E-novice

Naroči se in prejemaj nove članke, nagradne igre in kupone.
 

Nasveti: Izkoristite dan za gibanje

Moje zdravje > Rekreacija | piše: Blaž Kavčič | 3.1.2014
Kakor koli je vaš vsakdanjik oblikovan, če še hodite na delo ali pa ste že v pokoju, vedno imate ogromno možnosti za gibanje. Na vas je, da ponujene možnosti prepoznate in jih izkoristite. Preberite si nekaj enostavnih nasvetov o tem, kako lahko gibanje vključite v svoj vsakdanjik!
Svoj dan izkoristite tudi za gibanje. (foto: www.123rf.com)
Svoj dan izkoristite tudi za gibanje. (foto: www.123rf.com)
Nazaj Naprej
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Največkrat mišice pozabimo aktivirati iz navade, ne toliko zaradi lenobe. Ni potrebno, da vaš vsakdanjik popolnoma obrnete na glavo, le aktivno morate prepoznati možnosti, ki se vam ponujajo. Tako se boste bolje počutili, močnejši boste in bolj dinamični.

Prebujanje – še v postelji spodbudite vaš krvni obtok. Leže na hrbtu naredite 15 do 25 krožnih gibov z nogami, kot bi vozili kolo. Potem se leže še 15-krat s komolci križno dotaknite kolen, da razgibate še roke.

Vstajanje – po kozarcu vode si zobe umijte na eni nogi. S tem boste izboljšali ravnotežje in krepili mišice nog.

Oblačenje – ta postopek lahko spremenite v vajo za izboljšanje koordinacije. Gumbe si zaprite s tisto roko, ki je bolj okorna, hlače ali krila si oblecite z eno roko, čevlje pa zavežite stoje na eni nogi.

Dopoldan – izstopite iz avtobusa eno postajo prej in namesto z dvigalom pojdite po stopnicah. Vstanite vedno, ko opravljate telefonski klic.

Opoldne – po zelenjavo pojdite peš. Po kosilu si odpočijte, nato pa pojdite na sprehod, s psom ali brez, ter se za krepitev mišic sprehodite po kakšnih stopnicah.

Zgodaj popoldne – ko čakate na avtobus, imate ravno dovolj časa, da naredite par razteznih vaj, namesto da se jezite, zakaj avtobusa še ni.

Pozno popoldne – študije so pokazale, da je pozno popoldne najboljši čas za vadbo. Izkoristite ta čas in ga preživite aktivno.

Priprava na spanje – na počitek se boste najbolje pripravili z raztezalnimi vajami ali vajami za sprostitev. Če ne morete spati, poskusite zaplesati ob vaši najljubši glasbi.

Nasvet: Če boste ves čas aktivni in v gibanju, zvečer ne boste utrujeni, temveč se boste počutili dobro in zadovoljno. Z gibanjem krepite mišice in organe ter oživite duha.
Morda te zanima tudi:

Nasveti, ki bodo odpravili maščobo okrog trebuha!

Največkrat se maščobne obloge nalagajo okrog trebuha in...

Melek iz serije Mama in raje kot šolo to!

Igralka, ki v seriji Mama upodablja deklico Melek, je z...

Nova odkritja: Ta živila povzročajo raka!

Nedavna velika študija je pokazala, katera živila povzr...

HOROSKOP: Kaj prinaša nov teden?

Pa smo po mrkih, in s tem v veliko bolj umirjeni in spr...

76-letnica in kravice so našle srečo v ledeni osami

Z žuljavimi delavskimi rokami 76-letna Lyubov Morekhodo...

Konec varčevanja: Povišale se bodo pokojnine

Konec je varčevalnih ukrepov za pokojnine, te bodo višj...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Milena Miklavčič

Milena Miklavčič
novinarka, pisateljica


"Od nas samih je odvisno, s katero nogo bomo vstali. To je recept za uspešno življenje, ne nazadnje tudi v zrelih letih."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2018 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.