Predstavništvo Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji je v sodelovanju s turistično regijo osrednje Hrvaške v ljubljanskem hotelu Slon organiziralo poslovni brunch – Srce zelene Hrvaške, na katerem so več kot 50 slovenskim turističnim strokovnjakom, novinarjem ter drugim pomembnim gostom predstavili bogato ponudbo te regije v srcu Hrvaške, ki jo sestavlja sedem županij.
Dogodku je s svojo udeležbo dal veljavo tudi Veleposlanik Republike Hrvaške v Republiki Sloveniji, g. Boris Grigić, ki je ob tej priložnosti poudaril, da »so tovrstni dogodki od izjemnega pomena za predstavljanje delov Hrvaške, ki so manj znani ter izrazil prepričanje, da je vstop Hrvaške v Schengen avtohtono turistično ponudbo osrednje Hrvaške še bolj približal slovenskim gostom, ki so tudi letos med najštevilčnejšimi tujimi gosti na Hrvaškem. Verjamem, da se bo ta trend nadaljeval.«
Direktor Predstavništva Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji, g. Bruno Bonifačić je na dogodku predstavil zadnja turistična gibanja ter smernice za nadaljnji razvoj hrvaškega turizma ter ob tem poudaril, da je eden izmed glavnih ciljev Predstavništva v Sloveniji promocija tistih delov Hrvaške, ki niso ob obali, a ponujajo izjemno zanimive vsebine skozi vse leto. Gre predvsem za kontinentalni in osrednji del Hrvaške, osrednjo Istro, Gorski Kotar in Liko, ter zaledje obmorskih regij od Zadra do Dubrovnika. »Zato smo izjemno zadovoljni, da smo lahko slovenski javnosti predstavili turistično regijo osrednje Hrvaške, ki združuje sedem lokalnih turističnih regij in ki je ob tej priložnosti predstavila vso bogastvo svoje turistične ponudbe v vseh segmentih - od možnosti za aktivni / outdoor turizem, eno in kulinarične scene do izjemne neokrnjene narave in bogate kulturne dediščine. Veseli me, da so se tudi tokrat na vabilo predstavništva HTS-a v Sloveniji odzvali številni predstavniki strokovne javnosti – novinarji, turistične agencije, touroperatorji, blogerji in vplivneži, kar potrjuje privlačnost ponudbe, ki smo jo predstavili, ter potencial hrvaške turistične ponudbe.«
Osrednja Hrvaška je destinacija, ki ponuja izjemno raznolikost in privlačnost za turiste vseh profilov. Kombinacija ohranjene narave, bogate kulturne dediščine, termalnega turizma, številnih možnosti za aktivne počitnice, avtohtone ekološke gastronomije in vrhunske enologije je tisto, kar to regijo postavlja na zemljevid počitniških destinacij, ki jih velja raziskati.
Na poslovnem brunchu je koordinatorka regije osrednje Hrvaške in direktorica Turistične skupnosti Zagrebške županije, ga. Ivana Alilović izpostavila, da osrednja Hrvaška, s svojo bogato kulturno dediščino, čudovitimi naravnimi lepotami in izjemno gastronomijo, privablja vedno več obiskovalcev z vsega sveta. »Tu se prepletata tradicija in inovacija, ustvarjata edinstveno vzdušje, ki pusti nepozaben vtis. Vstop Hrvaške v Schengensko območje predstavlja ključen korak k utrditvi turističnega sodelovanja med našimi državami. Odprte meje EU pa omogočajo popotnikom svobodno gibanje in lažji dostop do naših destinacij.«
Prek klasterja osrednje Hrvaške si prizadevajo spodbuditi sodelovanje med turističnimi subjekti, lokalnimi oblastmi in partnerji iz Slovenije, da bi ustvarili nepozabna doživetja za vse goste. Njihov cilj je skupno delo pri razvoju turistične infrastrukture, promociji kulturnih in naravnih bogastev ter ustvarjanju trajnostnih turističnih produktov. S tem je tudi povabila vse, da raziščejo ponudbo osrednja Hrvaške ter se pridružijo tej sodelovalni pobudi, ki bo prinesla koristi vsem vpletenim stranem. «Le skupaj lahko dosežemo spremembe!,« je zaključila.
TURISTIČNO LETO 2023
Dogodek je postregel tudi z zadnjimi statističnimi podatki, ki kažejo na še eno uspešno poslovno turistično leto, v katerem je Hrvaška izenačila rezultate iz leta 2019.
Slovenski turisti so v dosedanjem delu leta na Hrvaškem realizirali 1,5 milijona prihodov in 10,2 milijona nočitev, kar predstavlja 6-odstotno rast v prihodih in 5-odstotno v nočitvah v primerjavi z lanskim letom.
Značilno je tudi zvišanje turističnega prometa v kontinentalni Hrvaški, ki v primerjavi s prejšnjim letom beleži 15-odstotno rast, kar nakazuje naraščajočo priljubljenost Hrvaške tudi med slovenskimi turisti ter pomembnost promocije tako obmorskih kot tudi kontinentalnih destinacij.