Telekom Slovenije prejel zlato in srebrno priznanje za inovativnost

Aktualno > Zanimivosti | piše: Uredništvo | 20.6.2024
Telekom Slovenije je prejel dve priznanji za inovativnost. Rešitev E-oskrba in vitalne funkcije je prejela zlato priznanje, rešitev za identifikacijo z biometrično osebno izkaznico na mobilnem telefonu pa srebrno priznanje Zbornice osrednjeslovenske regije pri Gospodarski zbornici Slovenije (GZS) za najboljše inovacije v regiji.
Na fotografiji (od leve proti desni): Bojan Jurca, Peter Pustatičnik, Andrej Tomšič, Elena Nikolavčič (vsi iz Telekoma Slovenije), Aljoša Jerman Blažič (SECTCEE), Gregor Rakar, Ajda Brlec, Petra Nahtigal (vsi iz Telekoma Slovenije), Svetlana Šaljić (SETCEE) in Marjeta Pučko (Telekom Slovenije).
Na fotografiji (od leve proti desni): Bojan Jurca, Peter Pustatičnik, Andrej Tomšič, Elena Nikolavčič (vsi iz Telekoma Slovenije), Aljoša Jerman Blažič (SECTCEE), Gregor Rakar, Ajda Brlec, Petra Nahtigal (vsi iz Telekoma Slovenije), Svetlana Šaljić (SETCEE) in Marjeta Pučko (Telekom Slovenije).
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila

Rešitev E-oskrba in vitalne funkcije poleg oskrbe na daljavo vključuje tudi spremljanje vitalnih funkcij na domu; rešitev je v sodelovanju z Univerzitetnim kliničnim centrom Ljubljana razvila ekipa inovatorjev Telekoma Slovenije. Rešitev identifikacije z biometrično osebno izkaznico na mobilnem telefonu, ki je na voljo v okviru pametne denarnice VALÚ, pa sta razvili ekipi Telekoma Slovenije in podjetja SETCCE.

E-oskrba s spremljanjem vitalnih funkcij je nov pristop pri celostni oskrbi starejših, kroničnih bolnikov in invalidov v domačem okolju. Storitev z enostavno uporabo napredne tehnologije zagotavlja hitro pomoč v primeru poškodbe ali poslabšanju zdravstvenega stanja. Izboljšana je dostopnost do socialnih in zdravstvenih storitev, kar zagotavlja bolj varno, samostojno in kakovostno življenje uporabnikov storitve na domu, hkrati pa je zaradi rednega spremljanja vitalnih funkcij in hitre obravnave manj zapletov, hospitalizacij in nepotrebnih smrti. Storitev s svojo učinkovito in enostavno implementacijo razbremenjuje sistem zdravstvenega in socialnega varstva. Inovacija izvirno povezuje tehnologijo, postopke celostne dolgotrajne oskrbe za učinkovito ukrepanje.

»Rešitev E-oskrba in vitalne funkcije je nastala kot nadgradnja obstoječe rešitve E-oskrba. Nadgradnja je bila razvita v okviru projekta E-oskrba na domu, ki jo je financiral Evropski socialni sklad, projekt pa je vodilo Ministrstvo za zdravje. Več kot 30 % uporabnikov E-oskrbe namreč potrebuje tudi redno spremljanje vitalnih funkcij na daljavo. To jim zagotavlja lažjo in pravočasno dostopnost do zdravstvenih storitev, boljše obvladovanje kroničnih bolezni in posledično manj zapletov, manj obiskov zdravnikov ter hospitalizacij in hitrejši odpust iz bolnišnice. Zdravstveno osebje lahko na daljavo na učinkovit, enostaven in pregleden način stalno spremlja vitalne funkcije in v primeru odstopanj zagotovi takojšnje ukrepanje. Vse skupaj precej olajša organizacijo dela in poveča učinkovito rabo omejenih virov zdravstvenega in socialnega varstva. Inovativna rešitev je ustrezno razvita, preizkušena in pripravljena za nacionalno uvedbo. Želimo, da bi Ministrstvo za zdravje v sodelovanju z Ministrstvom za solidarno prihodnost čim prej zagotovilo možnost spremljanja vitalnih funkcij prek E-oskrbe vsem, ki to potrebujejo, kar je bil tudi namen projekta oz. inovacije,« je ob prejemu zlatega priznanja izpostavil Peter Pustatičnik, vodja E-oskrbe in E-zdravja pri Telekomu Slovenije.

