MERKUR s svojimi 24 trgovskimi centri po Sloveniji, izkušenim prodajnim osebjem in svetovalnimi storitvami ter široko spletno ponudbo za vrtnarje začetnike, kakor tudi izkušene strokovnjake začenja z novo vrtnarsko sezono.
Ob tem poudarjajo, da bo pomembna beseda leta 2022 zagotovo samooskrba, zato so že pripravili vse potrebne izdelke in informacije, ki bodo kupce spodbudile, da uredijo svoj vrt po svoje.
Slovenci smo znani kot narod vrtičkarjev, samooskrba postaja vse pomembnejša
Po podatkih Statističnega urada Republike Slovenije je povprečen Slovenec v letu 2020 porabil 119 kilogramov zelenjave. Na svojem vrtu je v istem letu zelenjavo za lastno porabo pridelovalo skoraj 60% gospodinjstev v Sloveniji.
Pridelava lokalne zelenjave v Sloveniji pa ne zadostuje potrebam po njej, saj je pojemo več, kot je pridelamo. Dvig cen življenjskih potrebščin, ki se nadaljuje tudi v letu 2022, je tako še en razlog več, postanemo samooskrbni, hkrati pa s tem vsestransko poskrbimo za dobro počutje.
Pestra ponudba sadik in spletno naročanje
Ponudba v MERKURju znova preseneča z novimi vrtnimi trendi, med katerimi so tudi zanimiva semena in sadike, kot so jajčevci v obliki paradižnikov, bele jagode, rdečemesnata jablana in še mnogo več. Od 17. marca dalje na spletni strani merkur.si omogočajo tudi naročanje in dostavo drevesnic.
Več ponudbe in nasvetov strokovnjakov za vrt najdete na merkur.si.