V času koronaukrepov in dodatne pazljivosti glede obiskovanja zaprtih javnih prostorov smo na spletni strani Potrošnikov Zoom preverili, katere bančne storitve lahko v slovenskih bankah in hranilnicah opravite kar od doma prek spleta.
Brez da bi obiskali bančno poslovalnico.
Ste vedeli, da lahko brez obiska banke celo odprete račun in vam odobrijo potrošniški kredit?
Preverite, kaj vse lahko na daljavo opravite pri svoji banki!
1) Addiko
Na daljavo: podaljšanje izrednega limita, oddaja vloge za kredit, oddaja vloge za moratorij in naročilo številke PIN.
Prek mobilne banke: sklenitev depozitov in varčevanj ter aktivacija aplikacije Flik Pay.
2) BKS
Na daljavo: naročilo kartic in urejanje limitov na karticah, sklenitev depozita ter odprtje varčevalnega računa.
3) DBS
Prek spletne banke: obnova limita, oddaja vloge za spremembo limita za dvig gotovine, sklenitev depozita, varnostni SMS, aktivacija mobilne banke, registracija aplikacije Flik Pay, oddaja vloge za kartico z odloženim plačilom ter oddaja vlog za odlog plačila kreditnih obveznosti.
4) Delavska hranilnica
Na daljavo: aktivacija spletne ali mobilne banke in mobilne denarnice, oddaja vloge za račun, oddaja vloge za limit, pridobivanje in spremembe limitov na karticah ter naročilo številke PIN.
Prek spletne banke: naročilo limitov, urejanje trajnikov, sklenitev depozita, sprememba računa ali paketa.
Prek mobilne banke: oddaja vloge za kredit in trajnik.
5) Gorenjska banka
Na daljavo: aktivacija spletne in mobilne banke, varnostni SMS, podaljšanje depozita, sprememba osebnega računa, naročilo plačilnih kartic ter spremembe limitov na karticah.
6) Intesa Sanpaolo
Na daljavo: odprtje računa.
Prek spletne in mobilne banke: sklenitev potrošniškega kredita, sklenitev depozita in kreiranje virtualne kartice.
7) Lon
Na daljavo: informacije o stanjih, odprtje/zaprtje rednega limita, podaljšanje limita, sporočila SMS, sprememba limita in trajnih nalogov, sklenitev depozita, interni prenosi sredstev, oddaja vloge za reprogramiranje kredita, vklop ali sprememba paketa, izdaja izbrisne pobotnice, naročilo potrdil in optičnega čitalca ter naročilo številke PIN.
Prek spletne banke: podaljšanje limita, sklenitev depozita, sporočila SMS in sprememba dnevnega limita.
8) NLB
Na daljavo: odprtje računa.
Prek mobilne banke: sklenitev hitrega kredita, podpisovanje dokumentov z digitalnim podpisom, sprememba limita na računu ali kartici, naročilo kartice in naročilo številke PIN.
Prek spletne banke: pridobitev individualne ponudbe za kredit.
Prek Telebanke: sklenitev depozita in varčevanj, urejanje trajnih nalogov, nakazila in plačilo položnic ter urejanje limitov.
9) Nova KBM
Na daljavo: odprtje računa ter aktivacija spletne in mobilne banke.
Prek spletne strani, spletne in mobilne banke: odobritev potrošniškega kredita, naročilo plačilnih kartic, naročilo limitov, sklepanje depozitov in varčevanj, vplačila v portfelj vzajemnih skladov, menjava valut ter varnostni SMS.
Preko kontaktnega centra preko telefona: sklenitev paketa, naročilo kartice z odloženim plačilom in urejanje limitov.
10) Sberbank
Na daljavo: vklop spletne banke in mobilne banke ter Flika, naročilo kartice Ideal Mastercard ter predčasna menjava kartice.
Prek spletne banke: sklenitev depozita.
Prek mobilne banke: spreminjanje nastavitev na debetni kartici.
Po pošti v času razglašene epidemije: podaljšanje limita, spremembe limitov na debetnih karticah in prekinitve samodejnih podaljšanj depozitov.
11) SKB
Prek spletne banke: sklenitev depozita, varnostni SMS, aktivacije mobilne banke in aplikacije Flik, oddaja vloge za varčevalni račun, kratkoročni kredit, prekoračitev, kreditno kartico in spremembo limitov na kartičnem računu.
12) Sparkasse
Na daljavo: oddaja vloge za odprtje računa in varčevalnega računa ter sklenitev depozita.
Prek spletne banke in telebanke: sklenitev depozita ali namenskega varčevanja, odprtje varčevalnega računa, oddaja vloge za hitri kredit, oddaja zahteve za spremembo obstoječega kredita, varnostni SMS, urejanje trajnih nalogov, menjava valut, oddaja vloge za spremembo limita na računu in kartici z odloženim plačilom ter naročilo avtentikacijske naprave.
Prek mobilne banke: oddaja vloge za hitri kredit.
13) Unicredit
Na daljavo: odprtje računa.
Prek spletne in mobilne banke: sklenitev potrošniškega kredita, naročilo plačilnih kartic, oddaja vloge za moratorij in v primeru odobritve tudi vsi nadaljnji koraki, aktivacija mobilne banke ter sklenitev depozita.
V času epidemije: odobritev in spremembe izrednega limita, naročilo kartic in spremembe limitov, aktivacija mobilne banke, varnostni SMS ter oddaja vloge za sklenitev depozita.