Na Zvezi potrošnikov Slovenije so odgovorili na sledeče vprašanje:
"Deset dni sem bil službeno v tujini. Ko sem se vrnil, me je čakal račun za dimnikarske storitve, ki pa jih gotovo ni bilo mogoče opraviti, saj me ob dimnikarjevem obisku ni bilo doma. V nabiralniku sem našel tudi obvestilo, kdaj me bo dimnikar obiskal, vendar pa podjetja zaradi odsotnosti nisem mogel pravočasno obvestiti, da bi se dogovoril za drug termin obiska. Računa ne nameravam plačati, zato me zanima, kakšne so moje pravice v tem primeru?"
ZPS pojasnjuje sledeče:
Dimnikarska služba je obvezna državna gospodarska javna služba za varstvo okolja, izvajajo pa jo koncesionarji, ki jim vlada podeli koncesijo za posamezno dimnikarsko območje. Uporaba storitev dimnikarske službe je zato obvezna, izbira drugega podjetja, ki bi opravilo to storitev, pa za zdaj ni mogoča. Cene dimnikarskih storitev je določila vlada in so enotne. V ceniku je določena tudi postavka, ki jo lahko zaračuna dimnikarsko podjetje, ko mu je onemogočen dostop. Uporabnik mora namreč omogočiti neovirano in varno opravljanje dimnikarske službe, zato so uporabniki dolžni omogočiti dimnikarju pregled naprav in morebitno čiščenje. Najavljeni obisk je mogoče enkrat prestaviti, o tem pa je treba pravočasno obvestiti dimnikarsko podjetje. Če uporabnik koncesionarju ne omogoči dostopa, mu lahko dimnikar zaračuna 30 minut dimnikarske službe, poleg tega pa ga lahko inšpektor kaznuje tudi z globo.
Potrošniku smo svetovali, da o svoji odsotnosti zaradi poslovnega potovanja obvesti dimnikarsko podjetje in priloži tudi dokazila ter se dogovori za drug datum obiska, obenem pa naj jih zaprosi za razveljavitev računa. Dimnikarsko podjetje je potrošniku odgovorilo, mu določilo nov termin za dimnikarjev obisk in tudi razveljavilo račun.