Goljufije "zavarovalniških agentov" (2/2 strani)

Moje finance > Raziskali smo | piše: Petra Logar | 22.9.2014
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Nekaj vprašanj smo poslali tudi na Zavarovalnico Vzajemna. Direktorica službe za odnose z javnostmi Petra Juvančič nam je odgovorila:

Na kakšen način zavarovalnica pridobiva nove stranke? Ali najamete agencije, ki kličejo morebitne stranke in jih po telefonu ponujajo ugodnosti?
"Zavarovalnice stranke pridobivajo na različne načine. Nekatera zavarovanja so takšna, da jih stranke poiščejo same in se oglasijo na prodajnih mestih zavarovalnic, nekatera tržijo zavarovalni zastopniki in posredniki, nekatera se uspešno prodajajo na spletu itd.
Zavarovalnice seveda pogodbeno sodelujemo z zavarovalnimi zastopniki in posredniki, ki imajo licenco Agencije za zavarovalni nadzor (AZN) za opravljanje zavarovalno zastopniškega posredovanja ali zastopanja, AZN obenem tudi nadzira njihovo delovanje. Prav tako delovanje teh agencij spremljajo drugi organi, na primer Tržni inšpektorat RS. Ti zastopniki in posredniki prav tako na različne načine pristopajo do svojih strank. Nekateri najprej svoje redne stranke pokličejo, da se dogovorijo za srečanje, druge kontaktirajo stranke same, ki si želijo urediti zavarovanje … skratka, načinov je več."

Ali se je že kdaj zgodilo, da se je nekdo predstavil kot zavarovalniški agent Vzajemne, pa to ni bil, temveč je bila to konkurenca? Ali je to kaznivo dejanje?
"To se sicer lahko zgodi, v praksi pa ni veliko takšnih primerov, saj je zavarovalništvo dejavnost, ki temelji na zaupanju, česar se v zavarovalnicah zavedamo. Zavarovalnice imamo tudi Zavarovalni kodeks, s katerim se med drugim obvezujemo spoštovati načela tržne konkurence na lojalnih in korektnih temeljih in poslovne morale, s ciljem nuditi stranki kvalitetno zavarovalno zaščito."

Kako pridete do podatkov, do telefonskih številk ljudi, s katerimi želite navezati stik in jim predstaviti svojo ponudbo?
"Zavarovalnice običajno pridobimo te podatke na način, da nam jih stranke zaupajo same. Z vsemi podatki ravnamo skrbno in z zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Nekateri zavarovalni agenti na našem zavarovalnem trgu pa so tudi »hišni agenti« posamezne stranke, ki jim urejajo vsa zavarovanja. Ti zastopniki ali posredniki včasih tudi na podlagi večletnega sodelovanja pokličejo stranko, da jih spomnijo na iztek posameznega zavarovanja … kar je predvsem posledica dobrega odnosa, ki temelji na zaupanju med posrednikom in stranko."

Kako lahko nekdo ve, da je zavarovalni agent res iz Vzajemne?
"Vsakdo, ki se v imenu določene zavarovalnice predstavlja kot zavarovalni zastopnik ali posrednik, se mora ustrezno identificirati. V primeru kakršnega koli dvoma priporočamo, da nam stranka sporoči, da je prišlo do kontakta, da lahko zavarovalnica ustrezno ukrepa."

Kako svoje stranke obveščate o novostih? Po telefonu, e-pošti, navadni pošti, na domu?
"O novostih v ponudbi obveščamo na različne načine. Primarno nanje opozorimo v medijih, bodisi z oglaševanjem bodisi v obliki novinarske konference, vse relevantne vsebine pa objavimo tudi v družbenih omrežjih (Facebook, Twitter). Svojo ponudbo predstavljamo tudi na dogodkih, ki jih obišče veliko ljudi. Strankam, ki so nam zaupale svoj elektronski naslov ali telefonsko številko in se strinjale, da si želijo biti obveščene o novostih v ponudbi, obvestimo po elektronski pošti ali jih kontaktiramo po telefonu. V primeru, ko je potreben bolj temeljit pogovor in individualen posvet (na primer zavarovanje za primer težjih bolezni), pa skušamo stranki ponudbo predstaviti tudi na domu. Običajno se skušamo za take obiske s stranko dogovoriti vnaprej (npr. po telefonu)."

