Leto 2015 je bilo uspešno leto za izolski turizem. Na Turističnem združenju pričakujejo, da bo tako uspešna tudi turistična sezona 2016. »
Skladno s svetovnimi trendi bomo vedno večji poudarek dajali digitalni obliki promocije z uporabo spletnih medijev. Nova grafična podoba, ki jo je pripravila ekipa Zavoda Riiba, pa bo imela ključno vlogo tudi pri grajenju turistične znamke«, je po predstavitvi promocijskega filma povedal direktor Turističnega združenja,
Dean Kocjančič.
Turistična znamka temelji na opornih točkah, ki se v mestu, bogatemu s tradicijo, kulturnimi in športnimi dejavnostmi ter kulinariko, ponujajo kar same. »
Izolo predstavljamo kot staro ribiško mesto, čigar podoba, ljudi in utrip je skozi stoletja oblikovalo morje. To je kraj, kjer se lahko obiskovalci povežejo s prebivalci in mestnim utripom, kar zagotavlja odlično turistično izkušnjo«, je še povedal Kocjančič. Znamko in njeno zgodbo bodo še dodatno krepili z vsebinami o kraju in ljudeh, ki jih bodo redno objavljali preko spletnih socialnih omrežij in spletne strani. S tem želijo na daljši rok ustvariti trdnejšo povezavo med znamko in krajem ter posledično tudi obiskovalci.
Prvi korak k novi podobi je bila izdelava promocijskega filma, ki je bil tudi premierno prikazan. Daljšo in krajšo verzijo filma si lahko ogledate na povezavi:
https://vimeo.com/visitizola. Zbrane so v Art kinu Odeon pozdravili tudi igralci, ki so nastopili v filmu in pa fotograf Mitja Božič, ki je to promocijsko zgodbo tudi ustvaril. Dogajanje je z glasbeno točko popestril Rudi Bučar; njegova pesem je namreč tudi del novega izolskega filma.
Predstavniki Zavoda Riiba so nadalje predstavili novo celostno grafično podobo, ki je nastala z mislijo na tradicijo Izole kot obmorskega ribiškega mesta in na osnovi podob, ki se najpogosteje pojavljajo v tem okolju. Kot prvo orodje digitalne promocije so izbrali socialno omrežje Instagram, kjer Izoli (VisitIzola) v slabih treh mesecih sledi že skoraj 2.000 sledilcev.