo filma si lahko ogledate na povezavi: https://vimeo.com/visitizola. Zbrane so v Art kinu Odeon pozdravili tudi igralci, ki so nastopili v filmu in pa fotograf Mitja Božič, ki je to promocijsko zgodbo tudi ustvaril. Dogajanje je z glasbeno točko popestril Rudi Bučar; njegova pesem je namreč tudi del novega izolskega filma.

Predstavniki Zavoda Riiba so nadalje predstavili novo celostno grafično podobo, ki je nastala z mislijo na tradicijo Izole kot obmorskega ribiškega mesta in na osnovi podob, ki se najpogosteje pojavljajo v tem okolju. Kot prvo orodje digitalne promocije so izbrali socialno omrežje Instagram, kjer Izoli (VisitIzola) v slabih treh mesecih sledi že skoraj 2.000 sledilcev.
Morda te zanima tudi:

Tedenski numeroskop: Ljubezen do sebe ni zavrnitev drugih

Izračunajte si svoje število in preberite, kaj vam v te...

Tedenski numeroskop: Le vi ste vi!

Izračunajte si svoje število in preberite, kaj vam v te...

Tedenski numeroskop: Živite svoj največji potencial

Izračunajte si svoje število in preberite, kaj vam v te...

V Cityparku pomlad pozdravljajo z veličastnimi japonskimi češnjami

Topli sončni dnevi nas vodijo vsak dan bližje pomladi.

Tedenski numeroskop: Nehajmo loviti svoj rep

Izračunajte si svoje število in preberite, kaj vam v te...

V šovu Kdo si ti? so se pod maskami skrivali Rok Ferengja, Emkej in Neisha

Tretji del šova Kdo si ti? Zvezde pod masko je znova na...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Trezika Vidovič

Trezika Vidovič
upokojena vzgojiteljica


"Prave odločitve me peljejo v pravo delovanje v življenju. Držim se zakona privlačnosti. Tisto, kar privlačiš, dobiš. Dobila sem življenje!"

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2021 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.