Starejši so lahka tarča nekoga, da jih pregovori, da je njihovo zavarovanje cenejše, da naj prekinejo sedanjega in odidejo k drugi zavarovalnici. Kakšno je vaše mnenje o tem?
"Naloga zavarovalnega zastopnika ali posrednika je, da stranko korektno seznani z vsemi dejstvi in okoliščinami, na podlagi česar se bo stranka lahko odločila, pri kateri zavarovalnici bo sklenila svoje zavarovanje. Na primer, pri dopolnilnem zavarovanju v praksi ugotavljamo, da starejšim zelo veliko pomeni, da lahko pri Vzajemni prihranijo, saj imamo najnižjo premijo dopolnilnega zavarovanja. A ker dnevno ne spremljajo teh ponudb, pravzaprav sploh ne vedo, da imajo možnost prihraniti, dokler jih o tem ne seznani zavarovalni zastopnik ali posrednik.
Sicer pa v Vzajemni gradimo na tem, da imamo v odnosu do strank prijazen in korekten odnos. Zavedamo se, da le korekten pristop prispeva k dolgoročnemu zaupanju stranke, zato jim želimo ponuditi kakovostne oblike zavarovanj, po ugodnih premijah in pod zelo jasnimi pogoji."
< Nazaj na začetek članka
Stran: 1 2

Spremljajte Moja leta na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.

Morda te zanima tudi:

Za dober imunski sistem čistite in krepite limfo

Pomemben del imunskega sistema je tudi limfa. Zato, če ...

Ostati FIT ni več le stvar telesa – zdaj je čas tudi za finančno kondicijo

V času, ko se življenje hitro spreminja in negotovosti ...

Ko otroci odidejo od doma: 7 nasvetov, kako uživati v praznem gnezdu

Kako se uspešno soočiti z vsemi občutki, ki jih prinese...

6 delov telesa, ki bi si jih morali redno pregledovati po 40. letu

Le nekaj minut na dan je potrebno za samopregledovanje ...

Ženske po 50. letu: Te stvari so nujne za dober seks v menopavzi (nasveti seksologinje)

Več ali manj seksa po 50. letu? Seksologinja pravi, da ...

Imate težave z očmi in slabo vidite? Masirajte te 4 zdravilne točke

Masaža teh točk na obrazu naj bi spodbudila samozdravlj...

TELOVADIMO DOMA: 4 vaje za gibljive kolke

Imate težave z zategnjenimi mišicami v kolkih, zaradi p...

Izšla je aprilska revija Vzajemnost 2025

Med prebivalci Slovenije se močno povečuje delež posame...

Težave z žolčem: Naravna pomoč

Svojemu indikatorju potlačene jeze lahko pomagate z nek...

Celulit: Nikoli ni prepozno, da se ga znebite!

Preverite, kateri so naravni sovražniki celulita, ki ji...

Podočnjaki so lahko tudi znak ...

Imate podočnjake? Ste vedeli, da ti ne nastajajo vedno ...

Izšla je junijska revija Vzajemnost 2025

Zakon o dolgotrajni oskrbi se postopno uveljavlja - z g...
Priljubljeno Priljubljeno Natisni Natisni
Komentarji Komentarji
0
Povečaj pisavo besedila
Pomanjšaj pisavo besedila
Starejše novice:
Prijavi se
Uporabniško imeGeslo



* Pozabljeno geslo? Klikni TUKAJ!
* Nov uporabnik? Registriraj se!
Predlogi prijateljev
Registriraj / prijavi se da ti bomo lahko priporočali nove prijatelje.
Ambasadorji MojaLeta.si arrow right
Vlasta Nussdorfer

Vlasta Nussdorfer
varuhinja človekovih pravic


"Nihče ni popoln; ne mlad in ne star, šele vsi skupaj lahko zgradimo lepši in srečnejši svet."

Uredništvo Kontakt O portalu Oglaševanje Splošni pogoji Piškotki
© 2025 MojaLeta.si Vse pravice pridržane.