Imate težave z otekanjem nog? Preverite, kako si lahko naravno pomagate

Moje zdravje > Alternativa | piše: K.M. | 27.1.2024
Otekanje nog je pogosta težava. Pri lajšanju najbolj pomaga predvsem zdrava prehrana in gibanje. Dodatno pa si lahko pomagate še s spodnjimi nasveti.
Pri otekanju nog si lahko pomagate enostavno z naravnimi pristopi. (Foto: Freepik.com)
Pri otekanju nog si lahko pomagate enostavno z naravnimi pristopi. (Foto: Freepik.com)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Opisani nasveti zgolj lajšajo oteklino in neprijeten občutek v nogah v primeru blažjih težav. V primeru zdravstvenih težav se morate prej nujno posvetovati z ustreznim strokovnjakom in takoj poiskati zdravniško pomoč, če je oteklina velika ali nenadna, saj lahko ti simptomi kažejo na resnejšo zdravstveno težavo. Ključnega pomena je, da ste pozorni na oteklino in poiščete zdravniško pomoč, če se poslabša in če opazite druge simptome, vključno z bolečino ali povišano telesno temperaturo.

Namakanje v vodi z Epsonovo soljo

Epsonova sol je čista in naravna spojina magnezija in sulfata. Na spletni strani seniorslifestylemag.com opisujejo, da bi lahko lajšala mišične krče, izboljšala cirkulacijo nog in zmanjšala oteklino. Epsonova sol se lahko uporablja kot obkladek, ali v topli kopeli za noge. Deluje tudi kot piling, saj odstranjuje odmrle kožne celice. Vendar pa je pri uporabi potrebno biti previden, saj lahko pri nekaterih povzroči alergijsko reakcijo.

Pitje vode in izogibanje alkoholu

Če imate težave z otekanjem nog, je potrebno poskrbeti tudi za hidracijo. Ključno je, da čez dan popijete dovolj vode. Prav tako se je potrebno izogibati alkohoholu in drugim pijačam, ki dehidrirajo telo.

PREBERITE TUDI: TELOVADIMO DOMA: 3 preproste vaje za bolečine v križu

Hladno-topla kopel

S kopeljo izmenično namakate noge v hladni in vroči vodi. Krajši čas nogi (stopala) namakate najprej v vroči kopeli in nato še v hladni. Postopek ponavljate. Na takšen način naj bi si pomagali tudi športniki, in sicer pri lajšanju utrujenosti nog po naporih. Hladno-topla kopel lahko zmanjša otekanje nog in neprijeten občutek. Spletni vir piše, da lahko blagodejno vpliva tudi pri artritisu in podobnih obolenjih. Vendar pa, pozor: v primeru zdravstvenih težav se morate nujno prej posvetovati z ustreznim strokovnjakom.

Izogibanje sedenju in gibanje

Gibanje je eden izmed najboljših načinov, če želite ohraniti vitalno telo čim dlje časa. Gibanje pospešuje cirkulacijo in krepi mišice. Prav tako lahko blagodejno vpliva, če imate težave z otekanjem nog. Če veliko sedite, zaradi dela, poskusite vsake toliko časa vstati in narediti nekaj enostavnih vaj ter se razgibati.

Limfna drenaža

Spletni vir v primeru težav z otekanjem nog predlaga tudi limfno drenažo, sicer neinvazivno in nežno masažo, ki ima številne pozitivne koristi. Pomagala naj bi tudi posameznikom s fibromialgijo in kronično utrujenim. Blagodejno naj bi vplivala tudi v primeru otekanja nog, izboljšala prekrvavitev in okrepila imunski sistem.

VIR: https://seniorslifestylemag.com/

Spremljajte Moja leta na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.

Morda te zanima tudi:

Spoznajte učinkovit aparat CoaguChek INR za nadzor koagulacije krvi

CoaguChek INR je pomemben korak pri spremljanju koagula...

Parkinsonova bolezen: Kako s kineziologijo do nasmeška na ustih?

Parkinsonova bolezen je ena najbolj znanih nevroloških ...

"Največ zdravstvenih tegob zadene tiste, ki vstopijo v čas upokojitve nepripravljeni"

Upokojitev je izziv za psihično in fizično zdravje. Oba...

TO je popolna rešitev za zaščito mavca pred vodo

Ta vodoodporna prevleka za mavec je zasnovana tako, da ...

Imate težave s spanjem? ZAČNITE SPATI GOLI (pravijo strokovnjaki)

Ponoči ne morete spati? Ste pod stresom in doživljate t...

So vaši možgani mlajši ali starejši od vaše biološke starosti? Preverite znake

Kako lahko, torej, ugotovite, če so vaši možgani mlajši...

Časi visokih pokojnin so preteklost. Čim prej začnite s temi varčevalnimi navadami

Naredite plan kako zmanjšati svoje finančne obveznosti ...

Kako je razporejena višina pokojnin?

Povprečna starostna pokojnina ljudi, ki se sedaj upokoj...

TELOVADIMO: Kako izboljšamo ravnotežje in okrepimo moč (+video z vajo)?

Z leti so padci vse bolj neprijetni. Zato enostavno pot...

Kako se uspešno spopasti s simptomi menopavze? (piše ambasadorka Nadica Lukman)

Dostikrat sem že slišala obupanega moža, ki se pritožuj...

Intervju: Tradicionalna kitajska medicina in nadležni simptomi menopavze

Tradicionalna kitajska medicina (TKM) ima razdelan svoj...

Demenca je v porastu. Kako ukrepati, da ne doleti tudi vas (svetuje trenerka spomina)?

Glede na porast demence je izrazito pomembna preventiva...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Starejše novice:
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Milan Pavliha

Milan Pavliha
psiholog, pedagog


"Upokojitev je lahko tudi začetek nove kariere."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2024 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.