Nasveti, ki jih mora upoštevati vsaka ženska po 50. letu

Zlati nasveti, ki jih najdete v prispevku vam bodo pomagali, da boste ohranili vitko linijo in prekipevali od zdravja in energije.
Po petdesetem letu starosti je priporočljiv zmeren vnos hrane in redno gibanje. (foto: pexels.com)
Po petdesetem letu starosti je priporočljiv zmeren vnos hrane in redno gibanje. (foto: pexels.com)
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Po petdesetem letu starosti se v našem telesu dogaja marsikaj. Prihaja do sprememb, to je tudi obdobje menopavze, lahko se poruši hormonsko ravnovesje. Vse spremembe pa lahko na naše zdravje in počutje vplivajo negativno. Upočasni se metabolizem, pričnejo se nabirati odvečni kilogrami. Lahko se pojavijo tudi težave s sklepi, kostmi, mišicami. Počutje je slabše, tudi raven energije je vse manjši.

Kaj lahko storimo sami, da se bomo tudi v tem obdobju počutili dobro, da bomo zdravi in polni energije?

Ključnega pomena je prehrana, pravijo strokovnjaki. Priporoča se veliko sadja in zelenjave, mesa pa naj bo manj. Pazljivost velja tudi pri pitju raznih napitkov. Pijte zelenjavne sokove, vodo, zeliščni čaj. Kavo pijte brez sladkorja. Izogibajte se alkoholu, gaziranim in sladkanim napitkom.

Strokovnjaki svetujejo, da dan začnete s sveže stisnjenim sokom sadežev. Priporoča se sok iz svežih pomaranč, limone, grenivke.Več gibanja, več energije Potreba po hrani se po petdesetem letu nekoliko zmanjša. Obroki naj bodo majhni in zdravi. Telo ne potrebuje več toliko kalorij, na vsakih nadaljnjih deset let, zmanjšate vnos kalorij za deset odstotkov. 

Redno se gibajte

Izberite šport, ki ga imate radi in ki ne utrudi preveč. Idealna je hoja, plavanje, kolesarjenje.

Zaradi sarkopenije je zelo pomembno tudi, da delate vaje za mišično maso. Ta upada za dva do tri odstotke na vsakih deset let.

Vadite jogo

Joga je vadba za telo in duha. Priporoča se v vsakem življenjskem obdobju. Ta vadba bo ohranjala vaše telo gibčno. Joga vrača energijo in bistri um. krepi zdravje in izboljšuje imunski sistem.

Za dobro prebavo

Z leti se lahko upočasni tudi prebava. Da ne bi prijahalo do težav, pijte vodo in zeliščni čaj. Jejte veliko zelene zelenjave in hrani, ki vsebuje vlaknine. Za dobro prebavo je odličen tudi nasvet s suhimi slivami. Pet suhih sliv zvečer namočite v vodo, zjutraj pa na tešče popijte vodo in pojejte slive. 

Morda te zanima tudi:

Kako umirajo ptice?

Pred dnevi sem hitela po potkah skozi betonsko stanovan...

Kaj se z leti zgodi z diskriminacijo?

Čedalje več je in bo starejših delavcev. Tudi med brezp...

3 enostavni koraki do bolj zdrave kože oseb z inkontinenco

Obdržati zdravo kožo pri ljudeh, ki se soočajo z inkont...

Težave z inkontinenco z leti naraščajo

Po predhodnih ocenah se 35% žensk v Sloveniji, starejši...

Skrivnost, zaradi katere so Japonke videti mlajše

V prispevku boste našli povsem enostaven nasvet, kako s...

Tedenski numeroskop: Si zaupate?

Kaj lepega nam prinaša teden, ki je pred nami? Izračuna...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Trezika Vidovič

Trezika Vidovič
upokojena vzgojiteljica


"Prave odločitve me peljejo v pravo delovanje v življenju. Držim se zakona privlačnosti. Tisto, kar privlačiš, dobiš. Dobila sem življenje!"

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2019 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.