E-novice

Naroči se in prejemaj nove članke, nagradne igre in kupone.
 

Nasveti: Izkoristite dan za gibanje

Moje zdravje > Rekreacija | piše: Blaž Kavčič | 3.1.2014
Kakor koli je vaš vsakdanjik oblikovan, če še hodite na delo ali pa ste že v pokoju, vedno imate ogromno možnosti za gibanje. Na vas je, da ponujene možnosti prepoznate in jih izkoristite. Preberite si nekaj enostavnih nasvetov o tem, kako lahko gibanje vključite v svoj vsakdanjik!
Svoj dan izkoristite tudi za gibanje. (foto: www.123rf.com)
Svoj dan izkoristite tudi za gibanje. (foto: www.123rf.com)
Nazaj Naprej
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Največkrat mišice pozabimo aktivirati iz navade, ne toliko zaradi lenobe. Ni potrebno, da vaš vsakdanjik popolnoma obrnete na glavo, le aktivno morate prepoznati možnosti, ki se vam ponujajo. Tako se boste bolje počutili, močnejši boste in bolj dinamični.

Prebujanje – še v postelji spodbudite vaš krvni obtok. Leže na hrbtu naredite 15 do 25 krožnih gibov z nogami, kot bi vozili kolo. Potem se leže še 15-krat s komolci križno dotaknite kolen, da razgibate še roke.

Vstajanje – po kozarcu vode si zobe umijte na eni nogi. S tem boste izboljšali ravnotežje in krepili mišice nog.

Oblačenje – ta postopek lahko spremenite v vajo za izboljšanje koordinacije. Gumbe si zaprite s tisto roko, ki je bolj okorna, hlače ali krila si oblecite z eno roko, čevlje pa zavežite stoje na eni nogi.

Dopoldan – izstopite iz avtobusa eno postajo prej in namesto z dvigalom pojdite po stopnicah. Vstanite vedno, ko opravljate telefonski klic.

Opoldne – po zelenjavo pojdite peš. Po kosilu si odpočijte, nato pa pojdite na sprehod, s psom ali brez, ter se za krepitev mišic sprehodite po kakšnih stopnicah.

Zgodaj popoldne – ko čakate na avtobus, imate ravno dovolj časa, da naredite par razteznih vaj, namesto da se jezite, zakaj avtobusa še ni.

Pozno popoldne – študije so pokazale, da je pozno popoldne najboljši čas za vadbo. Izkoristite ta čas in ga preživite aktivno.

Priprava na spanje – na počitek se boste najbolje pripravili z raztezalnimi vajami ali vajami za sprostitev. Če ne morete spati, poskusite zaplesati ob vaši najljubši glasbi.

Nasvet: Če boste ves čas aktivni in v gibanju, zvečer ne boste utrujeni, temveč se boste počutili dobro in zadovoljno. Z gibanjem krepite mišice in organe ter oživite duha.
Morda te zanima tudi:

Tako hitro lahko odpravite bolečine!

S temi vajami, ki jih boste našli v prispevku, lahko od...

Hoja, zdrava pot do vitke postave

Če želite hitreje shujšati, živeti bolj zdravo in se do...

Najboljša vaja proti bolečinam v hrbtu

V prispevku boste našli vajo, ki vam bo pomagala lajšat...

Želite raven trebuh? Potem tega ne smete početi!

Sanje vsake ženske so raven in napet trebuh. Tega lahko...

Najboljši vaji proti bolečinam v hrbtu

V prispevku boste našli dve zelo učinkoviti vaji, ki va...

5 najboljših vaj za vse starosti

Kaj lahko izboljša razpoloženje, dvigne imunost, zniža ...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Barbara Bizovičar

Barbara Bizovičar
popotnica


"Sklenila sem, da ne bom več sanjala o življenju, ampak svoje sanje živela!"

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2017 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.