Identifikacija z biometrično osebno izkaznico na mobilnem telefonu je prva rešitev, ki uporabnikom omogoča možnost identifikacije s pomočjo biometrične izkaznice na mobilnem telefonu, in sicer znotraj pametne denarnice VALÚ. Tako se lahko uporabniki kadarkoli in kjerkoli identificirajo oz. izkažejo svojo istovetnost za upravljanje s svojim uporabniškim računom VALÚ. Ta inovacija omogoča odlično uporabniško izkušnjo dostopa do storitev in varno interakcijo, povsem primerljivo z obiskom v poslovalnici.

Inovacija prinaša nov digitalni pristop odnosov z uporabniki. Na ta način se lahko podjetja še bolj približajo uporabnikom, saj omogočijo najvišjo možno stopnjo udobja ter optimizacijo njegovega časa, hkrati pa tudi najvišjo stopnjo verodostojnosti. Storitev bo prihodnje zagotovo pomemben del procesa identifikacije uporabnikov na daljavo tudi na drugih področjih, saj jo je mogoče hitro in enostavno implementirati v različne obstoječe in nove rešitve.

Spremljajte Moja leta na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.

Telekom Slovenije Zlato in srebrno priznanje E-oskrba Inovativnost
Morda te zanima tudi:

Zavod Opro vabi na tri pogovorne dogodke

Preden se poslovimo za čas poletja, so v Zavodu Opro za...

Začenja se 2. Festival nabiralništva

Slovenski nabiralci tudi letos pripravljajo festival na...

Maj je mesec čebel: Mestna občina Ljubljana pripravlja pester izobraževalni program

V Ljubljani veliko pozornosti namenjajo skrbi za čebele...

Kako je razporejena višina pokojnin?

Povprečna starostna pokojnina ljudi, ki se sedaj upokoj...

Načrtovanje upokojitve: Že veste, kaj boste počeli, ko se upokojite?

Ljudje, ki gredo v posteljo zaposleni in se zbudijo upo...

Pridružite se velikanom vožnje

Se spomnite, kako ste opravljali vozniški izpit in svoj...

Potreba in pravica starejših do mobilnosti

V Srebrni niti - združenju za dostojno starost z zaskr...

Že veste, kaj boste delali v zrelih letih svojega življenja?

Nekateri želijo svetu še kaj dati, morda tudi zaslužiti...

Prevare pri rezervaciji počitniških nastanitev (Booking prevara)!

Na Nacionalnem odzivnem centru za kibernetsko varnost S...

Zaščitite se pred zlorabo! Naučite se varno uporabljati pameten telefon

Pametni telefoni so že skoraj postali neločljiv podaljš...

Murska Sobota na odprtem državnem prvenstvu v letenju s toplozračnimi baloni

Še deset dni nas loči od tekmovalnega spektakla v zraku...

Slovesna otvoritev 72. Ljubljana Festivala

Organizatorji dogodka sporočajo, da bo tradicionalni ko...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Starejše novice:
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Nadica Lukman

Nadica Lukman
djotiš astrologinja in mentorica za osebno rast


"Lahko smo nejevoljni, tarnamo nad svojimi leti, žalujemo za preteklostjo, a vse to je nesmiselno. Namesto tega delajmo stvari, ki nas veselijo."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2024 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.